Assassin's Creed II - Trofea - poradnik do gry - Szymon Liebert - ebook

Assassin's Creed II - Trofea - poradnik do gry ebook

Szymon Liebert

0,0

Opis

Niniejszy poradnik do gry Assassin’s Creed II został przygotowany dla osób, które chcą uporać się ze wszystkimi trofeami przygotowanymi przez twórców.

Assassin's Creed II - Trofea - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Mistrz asasynów
  • Narodziny asasyna
  • Człowiek wirtuwiański - cz. 1
  • Arrivederci, Abstergo
  • Barwy walki
  • Nietykalny
  • Przygotowany zwycięża
  • Efekt krwawienia
  • Człowiek wirtuwiański - cz. 2
  • Messer Piaskun

Informacja o grze

Druga odsłona słynnej serii gier akcji z otwartym światem. Wcielamy się w niej w Desmonda, który przeżywa wspomnienia swoich przodków za pomocą zaawansowanej technologii. Tym razem bohatera wraca do postaci Ezio, włoskiego Asasyna z okresu renesansu. Śmiałek musi zmierzyć się z przeciwnikami – złowrogą organizacją Templariuszy, którzy chcą przejąć kontrolę nad światem. Standardowo gra zawiera mnóstwo zadań pobocznych, rozgrywających się w ciekawie odwzorowanych miastach z przeszłości.

Gra Assassin's Creed II, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 53

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Assassin's Creed IITrofea PS3poradnik do gry

autor: "Szymon Liebert"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=957

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Mistrz asasynów

Narodziny asasyna

Arrivederci, Abstergo

Witamy w Animusie 2.0

Zdrada i kara

Zemsta

Odejście syna

Krwawa niedziela

Odkrywca

Spiskowcy

Nieoczekiwana podróż

Efekt krwawienia

Kupiec wenecki

Niedostępny pałac

Maskarada

Człowiek Bianki

Prorok

Krypta

Powrót starego przyjaciela

Twórca mitów

Człowiek wirtuwiański - cz. 1

Człowiek wirtuwiański - cz. 2

Człowiek wirtuwiański - cz. 3

Człowiek wirtuwiański - cz. 4

Sprzątacz

Packa na muchy

Messer Piaskun

Medyk

Nietykalny

Kleptomaniak

Błyskawica

Zamiatacz

Wenecki gladiator

Widzę stąd twój dom!

Święć się imię Twoje - cz. 1

Święć się imię Twoje - cz. 2

Ucieczka z więzienia - cz. 1

Ucieczka z więzienia - cz. 2

Chórzysta - cz. 1

Chórzysta - cz. 2

Ostrze do wynajęcia

Macho

Pierwszy w domu

Barwy walki

Złota rączka

Ładny widok

Skok z wysoka

Pocztylion

Szczyt góry

Element układanki

Koneser sztuki

Podesta Monteriggioni

Idealna harmonia

Pamięci Petruccia - cz. 1

Pamięci Petruccia - cz. 2

Pamięci Petruccia - cz. 3

Pamięci Petruccia - cz. 4

Pamięci Petruccia - cz. 5

Pamięci Petruccia - cz. 6

Pamięci Petruccia - cz. 7

Pamięci Petruccia - cz. 8

Pamięci Petruccia - cz. 9

Pamięci Petruccia - cz. 10

Pamięci Petruccia - cz. 11

Mężczyzna lekkich obyczajów

Człowiek z ludu

Przygotowany zwycięża

Wprowadzenie

Poradnik pomoże Ci w odblokowaniu wszystkich Trofeów dostępnych w grze. Nie zawiera on opisu przejścia, który znajduje się w dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine.

Niniejszy poradnik do gry Assassin's Creed II został przygotowany dla osób, które chcą uporać się ze wszystkimi trofeami przygotowanymi przez twórców. Każde z nich zostało bardzo dokładnie opisane. Warto zaznaczyć, że w Assassin's Creed II jest jedno wyzwanie, które można niechcący ominąć, co oznacza konieczność powtarzania gry w celu jego uzyskania. Chodzi o osiągnięcie o nazwie Packa na muchy (Fly Swatter) - podczas szybowania nad weneckimi kanałami musimy kopnąć strażnika. Maszyna latająca nie jest bowiem dostępna w dalszej części gry. Generalnie można zdobyć 51 trofeów.

Szymon "Hed" Liebert

Mistrz asasynów

Nazwa: Mistrz asasynów / Master Assassin

Rodzaj: Platynowy

Opis: Odblokuj wszystkie inne trofea.

Nie wymaga komentarza - musimy zaliczyć wszystkie pozostałe wyzwania.

Narodziny asasyna

Nazwa: Narodziny asasyna / The Birth Of An Assassin

Rodzaj: Brązowy

Opis: Urodź się jako Ezio Auditore Da Firenze.

Zaliczane podczas głównej linii fabularnej. Dotyczy jednej z początkowych scen, podczas których wcielamy się w niemowlaka.

Arrivederci, Abstergo

Nazwa: Arrivederci, Abstergo / Arrivederci Abstergo

Rodzaj: Brązowy

Opis: Wydostań się z Abstergo.

Zaliczane podczas głównej linii fabularnej. Wydostajemy się z siedziby firmy Abstergo, podążając za towarzyszką Desmonda - Lucy.

Witamy w Animusie 2.0

Nazwa: Witamy w Animusie 2.0 / Welcome to the Animus 2.0

Rodzaj: Srebrny

Opis: Wejdź do Animusa 2.0.

Zaliczane podczas głównej linii fabularnej. W kryjówce zabójców w roli Desmonda rozmawiamy z wszystkimi członkami grupy i używamy Animusa.

Zdrada i kara

Nazwa: Zdrada i kara / The Pain of Betrayal

Rodzaj: Srebrny

Opis: Ukończ sekwencję DNA 1.

Zaliczane podczas głównej linii fabularnej. Wykonujemy wszystkie misje z pierwszej sekwencji, czyli po prostu przechodzimy ten fragment gry. Misje:

Tacy są chłopcy / Boys will be boys

Szkoda, że nie widziałeś tamtego / You should see the other guy

Rywalizacja rodzeństwa / Sibling Rivalry

Pod osłoną nocy / Night cap

Gazeciarz / Paperboy

Pokonaj osusta / Beat a cheat

Sekret Petruccia / Petruccios secret

Przyjaciel rodziny / Friend of the family

Specjalna przesyłka / Special delivery

Więzień / Jail bird

Pamiątka rodowa / Family heirloom

Ostatni wygrywa / Last man standing

Zemsta

Nazwa: Zemsta / Vengeance

Rodzaj: Srebrny

Opis: Ukończ sekwencję DNA 2.

Zaliczane podczas głównej linii fabularnej. Wykonujemy wszystkie misje z drugiej sekwencji, czyli po prostu przechodzimy ten fragment gry. Misje:

Dopasowanie / Fitting in

As w ręawie / Ace up my sleeve

Oskarżyciel, Sędzia, Kat / Judge, Jury, Executioner

Wyciszenie / Laying low

Arrivederci / Arrivederci

Odejście syna

Nazwa: Odejście syna / Exit the Son

Rodzaj: Srebrny

Opis: Ukończ sekwencję DNA 3.

Zaliczane podczas głównej linii fabularnej. Wykonujemy wszystkie misje z trzeciej sekwencji, czyli po prostu przechodzimy ten fragment gry. Misje:

Pomoc drogowa / Roadside assistance

Casa dolce casa / Casa dolce casa

Trening czyni mistrza / Practice makes perfect

Jak ty komu... / What goes around

Zmiana planów / A change of plans