Windchaser - poradnik do gry - Szymon Liebert - ebook

Windchaser - poradnik do gry ebook

Szymon Liebert

0,0

Opis

Poradnik do gry „Widchaser” przedstawia poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich misji.

Windchaser - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 15 - Potęga nadziei (Kampania 2)
  • Misja 10 - Przebudzenie (Kampania 2)
  • Misja 8 - Na końcu świata (Kampania 1)
  • Misja 5 - Pustynia Kor (cz.1) (Kampania 1)
  • Misja 1 – Początek podróży (Kampania 1)
  • Misja 6 - W nieznane (Kampania 1)
  • Misja 9 - Koniec świata (Kampania 1)
  • Misja 11 - Kusząca prowincja (Kampania 2)
  • Misja 5 - Pustynia Kor (cz.2) (Kampania 1)
  • Ulepszenia statku

Informacja o grze

Windchaser to przygotowana przez ekipę deweloperską studia Chimera Entertainment strategia czasu rzeczywistego (RTS) z elementami taktycznymi i cRPG. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Ensai, w którym magia miesza się z techniką. Gracz wciela się w obdarzonego wielką mocą młodego adepta sztuk magicznych - Ioana. Rozgrywka nastawiona jest na walkę taktyczną i odpowiednie przygotowanie drużyny do starć z przeciwnikami. Twórcy przewidzieli dwie kampanie w trybie single-player oraz możliwość zabawy wieloosobowej za pośrednictwem sieci Internet.

Gra Windchaser, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 57

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Windchaserporadnik do gry

autor: "Szymon Liebert"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=905

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Jednostki

Ulepszenia statku

Kampania 1

Misja 1 - Początek podróży

Misja 2 - Wojna reformacyjna (cz.1)

Misja 2 - Wojna reformacyjna (cz.2)

Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.1)

Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2)

Misja 4 - Wybraniec (cz.1)

Misja 4 - Wybraniec (cz.2)

Misja 5 - Pustynia Kor (cz.1)

Misja 5 - Pustynia Kor (cz.2)

Misja 6 - W nieznane

Misja 7 - Zwiastun nadziei

Misja 8 - Na końcu świata

Misja 9 - Koniec świata

Kampania 2

Misja 10 - Przebudzenie

Misja 11 - Kusząca prowincja

Misja 12 - Klucz do sukcesu

Misja 13 - Wyścig z czasem

Misja 14 - Starożytny plan

Misja 15 - Potęga nadziei

Wstęp

Windchaser to produkcja niemieckiego studia Chimera. W grze wcielamy się w grupę śmiałków, którzy zmagają się ze złą, potężną istotą, próbującą powrócić do pełni sił. Tytuł skupia się na taktycznych pojedynkach i odpowiednim konstruowaniu oddziałów. Poradnik przedstawia poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim kompletny opis przejścia wszystkich misji.

Większość informacji potrzebnych do rozpoczęcia zabawy zawarto w całkiem przejrzystej instrukcji do gry. W poradniku nie powtarzamy tych kwestii, przechodząc od razu do oceny przydatności poszczególnych wojowników, przedmiotów, ulepszeń oraz wskazując jak przejść całą grę. W wielu momentach możliwe są inne drogi i różne kombinacje, chociaż przeważnie trzeba jednak spełnić pewne kryteria.

Szymon "Hed" Liebert

Jednostki

Jednostki

Jednostki w grze dzielą się na: nowicjuszy oraz dwa wyższe stopnie. Pierwszy z nich szkolimy w forcie, a drugi w trzech szkołach walki. Poniżej prezentujemy listę klas oraz ich umiejętności. Oznaczenie "lider" oznacza umiejętność bierną, która jest aktywna tylko, gdy dana jednostka jest przywódcą drużyny. W przypadku drugiego ataku w nawiasach pojawiają się moce, które można daną umiejętnością kontrować.

Miejsce szkolenia - fort

Żołnierz (dyscyplina)

Punkty życia: 408

Obrażenia na sekundę: 8.2

Morale: 288

Umiejętności:

- Antychaos (lider) - wrogie jednostki chaosu otrzymują 25% więcej obrażeń

- Ochrona - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane drużynie, kosztem utraty życia Żołnierza.

Wtajemniczony (koncentracja)

Punkty życia: 277

Obrażenia na sekundę: 6.9

Morale: 275

Umiejętności:

- Antydyscyplina (lider) - wrogie jednostki dyscypliny otrzymują 25% więcej obrażeń

- Zniszczenie - zadaje obrażenia równe obrażeniom na sekundę jednostki.

Łotr (chaos)

Punkty życia: 334

Obrażenia na sekundę: 8.8

Morale: 215

Umiejętności:

- Antykoncentracja (lider) - wrogie jednostki koncentracji otrzymują 25% więcej obrażeń

- Ujawnienie słabości - ogłusza losowego przeciwnika na 10 sekund. Ta jednostka otrzymuje dodatkowe obrażenia nawet gdy ogłuszenie minęło.

Miejsce szkolenia - Akademia (koncentracja)

Inkwizytor

Punkty życia: 338

Obrażenia na sekundę: 9.9

Morale: 507

Umiejętności:

- Arcykoncentracja (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami koncentracji. Wrogie jednostki dyscypliny otrzymują dodatkowe obrażenia.

