Czytanie przyjemne jak zawsze, wygodne jak nigdy

Przekonaj się, co zyskujesz, mając dostęp do ponad 16000 ebooków!

Czytaj w chmurze®

Zapewniamy pełną synchronizację urządzeń i niepowtarzalne doświadczenie czytania dzięki technologii Czytaj w chmurze®.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo
Aplikacje na iPada, iPhona, Androida, Windows Phone, Windows 8 i czytniki

Aplikacje na iPada, iPhona, Androida, Windows Phone, Windows 8 i czytniki

Do czytania nie jest potrzebne połączenie z internetem. Możesz pobrać na półkę tyle książek, ile zechcesz!

Bestsellery i nowości

Bestsellery i nowości

W cenie niskiej, miesięcznej opłaty otrzymujesz dostęp do ponad 16000 polskich ebooków. Liczba ebooków stale rośnie.

Wygodna płatność

Wygodna płatność

Opłata zostanie pobrana automatycznie z Twojej karty lub konta PayPal. Możesz przerwać w dowolnym momencie. Możesz także zapłacić z góry za wybrany okres.

Statystyki czytania

Statystyki czytania

Dzięki aplikacji Legimi dowiesz się kiedy, jak i ile czasu czytasz książki. Porównaj się ze znajomymi i używaj statystyk do regularnego czytania.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Pierwsze kroki

Rozpocznij okres próbny

Rozpocznij okres próbny

Kliknij na pomarańczowy przycisk, zarejestruj się, jeśli nie masz jeszcze konta, i uzupełnij niezbędne dane.

Pobierz darmową aplikację

Pobierz darmową aplikację

Wyszukaj aplikację Legimi w sklepie z aplikacjami na swoim urządzeniu lub na stronie Pobierz Legimi.

Wybierz coś do czytania

Wybierz coś do czytania

Przeglądaj katalog ebooków i kliknij przycisk „Pobierz na Półkę” na stronach interesujących Cię książek.

Zsynchronizuj aplikację

Zsynchronizuj aplikację

Stuknij przycisk synchronizacji w aplikacji. Wybrane książki zostaną pobrane automatycznie. Możesz zacząć czytać!

Nie korzystasz z iPada, iPhona, Androida, Windows Phone, Windows 8 ani wspieranego czytnika?

Nic nie szkodzi. W Legimi możesz także kupować i pobierać pojedyncze ebooki poza abonamentem, na dowolne urządzenie: Kindle, e-czytnik, tablet, smartfona lub komputer. Przejdź do katalogu ebooków.

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego wymagane jest podanie numeru karty płatniczej lub logowanie do konta PayPal, aby uzyskać darmowy okres próbny?

Jesteśmy przekonani, że darmowy okres próbny Ci nie wystarczy! Dlatego już na wstępie chcemy dać Ci szansę wygodnego przejścia na pełną wersję usługi, w której comiesięczna opłata pobierana jest automatycznie z Twojej karty lub konta PayPal. Ale bez obaw, jeśli w ciągu 7 dni od rozpoczęcia okresu próbnego zrezygnujesz, nie naliczymy żadnych opłat.

Czy mogę skorzystać z darmowego okresu próbnego, dokonując płatności przelewem?

Płacąc przelewem otrzymujesz pół miesiąca (przy zakupie półrocznego dostępu) lub miesiąc (przy zakupie rocznego dostępu) za darmo. Nie ma jednak możliwości skorzystania z okresu próbnego. Płatność przelewem dostępna jest tylko dla pakietu bez limitu.

Czy miesięczna opłata może w przyszłości ulec zmianie?

Opłata może ulec zmianie, jednak użytkownicy, którzy już korzystają z dostępu do usługi, nie zostaną tą zmianą objęci.

Czy mogę czytać książki, nie mając dostępu do Internetu?

Tak, po pobraniu książki na urządzenie, nie jest konieczne podłączenie do Internetu, aby ją czytać.

Jak często muszę dokonywać synchronizacji w aplikacji Legimi?

Aplikacja Legimi będzie starała się automatycznie aktualizować stan Twojego konta co pewien czas, gdy Twoje urządzenie będzie podłączone do Internetu. Jeśli jednak zdarzy Ci się dłuższy czas bez synchronizacji dla abonamentu odnawianego automatycznie, po upływie ważności okresu wskazywanego przez aplikację masz 7 dni na dokonanie synchronizacji. Jeśli tego nie zrobisz, biblioteczka zostanie zablokowana do czasu połączenia się z Internetem.

Gdzie mogę zobaczyć ile dni pozostało do końca opłaconego okresu?

