Massive Assault - poradnik do gry - Borys "Shuck" Zajączkowski - ebook
PROMOCJA

Massive Assault - poradnik do gry ebook

Borys "Shuck" Zajączkowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do wojennej strategii turowej „Massive Assault”, w którym na przykładach odmiennych sytuacji na polu bitwy opisano kilkanaście podstawowych strategii walki skutecznie prowadzących do zwycięstwa.

Massive Assault - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Korzystanie z pomocy partyzantów (Faza 1)
  • Pierwszy kontakt z wrogiem (Faza 1)
  • Umacnianie najbardziej zagrożonych granic (Faza 1)
  • Ujawnianie sojuszników (Faza 1)
  • Ustawienie jednostek na linii frontu (Faza 3)
  • Ofensywa na państwa neutralne (Faza 5)
  • Kolejność atakowania (Faza 1)
  • Pierwsze kontakty z przeciwnikiem na morzu (Faza 1)
  • Sens podejmowania z góry przegranej walki (Faza 1)
  • Walka z partyzantami (Faza 1)

Informacja o grze

Massive Assault to strategia turowa, wyprodukowana przez studio Wargaming.net. Akcja gry osadzona została w przyszłości. Gracz staje na czele koalicji Axis-of-Good, która stara się przeciwstawić totalitarnemu ugrupowaniu Shadow Clique, zamierzającemu opanować Ziemię i skolonizowane przez ludzi planety. W starciach z komputerową sztuczną inteligencją lub żywymi przeciwnikami uczestniczyć może 26 rodzajów jednostek bojowych.

Gra Massive Assault, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 25

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Massive Assaultporadnik do gry

autor: Borys "Shuck" Zajączkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=248

[email protected]

Spis treści

Założenia początkowe

Faza 1

Ujawnianie sojuszników

Umacnianie najbardziej zagrożonych granic

Pierwszy kontakt z wrogiem

Korzystanie z pomocy partyzantów

Atakowanie państw być może neutralnych

Rekrutacja jednostek

Wspomaganie państw neutralnych

Walka z partyzantami

Sens podejmowania z góry przegranej walki

Pierwsze kontakty z przeciwnikiem na morzu

Kolejność atakowania

Faza 2

Niszczenie wrogich wyrzutni rakiet

Nie rozpraszać swoich oddziałów

Wykańczanie obrony przeciwnika

Nie zostawiać jednostek bez zajęcia

Dominacja na morzu

Podsumowanie scalonych terenów

Faza 3

Zdobywanie przewagi

Ustawienie jednostek na linii frontu

Faza 4 - Utrzymanie floty

Faza 5

Ofensywa na państwa neutralne

Ofensywa na słabo strzeżone państwa

Ofensywa na wrogie państwa silnie bronione

Faza 6 - Wykańczanie niedobitków

Założenia początkowe

Założenia początkowe

"Massive Assault" należy do takich gier strategicznych, jakie lubię najbardziej. Przede wszystkim jest to strategia turowa, których wielkim fanem jestem, a nie miałem w rękach dobrej turówki już od półtora roku (myślę o "RIM: Battle Planets"). Po drugie "Massive Assault" opiera się na prostych, łatwo i szybko dających się przyswoić zasadach, a mimo to (może wręcz dzięki temu) gwarantuje doskonałą rozrywkę, gdyż stwarza okazje do zaistnienia bardzo różnorodnym sytuacjom taktycznym. Po trzecie dostępne jednostki zostały bardzo dobrze między sobą zbalansowane, przez co żadna z nich nie okazuje się zbędna - każda posiada właściwy sobie obszar zastosowań. Wreszcie po czwarte i ostatnie: komputerowy przeciwnik dysponuje sensownie dobranym poziomem sztucznej inteligencji, gdyż potrafi sprawić duże problemy, ale daje się pokonać przy uwzględnieniu kilku lub kilkunastu podstawowych strategii walki. To właśnie będzie głównym zadaniem niniejszego poradnika: na przykładach odmiennych sytuacji na polu bitwy pokazać skuteczne taktyki radzenia sobie z nimi.

"Massive Assault" oferuje w sumie pięć rodzajów rozgrywki: scenariusze, kampanie, wojny, grę we dwójkę przy jednym komputerze oraz grę za pośrednictwem poczty elektronicznej. Scenariuszy może być bądź ile, tym bardziej że dostępny jest ich edytor. Kampanie to nic innego jak następujące po sobie scenariusze ułożone w fabularną całość. Gra z przeciwnikiem z krwi i kości stanowi odmianę wojny. Wojna zaś jest osią gry, gdyż oferuje najcięższe wyzwania i daje sposobność do zastosowania największej różnorodności taktyk. Dlatego mój poradnik zdecydowałem się oprzeć na przykładowej wojnie z komputerem, którą rozegram i zrelacjonuję krok po kroku - tłumacząc się z podejmowania wszystkich co ważniejszych decyzji. W zasadzie niezależnie od wybranej mapy w czasie trwania każdej wojny dają się wyróżnić te same fazy. Oczywiście większa ilość wysp zmusza do większej aktywności na morzu, a najmniejsze mapy - Antarcticus i Bizarria - w ogóle nie skłaniają do korzystania ze statków. Te fazy to:

1.