Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - Katarzyna Konefał - ebook

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej ebook

Katarzyna Konefał

0,0

Opis

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
czytnikach Kindle™
(dla wybranych pakietów)
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 60

Rok wydania: 2025

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Katarzyna Konefał

Dobroczynność

jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Cześć!

Miło cię poznać!

Witaj w magicznym świecie organizacji pozarządowych, gdzie dobroczynność łączy się z radością, a serca są większe niż największe marzenia dzieci! Jeśli myślisz, że fundacje i stowarzyszenia to poważne i nudne miejsca, to jesteś w błędzie! To przestrzenie, gdzie można połączyć powagę misji z uśmiechem od ucha do ucha i odrobinką szaleństwa. Każda organizacja pozarządowa działa jak profesjonalna orkiestra szczęścia i nadziei. W takiej pracy nie znajdziesz ani chwili nudy – zamiast tego mnóstwo jest zabawy, radości i miłości względem każdego podopiecznego. Wartości NGO są niczym skrzydła ptaka – dają swobodę i zapewniają moc do działania. Stawia się na empatię, zaangażowanie i kreatywność, a zespół pracowników i wolontariuszy to prawdziwi mistrzowie w dziedzinie pomagania. To oni codziennie dokładają wszelkich starań, by świat był nieco lepszy. To grono wspaniałych ludzi, którzy wiedzą, że każda chwila, troska i drobna rzecz ma znaczenie.

Ale jak to w życiu bywa, nikt nie jest sam na tej fantastycznej drodze. Z czasem fundacje zrozumiały, że mają coś, czym warto podzielić się ze światem biznesu – wiedzę o tym, jak łączyć siły w imię dobra i wspólnie stworzyć coś niesamowitego.

Od lat pracuję dla przeróżnych organizacji pozarządowych. Jestem profesjonalnym fundraiserem – tak, tak, zarabiam na życie, pomagając innym. Da się wyżyć! Serio.

Dlatego postanowiłam stworzyć tego ebooka, by pokazać, w jaki sposób dwa światy – ten charytatywny i ten korporacyjny – mogą spotkać się na parkiecie dobroczynności i zatańczyć razem w rytmie sukcesu. Przygotuj się na ekscytującą podróż przez wiedzę o korzyściach, jakie można uzyskać ze współpracy z NGO, o tym, jak skutecznie zaangażować swoich pracowników w akcje charytatywne, i o tym, jak przekonać sceptyków do wspólnego działania. Odkryjecie razem, jak współpraca może zmienić życie beneficjentów, a przy okazji przyczynić się do rozwoju waszej firmy w sposób, o jakim nawet nie marzyliście. Wraz z NGO sami odkryjecie, że pomaganie innym i prowadzenie biznesu mogą iść w parze, a efekty tej współpracy przynoszą radość, sukces i – oczywiście – mnóstwo uśmiechów. Zapnijcie zatem pasy, bo zaczynamy podróż w świat, gdzie CSR (społecznie odpowiedzialny biznes) i przedsiębiorczość spotykają się, tworząc najpiękniejszy duet świata!

Przygotuj się na śmiech i łzy!

Zapraszamy do zakupu pełnej wersji

Spis treści:

Okładka
Strona tytułowa
Miło cię poznać!
Przygotuj się na śmiech i łzy!
Dlaczego warto?Czyli jak współpraca z NGO sprawia, że firma staje się superbohaterem
Jak stać się bohaterem współczesności – odważ się wreszcie na ten krok!

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

ISBN: 978-83-8373-830-7

© Katarzyna Konefał i Wydawnictwo Novae Res 2025

Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, reprodukcja lub odczyt jakiegokolwiek fragmentu tej książki w środkach masowego przekazu wymaga pisemnej zgody Wydawnictwa Novae Res.

REDAKCJA: Michał Trusewicz

KOREKTA: Aleksandra Płotka

OKŁADKA: Małgorzata Brajtkopf

Wydawnictwo Novae Res należy do grupy wydawniczej Zaczytani.

Grupa Zaczytani sp. z o.o.

ul. Świętojańska 9/4, 81-368 Gdynia

tel.: 58 716 78 59, e-mail: [email protected]

http://novaeres.pl

Publikacja dostępna jest na stronie zaczytani.pl.

Opracowanie ebooka Katarzyna Rek