W aplikacji Legimi w zakładce „Moje Legimi” znajdziesz bieżące informacje o stanie Twojego konta i ważności wykupionego dostępu.

Dlaczego nie mogę skorzystać z okresu próbnego na moim urządzeniu?

Okres próbny można wykorzystać tylko raz na danym urządzeniu lub koncie użytkownika. Oznacza to, że jeśli na Twoim tablecie lub smartfonie, ktoś kiedyś wykorzystał już okres próbny, nie będzie na nim możliwe ponowne czytanie przez 7 dni za darmo.

Co się stanie, gdy utracę lub zmienię swój tablet, smartfon lub komputer? W jaki sposób mogę uzyskać na nowym urządzeniu dostęp do mojej Półki z książkami?

Prosimy o kontakt z pomocą techniczną w celu rozwiązania problemu.

Co się dzieje, jeśli nie wykorzystam w danym miesiącu całego zakupionego pakietu stron?

Wszystkie niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym strony przechodzą na kolejny. Zostają utracone jedynie w momencie zaprzestania opłacania dostępu.

Gdzie sprawdzę bieżące wykorzystanie stron w ramach mojego pakietu?

Zarówno na stronie www, jak i w aplikacjach mobilnych ta informacja znajduje się w zakładce "Ustawienia". Uwaga - aby mieć pewność, że informacja jest aktualna, osobom korzystającym z więcej niż 1 urządzenia zalecamy ręczną synchronizację aplikacji przed sprawdzeniem.

Co się stanie, jeśli przekroczę miesięczny limit stron dla posiadanego pakietu?

W celu zachowania możliwości ciągłego czytania (również w wypadku przekroczenia limitu) w takiej sytuacji zostanie pobrana kolejna opłata o wartości równej miesięcznemu zobowiązaniu, a limit zostanie odpowiednio powiększony. Informację o pobraniu opłaty użytkownik otrzyma na przypisany do konta Legimi adres e-mail.

Czy zawartość stron Legimi równa się zawartości stron w książkach papierowych?

Wartość strony Legimi jest stała i wynosi 200 słów. Informacja o liczbie stron znajduje się na stronie każdej książki w księgarni Legimi i w aplikacjach mobilnych.

Czy jeśli przeczytam dwukrotnie tę samą książkę, moje konto zostanie dwukrotnie uszczuplone o jej liczbę stron?

Strony uznawane są za przeczytane po pierwszym ich otwarciu. Ponowne ich przeczytanie na tym samym urządzeniu (bez przelogowywania się w aplikacji) nie wiąże się ze zmniejszeniem liczby stron dostępnych w danym pakiecie.

Czy mogę czytać na dowolnych urządzeniach w ramach istniejących limitów?

W przypadku pakietów Legimi 300, 1000 i 1500 można czytać na dowolnych urządzeniach (np. 2 czytnikach w pakiecie Legimi 300 lub 1 czytniku i 2 tabletach w pakiecie Legimi 1500), natomiast w pakiecie bez limitu można czytać na 4 urządzeniach w następującej konfiguracji: czytnik, tablet (Android lub iPad), tablet lub komputer (Windows 8), smartfon (iPhone, Android lub Windows Phone).

Na jakich czytnikach można korzystać z abonamentowego dostępu do ebooków?

Prosimy o zapoznanie się z listą certyfikowanych modeli, dostępnych w sprzedaży w naszej księgarni.

W jaki sposób pobrać aplikację na e-czytnik?

Połącz czytnik z Internetem za pomocą Wi-Fi i podłącz urządzenie do ładowania. Automatycznie wykryta zostanie aktualizacja – potwierdź chęć pobrania oprogramowania. Po pobraniu i zainstalowaniu oprogramowania nastąpi restart urządzenia – będzie się na nim znajdowała aplikacja Legimi. Aby zaktualizować aplikację Legimi do najnowszej wersji, postępuj według instrukcji na stronie Pobierz Legimi dla konkretnego modelu czytnika (Onyx Boox, inkBOOK, PocketBook).

Kiedy aplikacja Legimi będzie dostępna na inne modele czytników PocketBook?

Aplikacja kompatybilna z modelami Sense i Ultra spodziewana jest jesienią 2016 roku.

W jaki sposób zmienić zamówiony pakiet na droższy lub tańszy?

W tym celu należy zakończyć bieżący pakiet w ustawieniach konta i po jego wygaśnięciu wykupić nowy pakiet. W celu natychmiastowej zmiany prosimy o kontakt ze Wsparciem Technicznym Legimi.

Czy w momencie rezygnacji z usługi tracę dostęp do pobranych w jej trakcie ebooków?

