Call of Juarez: The Cartel - poradnik do gry - Szymon Liebert - ebook

Call of Juarez: The Cartel - poradnik do gry ebook

Szymon Liebert

0,0

Opis

Poradnik do gry Call of Juarez: The Cartel poświęcony wszystkim postaciom składa się z kompletnego opisu przejścia kampanii, opisu wszystkich ukrytych okazji, lokalizacji każdego przedmiotu specjalnego w poszczególnych misjach i porad na temat walk.

Call of Juarez: The Cartel - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Pola marihuany (Rozdział 1)
  • Przejażdżka (Rozdział 1)
  • Prolog
  • Przedmioty specjalne - Guerra (Rozdział 1)
  • Walka z helikopterem (Rozdział 1)
  • Zjazd kolejką linową (Rozdział 1)
  • Ukryta okazja - McCall (Rozdział 2)
  • Podejście do budynku (Rozdział 2)
  • Przedmioty specjalne - Evans (Rozdział 1)
  • Jeszcze więcej marihuany (Rozdział 1)

Informacja o grze

Trzecia część popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin (FPS) stworzonych przez wrocławskie studio Techland. W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon cyklu akcja Call of Juarez: The Cartel osadzona została we współczesności.

Gra Call of Juarez: The Cartel, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 88

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Call of Juarez:The Cartelporadnik do gry

autor: "Szymon Liebert"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1160

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Prolog

Rozdział 1

Przejażdżka

Pola marihuany

Znowu w samochodzie

Jeszcze więcej marihuany

Zjazd kolejką linową

Walka z helikopterem

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 2

Podejście do budynku

Ukryta okazja - Evans

Ukryta okazja - McCall

Ucieczka przed gangiem

W drugim budynku

Wojna na ulicach

Ukryta okazja - Guerra

Parking

Ucieczka samochodem

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 3

Droga do klubu

W klubie

Ukryta okazja - Guerra

Na pięterku

Bitka w klubie

Ukryta okazja - Evans

Pościg za Javierem

Garaże

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 4

W samochodzie

Na piechotę

Ukryta okazja - Guerra

Kontenery i statki

Snajper - Evans i Guerra

Snajper - McCall

Drugi magazyn

Ukryta okazja - Evans

Ostatnia część doków

Finalny hangar

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 5

W samochodzie

Parking motelowy

Ukryta okazja - Evans

Pościg

Cysterna - McCall i Guerra- przenoszenie pieniędzy

Cysterna - Evans- pogoń za Alvarezem

Znowu w wozie

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 6

Eskorta samochodowa

Ukryta okazja - Guerra

Eskorta na piechotę

Skołuj auto - Guerra

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 7

W drodze na pozycję strzelecką - Evans

Zabawa w snajpera - Evans

Na dachach - Evans

Na ulicy - Evans

W drodze do Panoramy - McCall i Guerra

Ukryta okazja - McCall

Ukryta okazja - Guerra

Na dachach - McCall i Guerra

Znowu razem

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 8

Flaco i pościg

Klub

Ukryta okazja - Guerra

Strefa VIP

Ukryta okazja - McCall

Ukryta okazja - Evans

Strefa VIP #2

Bitwa na ulicach

Pościg

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 9

Test broni - McCall, Guerra

Snajperka - Evans

Polowanie

Ukryta okazja - McCall

Saloon

Ukryta okazja - Guerra

Ukryta okazja - Evans

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 10

Zasadzka w motelu - McCall, Guerra

Zasadzka w motelu - Evans

Na parkingach motelowych

Ukryta okazja - Evans

Na budowie

Pościg za Jesusem

Przedmioty specjalny - McCall

Przedmioty specjalny - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 11

Przyczepa - McCall

Zabij snajperów - Evans, Guerra

Droga w dół - Evans, Guerra

Walka z helikopterem

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 12

Przejażdżka na farmę

Płonąca stodoła

Tunele

Fort

Ukryta okazja - McCall

Ukryta okazja - Guerra

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 13

W drodze na cmentarz

W stronę kościoła (helikopter)

