7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Opis przejścia Gorky Zero. Jako porucznik Cole Sullivan ruszamy z tajną misją w służbie NATO na Ukrainę, gdzie odkrywamy spisek, mogący zagrozić światowemu bezpieczeństwu. Tajemnicza organizacja pracuje nad sposobem kontrolowania ludzi na odległość...
Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Prequel znanej taktyczno-przygodowej gry Gorky 17, stworzonej przez polskie studio developerskie Metropolis Software. Akcja tego tytułu toczy się kilka lat przed wydarzeniami znanymi z Gorky 17, a jego głównym bohaterem jest kanadyjski komandos Cole Sullivan, członek sił specjalnych NATO.
Gra Gorky Zero: Fabryka Niewolników, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 19
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=216
Mapa 1A
Mapa 1B
Mapa 1C
Mapa 2A
Mapa 2B
Mapa 3A
Mapa 3B
Mapa 4A
Mapa 4B
Mapa 5A
Mapa 5B
Mapa 5C
Mapa 6A
Mapa 6B
Mapa 7A
Mapa 7B
Mapa 7C
Dwie pierwsze misje opisałem kroczek po kroczku - gdzie kucnąć, skąd strzelać, jakiej amunicji używać. Stąd mapy do nich prezentują się nieco inaczej od kolejnych. Od trzeciej misji począwszy ograniczyłem się już do wykonania szczegółowych map (patrz: legenda) oraz opisania kluczowych miejsc na poziomach. Gra nie jest szczególnie trudna dla graczy obeznanych z gatunkiem i podejrzewam, że da się ją przejść nawet robiąc dużo hałasu. Cała zabawa jednak polega na tym, by wrogowie nie zauważali faktu, że właśnie giną i wierzę, że moje mapy doskonale osiągnięcie tego celu ułatwią. Grę ukończyłem dwukrotnie na najwyższym poziomie trudności - za drugim razem, orientując się już w rozkładzie poziomów i trasach patrolowych strażników, starałem się jak najrzadziej używać cichej amunicji (oczywiście często korzystając z noża), a nie dając się mimo to zauważyć.
Sposobów poradzenia