- Dotyk nieskończoności - wysysa całą koncentrację. Leczy 15% życia Inkwizytora i sprawia, że ataki drużyny wysysają życie wrogom.

Magister

Punkty życia: 406

Obrażenia na sekundę: 8.3

Morale: 507

Umiejętności:

- Prawość (lider) - zmniejsza efekty obniżające morale drużyny (w tym naturalną degenerację). Zwiększa efekty podnoszące morale drużyny.

- Zew sprawiedliwości (strach) - przywraca 15% morale i zmniejsza koszt użycia umiejętności. Ataki drużyny obniżają morale wroga.

Biskup

Punkty życia: 338

Obrażenia na sekundę: 8.3

Morale: 575

Umiejętności:

- Prakoncentracja (lider) - zmniejsza obrażenia od wojowników dyscypliny. Zwiększa leczenie drużyny i zmniejsza leczenie wrogów.

- Przepojenie strachem (strach) - leczy 10% życia drużyny. Zamienia część obrażeń w punkty życia.

Miejsce szkolenia - Acheron (chaos)

Fechmistrz

Punkty życia: 486

Obrażenia na sekundę: 15.8

Morale: 225

Umiejętności:

- Arcychaos (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami chaosu. Wrogie jednostki koncentracji otrzymują dodatkowe obrażenia.

- Wir powietrzny - wysysa wszystkie punkty chaosu, ale za to oferuje najpotężniejsze ogłuszenie w grze.

Strzelec

Punkty życia: 405

Obrażenia na sekundę: 15.8

Morale: 270

Umiejętności:

- Atak z zaskoczenia (lider) - morale wroga spada o 20 punktów na sekundę.

- Precyzyjny strzał (rytuał) - ogłusza wroga i zwiększa obrażenia, jakie on otrzymuje. Gdy przeciwnik zginie podczas trwania umiejętności to ogłuszenie przenosi się na następnego wojownika.

Egzekutor

Punkty życia: 405

Obrażenia na sekundę: 17.9

Morale: 225

Umiejętności:

- Prachaos (lider) - zmniejsza obrażenia zadawane drużynie przez jednostki koncentracji.

- Dotyk śmierci (rytuał) - ogłusza wroga i zadaje dodatkowe obrażenia po minięciu czasu aktywności umiejętności (za każdą sekundę jej ładowania się).

Miejsce szkolenia - Forteca (dyscyplina)

Szturmowiec

Punkty życia: 768

Obrażenia na sekundę: 8.1

Morale: 270

Umiejętności:

- Arcydyscyplina (lider) - zaczynasz walkę z 80 punktami dyscypliny. Wrogie jednostki chaosu otrzymują dodatkowe 20% obrażeń.

- Szarża (taktyka) - wyczerpuje wszystkie punkty dyscypliny, ale zwiększa obrażenia jednostki o 20% za każde poświęcone 10 punktów stylu walki.

Zbrojny

Punkty życia: 871

Obrażenia na sekundę: 6.8

Morale: 270

Umiejętności:

- Pradyscyplina (lider) - zmniejsza o 25% obrażenia zadawane członkom drużyny przez jednostki chaosu.

- Obrona (taktyka) - przywraca 10% punktów morale drużyny. Zmniejsza obrażenia członków drużyny o 25%.

Wojownik

Punkty życia: 768

Obrażenia na sekundę: 6.8

Morale: 324

Umiejętności:

- Żelazne serce (lider) - zwieksza o 20% punktów wszystkie efekty obniżające odnawianie morale wroga. Zmniejsza efekty odnawiające morale wroga

- Niepowstrzymane natarcie (taktyka) - odbija 20% punktów obrażeń na przeciwników.

Ulepszenia statku

Ulepszenia statku

Nasz statek dysponuje kilkoma modułami, które zostały opisane w instrukcji dołączonej do gry. Poniżej skupiamy się na przydatności poszczególnych rozszerzeń do każdego z elementów.

Kadłub

- Duża ładownia i Potężna ładownia -zwiększa pojemność ładowni. Przydatność duża - przedmiotów jest zatrzęsienie.

- Silniki artefaktowe - przyspiesza statek, przydatność średnia (ułatwia nieco życie).

- Targowanie - więcej przedmiotów u handlarzy. Przydatność niska.

- Rozbudowany szpital i Błogosławiony szpital - szybsze leczenie w statku oraz bonusy dla jednostek. Przydatność średnia.

- Wytrzymałość - przyspiesza jednostki. Przydatność średnia/duża.

- Remedium - produkuje miksturkę życia. Przydatność niska - znajdujemy ich dużo.

- Sławny statek - możliwość przyzwania kupca. Przydatność niska - niewiele można z nim zrobić.

Warsztat

- Skrzydło biblioteczne - zmniejsza czas identyfikacji. Przydatność średnia.

- Badania nad potworami - zwiększa obrażenia przeciwko przebadanym potworom. Przydatność średnia.

- Magnes artefaktowy - przenosi wszystkie artefakty na mapie do ładowni. Przydatność niska/średnia - można wykorzystać gdy kończy nam się miejsce w ładowni.

- Zaawansowane wykopaliska - więcej przedmiotów podczas wykopalisk. Przydatność niska - trafiają się śmieci.

- Maszyneria artefaktowa - ulepszanie przedmiotów. Przydatność niska/średnia - większość z