Ukryta okazja - Evans

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 14

Pościg samochodowy

Miasteczko

Willa - Kantyna

Ukryta okazja - Guerra

Ukryta okazja - Evans

Ukryta okazja - McCall

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Rozdział 15

W drodze do hacjendy

Pierwsze wejście do hacjendy

Ukryta okazja - McCall

Ukryta okazja - Guerra

Spotkanie z helikopterem

Ukryta okazja - Evans

Ataki z satelity

Finał

Przedmioty specjalne - McCall

Przedmioty specjalne - Evans

Przedmioty specjalne - Guerra

Wstęp

Narkotyki, gangi, seks, prostytutki, strzelaniny, broń i brudne pieniądze - witajcie w świecie Call of Juarez: The Cartel. W grze polskiego studia Techland poznajemy losy trójki stróżów prawa, którzy ruszają do walki z przestępcami, chociaż sami mają na sumienie sporo grzechów.

Poradnik poświęcony wszystkim postaciom składa się z następujących elementów:

Kompletnego

opisu przejścia kampanii

ze zdjęciami

Opisu

wszystkich ukrytych okazji

, pozwalających zdobyć doświadczenie i odblokować bronie

Lokalizacji

każdego przedmiotu specjalnego

w poszczególnych misjach

Porad na temat

walk z helikopterami

i innych trudniejszych scen

W poradniku znajdziecie kompletny opis przejścia całej gry dla poszczególnych postaci. Skąd taki podział? Otóż, przygody McCalla, Evans i Guerry różnią się od siebie w kilku miejscach. Poza tym, postacie zdobywają specjalne przedmioty, ukryte w innych zakamarkach.

Wszystkich osobom, które podejmą wyzwanie rzucone przez gangi życzymy powodzenia w zmaganiach!

Szymon "Hed" Liebert (www.gry-online.pl)

Prolog

W scenie pościgu strzelamy do samochodów podjeżdżających z tyłu i z przodu. Chodzi o ciemne [1] i jasne [2] pojazdy w stylu Hammerów, wypełnione po brzegi uzbrojonymi gangsterami.

W tej scenie możemy skorzystać z karabinu - nie musimy męczyć się z pistoletem.

Rozdział 1

Przejażdżka

Na początku misji standardowo zabieramy sprzęt z bagażnika [1] a później wsiadamy do pojazdu. [2]

Wyjeżdżamy na drogę i skręcamy w lewo.

Po dłuższej przejażdżce dojedziemy do skrętu na szutrową drogę. [1]Przebijamy się przez bramę. [2]

Przejeżdżamy dwa razy przez rzekę, aż do miejsca zablokowanego przez zwalone drzewo.

Pola marihuany

Gdy wysiądziemy z samochodu [1] wybieramy karabin i przedzieramy się przez wrogów w głąb lasu. [2]

Droga prowadzi pod górę [1] i jest pełna wrogów. [2]

Przedostajemy się przez pole marihuany do pierwszego namiotu.

W środku podkładamy bombę we wskazanym miejscu. [1] Biegniemy do drugiego namiotu i używamy drugiego ładunku. [2]

Później malujemytrzy tagi na skałach.

Wracamy do samochodu, znowu przez pole marihuany. [1] Po drodze pozbywamy się wrogów. [2]

W drodze skontaktuje się z nami Flaco i powie o towarze do odebrania.

Znowu w samochodzie

Spora grupa gangsterów wysiądzie z niebieskich pojazdów.

Pokonujemy przeciwników i wsiadamy do naszego pojazdu. [1] Ruszamy przed siebie przez zamglony las. [2]

Gdy dotrzemy do drogi asfaltowej, skręcamy w prawo.

Przejeżdżamy przezmost. [1] Kilkaset metrów dalej zaatakują nas przeciwnicy - skupiamy się na prowadzeniu, gdyż nasi partnerzy powinni otworzyć do nich ogień. [2]

Jeśli za bardzo obrywamy, możemy schylić głowę.

Za drugim mostem skręcamy w prawo i przebijamy się przez bramę. [1] Rozjeżdżamy wrogów i mkniemy dalej wzdłuż rzeki. Dotrzemy do skał - wysiadamy z wozu. [2]

Jeszcze więcej marihuany

Chowamy się na chwilę pod mostem, a później biegniemy korytem rzeki.