Tak. Dostęp do Półki z pobranymi wcześniej w ramach abonamentu ebookami możliwy jest wyłącznie w opłaconym okresie. Nie dotyczy to oczywiście ebooków kupionych poza abonamentem.

Jak zrezygnować z usługi?

Jeżeli jesteś w trakcie okresu próbnego albo korzystasz z automatycznych płatności za pomocą karty płatniczej lub konta PayPal (a usługa zostałą zamówiona na czas nieokreślony), możesz zrezygnować z usługi na podstronie „Ustawienia” w sekcji „Dostęp do ebooków”. Jeśli usługa zamówiona została na czas określony, ten sposób rezygnacji dotyczy tylko ostatniego miesiąca trwania usługi. Wcześniejsza rezygnacja wymaga kontaktu ze Wsparciem Technicznym Legimi.

Co się stanie, jeśli nie zrezygnuję z usługi zamówionej na 12 miesięcy?

Zostanie ona przedłużona o kolejne 12 miesięcy (w tej samej cenie, a więc nie będą Cię dotyczyć ew. podwyżki ceny abonamentu).

Na jakich urządzeniach mogę słuchać audiobooków w Legimi?

Obecnie usługa dostępna jest dla posiadaczy smartfonów i tabletów z systemem operacyjnym Android w wersji 4.0.3 lub wyższej w aplikacji pobranej z Google Play lub Samsung Galaxy Apps.

Czy planowane jest udostępnienie audiobooków posiadaczom innych urządzeń i pakietów?

Planujemy udostępnienie aplikacji również na inne systemy operacyjne.

Czy mając usługę z limitem słów mogę korzystać z audiobooków?

Audiobooki dostępne są wyłącznie w pakiecie bez limitu, zamówionym po 4 grudnia 2013 r.

Czy audiobooki w Legimi są czytane przez lektora, czy też syntezator mowy?

Obecnie dostępnych jest kilkaset audiobooków czytanych przez lektora, a także kilka tysięcy ebooków z funkcją odsłuchu w syntezatorze mowy.

Czy mogę swobodnie zmieniać tryb czytania na słuchania?

Tak, można dowolnie przełączać się z czytania na słuchanie (również będąc offline) po pobraniu ebooka oraz danego rozdziału audiobooka. Aby pobrać od razu wszystkie rozdziały audiobooka, należy w ustawieniach aplikacji zaznaczyć opcję „pobieraj wszystkie rozdziały, gdy dostępne jest WiFi”.

Czy dostęp do audiobooków wiąże się z dodatkowymi opłatami?

Audiobooki oraz ebooki z funkcją odsłuchu dostępne są bez dodatkowych opłat.

Mam obecnie aktywny okres próbny w opcji z limitem słów. W jaki sposób uzyskać dostęp do audiobooków?

Należy zakończyć obowiązujący okres próbny (w zakładce „Ustawienia” po zalogowaniu się na stronie www), a następnie pobrać aplikację z Google Play lub Samsung Galaxy Apps i aktywować abonament bez limitu.

Czy mogę uzyskać dostęp do książek w innych wersjach językowych Legimi?

Niestety nie – do konta użytkownika przypisany jest kraj. Planujemy jednak wprowadzić możliwość zakupu książek obcojęzycznych w polskiej wersji serwisu.

Czy mogę korzystać z serwisu spoza terenu Polski?

W przypadku usługi na stronie www możesz wejść bezpośrednio do domeny swojego kraju lub na Legimi.com – wtedy zostaniesz przekierowany do domeny kraju w którym się znajdujesz (jeżeli taka domena jest dostępna). W aplikacji, jeżeli nie będziesz zalogowany, trafisz domyślnie do wersji kraju w którym się znajdujesz, a jeżeli nie jest wspierany – wybierzesz go z listy. Kraj w aplikacji możesz zmienić tylko do czasu utworzenia konta – potem dany kraj jest już przypisany do użytkownika. Zatem zalogowany użytkownik nie może zmienić kraju w aplikacji.

Czy katalog książek dostępnych w abonamencie zostanie powiększony?

Sukcesywnie powiększamy nasz katalog pozycji dostępnych w abonamencie.

Na czym polega synchronizacja?

Synchronizacja jest to wywołanie połączenia aplikacji na urządzeniu z serwisem Legimi (wymagane jest połączenie z Internetem) dokonywane w celu uaktualnienia danych pobranych publikacji elektronicznych i przeczytanych słów.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Masz jeszcze jakieś pytania?

Zadzwoń +48 22 250 11 80 lub napisz