Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Aliens vs Predator Classic 2000 zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla każdej z trzech dostępnych ras. Ponadto znalazł się tu dokładny opis wszystkich broni, którymi dysponują Obcy, Marines i Predatorzy.
Aliens vs Predator Classic 2000 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Powrót klasycznego Aliens vs Predator w wersji przystosowanej do nowszych komputerów. Produkcja zawiera podstawowe kampanie i dodatkowe misje z późniejszej reedycji gry. W trybie dla pojedynczego gracza każda ze stron konfliktu (Ludzie, Predatory i Obcy) otrzymuje ponad 10 scenariuszy. Nie zabrakło również rozbudowanych opcji rozgrywek wieloosobowych.
Gra Aliens vs Predator Classic 2000, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł premierę światową miał w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 61
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=978
Bronie i taktyki
Episode I - Temple
Episode II - Escape
Episode III - Ferarco
Episode IV - Gateway
Episode V - Earthbound
Bonus I - Invasion
Bonus II - Derelict
Bonus III - Tyrargo
Bonus IV - Caverns
Bonus V - Fury 161
Bronie i taktyki
Episode I - Derelict
Episode II - Colony
Episode III - Invasion
Episode IV - Orbital
Episode V - Tyrargo
Episode VI - Hangar
Bonus I - Temple
Bonus II - Vaults
Bonus III - Ferarco
Bonus IV - Gateway
Bonus V - Waterfall
Bronie i taktyki
Episode I - Waterfall
Episode II - Area 52
Episode III - Vaults
Episode IV - Fury 161
Episode V - Caverns
Episode VI - Battle
Bonus I - Invasion
Bonus II - Escape
Bonus III - Temple
Bonus IV - Earthbound
Bonus V - Tyrargo
Poradnik do gry Aliens vs PredatorClassic 2000 zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla każdej z trzech dostępnych ras. Ponadto znalazł się tu dokładny opis wszystkich broni, którymi dysponują Obcy, Marines i Predatorzy. Całość uzupełnia spis cheatów - specjalnych wyzwań.
Szymon "Hed" Liebert
Nazwa: szpony
Opis: Atak z bliska. Przytrzymując lewy przycisk myszy wykonujemy kilka ciosów.
Nazwa: ogon
Opis: Bardzo skuteczny atak, szczególnie w mocniejszej wersji (przytrzymujemy prawy przycisk myszy).
Nazwa: druga szczęka
Opis: Żeby wykonać atak drugą szczęką musimy zakraść się do przeciwnika i namierzyć jego głowę. Teraz czekamy na pojawienie się szczęk i wciskamy lewy przycisk myszy. Taki atak zregeneruje nasze życie. Można go też używać na głowach martwych wrogów!
Nazwa: normalny widok
Opis: Podświetla przeciwników różnymi barwami (Ludzie - niebieska, Obcy - czerwona, Predatorzy - niebieska).
Nazwa: Navigation Sense
Opis: Filtr wizyjny przypominający negatyw - ułatwia przemierzanie ciemnych zaułków.
Nazwa: taktyki
Opis: Obcy potrafi chodzić po ścianach i skakać. Specjalny skok wykonujemy kucając przed wciśnięciem spacji. W walce z Marinami liczy się szybkość i umiejętność chowania się - podchodzimy do nich po ścianach i uderzamy. W przypadku Predatorów musimy sporo biegać i wykonywać pojedyncze ciosy ogonem. Gdy Predator zacznie namierzać nas działkiem trzeba schować się za czymś.
Przechodzimy przez tunel i wspinamy się na ścianę naprzeciwko. Podążamy po niej aż dojdziemy do pomieszczenia z płomieniem. [1] Tutaj wdrapujemy się po lewej kolumnie, a następnie wchodzimy do niej. Po drugiej stronie na suficie będzie kratka i szyb. [2]
Kierujemy się w lewo i przemierzamy kilka pokoi aż dotrzemy do pomieszczenia z wiszącymi elementami i płomieniem. [1] Niszczymy zaczepy u góry - bloki spadną i zatrzymają ogień. Wracamy do miejsca, gdzie pierwszy raz widzieliśmy słup ognia i schodzimy w dół dziurą z której wylatywał. Znajdziemy się wśród Ludzi. [2]
Wchodzimy do drzwi oznaczonych jako East/South Guard. Tutaj mamy dostęp do dwóch skrzydeł z elementami, które trzeba zniszczyć - od frontu bronią je jednak działka. Można koło nich przemknąć lubominąć je od tyłu. W tym drugim przypadku udajemy się na środkową część korytarza. Tu znajdziemy pokój z kilkoma kratkami - szybami wentylacyjnymi. [1] Wchodzimy do pierwszego po lewej i szukamy w nim następnej kratki zaraz na początku. Ta bliska odnoga pozwoli zajść działko - zabijamy też cywilów i niszczymy świecący panel pod sufitem. [2] Czynność powtarzamy także z drugiej strony.
Gdy rozwalimy dwa panele wracamy do głównego pomieszczenia i skręcamy do laboratorium. W środku będą androidy (nie są podświetlone) - zabijamy je szybko. Następnie niszczymy rury wystające z komputerów. [1] Z głównego hallu skręcamy do West/NorthGuard i tam powtarzamy czynność z niszczeniem paneli (uwaga na działka). To da nam dostęp do Laboratorium 2, gdzie zabijamy androidy i niszczymy kable. W końcu wracamy na środek tej lokacji i korzystamy z windy. Na dole walczymy z ludźmi. [2]
Otwieramy drzwi po prawej rozwalając panel koło nich. W następnym pomieszczeniu zeskakujemy na dół i przechodzimy przez śluzę. Powinniśmy dotrzeć do wysokiego hangaru. [1] Schodzimy na dół po ścianie i kierujemy się w prawo - uwaga, w przejściu na dole są 2 działka. Po prawej schodzimy jeszcze niżej i niszczymy dwie blokady przed działkami. [2]
Gdy pierwsze blokady będą usunięte przechodzimy korytarzem na dole do drugiego, podobnego miejsca. Tutaj również usuwamy dwie blokady. [1] Na środku pomieszczenia pojawi się dziura. Wskakujemy do niej i podążamy korytarzem aż do następnego spadku w dół. Tu również schodzimy i później wspinamy się tunelem do góry. Dotrzemy do pomieszczenia z posągiem Obcego. [2]
Wspinamy się po przeciwległej ścianie i u góry kierujemy w lewo. [1] Czeka nas ostatnia podróż korytarzem, aż do kryjówki. [2]
Wchodzimy do dziury przed nami i dalej wspinamy się na górę. [1] Tam znajdziemy półkę pomiędzy dwiema kolumnami - popychamy kamień przed nami, co otworzy tajne przejście. [2]
Zabijamy żołnierzy i wchodzimy do szybu pod sufitem. Przebiegamy po platformie do samego końca i dopiero wtedy schodzimy na dół - rozprawiamy się z wrogami. Przechodzimy przez drzwi do osobnego pomieszczenia - tu ponownie wchodzimy na platformę[1] i dostajemy się do