Przywodospadzie obracamy się w prawo - z góry zbiegną przeciwnicy. [1] Możemy chować się za skałami, ale musimy uważać na granaty, które mogą polecieć w naszą stronę. [2]

Następna grupa wrogów nadbiegnie ze zbocza.

Idąc dalej przejdziemy pod zwalonym drzewem i podsłuchamy rozmowę gangsterów. [1] Chwilę później będziemy musieli ich wyeliminować. [2]

Podążamy zaznacznikiem misji [1] i mijamy jeden z namiotów po lewej. [2]

Kawałek dalej znajdziemy właściwe namioty, których szukaliśmy - wysadzamy je (podkładamy bomby w środku).

Malujemy tagi we wskazanych miejscach [1] i ruszamy dalej. [2]

Biegniemy dalej do wskazanego celu. Za dużym przewróconym drzewem [1] czeka nas walka z większą grupą przeciwników. [2]

Przebiegamy dalej przez kanion.

Zjazd kolejką linową

Za kanionem wyjdziemy na oświetloną drogę. [1] Podążając nią dalej trafimy na machinę z liną rozciągniętą nad przepaścią. [2] Zjeżdżamy po niej.

Przedmiot specjalny Guerra #1 - zanim zjedziemy po linie, obchodzimy pomost. Na rogu leży przedmiot.

Żeby zjechać po linie trzeba ustawić się w odpowiednim miejscu (jak na zdjęciu poniżej) i przytrzymać X.

Przedmiot specjalny Ben McCall #1 - zaraz po zjechaniu liną jest szopa z furgonetką w niej. Z tyłu leży przedmiot.

Przedmiot specjalny Ben McCall #2 - po zjechaniu na linie przejdziemy przez bramę. Zamiast udać się dalej drogą kierujemy się do części kolejki linowej, do której przytwierdzono linę. Za nią leżą bele drewna, a obok nich przedmiot.

Przedmiot specjalny Kim Evans #1 - po tym jak zjedziemy na linie zawracamy. Na skrzyni jest przedmiot.

Przedmiot specjalny Guerra #2 - po zjechaniu na dół liną obracamy się w lewo. Pod zadaszeniem leży przedmiot.

Na dole eliminujemy wrogów przy instalacji po lewej, a później na drodze prowadzącej w prawo. [2]

Dostajemy się do kompleksu budynków przed nami.

Eliminujemy żołnierzy pilnujących budynków. [1] Możemy schować się za belkami. [2]

Po oczyszczeniu terenu podkładamy dwie bomby. Miejsce na jedną jest obok zbiornika z wodą, [1] a na drugą za budynkiem z ceglanym kominem. [2]

Przedmiot specjalny Ben McCall #3 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się dwa przedmioty specjalne. Pierwszy jest w jednym z budynków.

Przedmiot specjalny Ben McCall #4 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się dwa przedmioty specjalne. Drugi jest na skrzyni koło jednego z budynków.

Przedmiot specjalny Kim Evans #2 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się trzy przedmioty. Pierwszy jest w początkowym budynku, na tarasie.

Przedmiot specjalny Kim Evans #3 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się trzy przedmioty specjalne. Drugi jest w budynku po lewej. Wejdziemy do niego z tarasu lub od tyłu.

Przedmiot specjalny Kim Evans #4 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się trzy przedmioty specjalne. Trzeci jest pod zadaszeniem za dalszym miejscem z ładunkiem.

Przedmiot specjalny Guerra #3 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się dwa przedmioty specjalne. Pierwszy jest na zewnątrz, koło jednego z miejsc na bombę.

Przedmiot specjalny Guerra #4 - w miejscu, gdzie musimy podłożyć bomby znajdują się dwa przedmioty specjalne. Drugi jest w ostatnim budynku (za miejscem, gdzie podkładamy drugą bombę).

Udajemy się dalej do następnej chatki.

Tym razem musimy skorzystać z pomocy partnerów. Chowamy się za belki i czekamy aż otworzą ogień zaporowy. [1] Po usłyszeniu sygnału przebiegamy do samochodu z lewej i chowamy się z a nim. [2]

Powtarzamy czynność aż dobiegniemy do chatki - zabijamy przeciwników.

Wchodzimy do budynku i ustawiamy się pod drzwiami, aby je wyważyć. [1] Próbujemy ustrzelić wszystkich wrogów. [2]