UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry - Borys "Shuck" Zajączkowski - ebook
PROMOCJA

UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry ebook

Borys "Shuck" Zajączkowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do godnego następcy słynnej serii X-COM - strategii turowej UFO: Aftermath, wyjaśniający wszelkie aspekty rozgrywki, jak budowa i rozwój baz, postęp techniczny, przejmowanie i asymilowanie technologii obcych, uzbrojenie oraz walka.

UFO: Kolejne Starcie - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Pancerze.
  • Zmagania z Biomasą.
  • Badania naukowe i rozwojowe. cz.1
  • Bieg fabuły. Zdobywanie artefaktów. Chwytanie obcych żywcem.
  • Ekran strategiczny.
  • Broń ręczna.
  • Karabiny.
  • Żołnierze i ich uzbrojenie.
  • Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.2
  • Badania naukowe i rozwój.

Informacja o grze

Strategia turowa bazująca na serii X-COM, niejako nowa, bardziej rozwinięta wersja starego przeboju z lepszą grafiką, większą ilością gatunków obcych, technologii, broni oraz tą samą grywalnością i pomysłem.

Gra UFO: Aftermath, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 25

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



UFO: Kolejne Starcieporadnik do gry

autor: Borys "Shuck" Zajączkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=226

[email protected]

Spis treści

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.1

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.2

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.3

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.4

Ekran strategiczny.

Żołnierze i ich uzbrojenie.

Walka. Uwagi ogólne.

Badania naukowe i rozwój.

Bieg fabuły. Zdobywanie artefaktów. Chwytanie obcych żywcem.

Walka z wrogiem w terenie.

Walka z wrogiem w mieście.

Walka z wrogiem w bazach.

Zmagania z Biomasą.

Broń ręczna.

Karabiny.

Broń ciężka.

Pancerze.

Inne przedmioty.

Gatunki transgenantów.

Badania naukowe i rozwojowe. cz.1

Badania naukowe i rozwojowe. cz.2

Badania naukowe i rozwojowe. cz.3

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.1

Na samym początku zostaniesz zapytany, czy chcesz skorzystać z samouczka. Gorąco Cię do tego zachęcam, gdyż nawet jeśli skądś masz już jakieś pojęcie o sterowaniu grą, zyskasz sposobność do zdobycia cennych punktów doświadczenia niemalże za darmo.

Postaraj się dokładnie wypełniać wszystkie polecenia, które będziesz otrzymywać. Przede wszystkim jednak radzę odwiedzić Ci ekran opcji komunikatów (górny prawy róg, czwarta ikona od prawej strony). Domyślne ustawienia są cokolwiek idiotyczne i irytujące, gdyż powodują zatrzymanie upływu czasu z byle powodu. Na załączonym screenshocie widnieją ustawienia, które uważam za sensowne w większości sytuacji. Reakcja na brak rozkazów to przede wszystkim zatrzymanie gry, ilekroć którykolwiek z żołnierzy kończy spacer. O niemożności zaatakowania celu lub wykonania rozkazu żołnierze i tak nie omieszkają powiadomić słownym narzekaniem. Zatrzymanie zaś czasu na atak na jednostkę (obojętne czy skuteczny czy nie) powoduje irytujące przestoje, gdy i tak atakowany ucieka za róg. W części strategicznej polecam pozostawienie komunikatów na wszystkie zdarzenia, gdyż nie są one denerwujące, a warto wiedzieć o wszystkim, co się dzieje.

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.2

Udaj się na drugi koniec ulicy. Tam dostrzeżesz zbliżającego się zwisogza. Jest nieuzbrojony. Odczekaj, aż podleci dość blisko, byś był w stanie oddać do niego w miarę celny strzał.

Następnie podejdź za budynek do rannego żołnierza. Otwórz ekran ekwipunku (prawy klawisz myszy na dolnym panelu) i wymień mu strzelbę na apteczkę. Zatwierdź wybór ("gotowe") i włącz upływ czasu, by Twój podkomendny dokonał zamiany. Prawym klawiszem kliknij kilka razy na leżącym, by go wyleczyć. Nie zapomnij na koniec wymienić Malcolmowi apteczki z powrotem na strzelbę.

Rozpoczęcie gry. Samouczek. cz.3

Obu żołnierzom każ podejść za róg domu, skąd zauważą kolejnego wroga - obucha. Ten już jest uzbrojony, lecz szybki atak z bliska pozwoli go pokonać bez odniesienia ran.

Teraz każ im podejść do bramy i otworzyć ją...