Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry - Maciej Jałowiec - ebook
PROMOCJA

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry ebook

Maciej Jałowiec

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Warhammer 40,000: Dawn of War II” zawiera wiele informacji na temat zasad prowadzenia rozgrywki, opis kampanii dla pojedynczego gracza, a także garść porad dotyczących gry w trybie wieloosobowym.

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozwój postaci (Kampania)
  • Zabójstwa (Kampania)
  • Budynki strategiczne (Kampania)
  • Bohaterowie (Tryb wieloosobowy)
  • Jednostki - Tyranid (Tryb wieloosobowy)
  • Konstrukcja kampanii (Kampania)
  • Jednostki - Kosmiczni Marines (Tryb wieloosobowy)
  • Jednostki - Eldar (Tryb wieloosobowy)
  • Taktyka walki przeciwko piechocie (Kampania)
  • 1. Stand With Your Brothers (Główny wątek)

Informacja o grze

Kontynuacja przebojowej gry strategicznej czasu rzeczywistego, osadzonej w futurystycznym uniwersum Warhammera 40000. Do walki ponownie staje kilka rozmaitych frakcji, dysponujących różnorodnymi jednostkami.

Gra Warhammer 40,000: Dawn of War II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Warhammer 40,000:Dawn of War IIporadnik do gry

autor: "Maciej Jałowiec"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=848

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Kampania

Konstrukcja kampanii

Rozwój postaci

Budynki strategiczne

Taktyka walki przeciwko piechocie

Taktyka walki przeciwko pojazdom

Misje obronne

Zabójstwa

Główny wątek

1. Stand With Your Brothers

2. Retake the Hamlet

3. The True Enemy

4. The Defense of Argus Gate

5. Into the Hive

6. Remains of the Dark Age

6. Remains of the Dark Age - Walka z Liktorem

7. Angel Gate

8. Secrets of Angel Forge

9. The Last Stand

Tryb wieloosobowy

Bohaterowie

Jednostki - Kosmiczni Marines

Jednostki - Ork

Jednostki - Eldar

Jednostki - Tyranid

Osiągnięcia (Achievements)

Wstęp

Z dumą pragnę przedstawić poradnik do gry Warhammer 40,000: Dawn of War 2 - strategii czasu rzeczywistego osadzonej w świecie wykreowanym przez firmę Games Workshop. W tekście znajdziesz sporo informacji na temat kampanii dla pojedynczego gracza, a także garść porad dotyczących gry w trybie wieloosobowym. Najważniejsze fragmenty misji zostały opatrzone stosownymi obrazkami, dzięki którym treść poradnika jest przystępna nawet dla "niedzielnych" graczy.

Mam nadzieję, że w niniejszym tekście znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące zasad prowadzenia rozgrywki. Pragnę życzyć Ci przyjemnej lektury i wielu miłych godzin spędzonych przy grze Warhammer 40,000: Dawn of War 2.

Maciej "Sandro" Jałowiec

Kampania

Konstrukcja kampanii

Konstrukcja kampanii

Warhammer 40,000: Dawn of War 2 zawiera kampanię składającą się z wielu krótkich i bardzo podobnych do siebie misji. W tym rozdziale pragnę krótko omówić jej konstrukcję.

Rodzaje misji

W grze możesz wykonywać trzy różne typy zadań. Najważniejsze (i najmniej liczne) są misje, w których popychasz fabułę do przodu. Są one najmniej szablonowe i przeważnie zasadzają się na wykonywaniu stosunkowo oryginalnych zadań (rekonesans, niszczenie budowli, zbieranie próbek, itd.). Zarówno mapki, jak i solucje do tych misji znajdziesz w rozdziale Główny wątek.

Oprócz głównego wątku, od czasu do czasu program podrzuci Ci misje polegające na obronie jakiegoś strategicznego punktu. Są one bardzo schematyczne, każdą z nich przechodzi się w praktycznie taki sam sposób. By wiedzieć, jak radzić sobie w tego typu zadaniach, polecam Twojej uwadze rozdział Misje obronne.

Najliczniejszą grupą zadań są zabójstwa. Polegają one na przedarciu się do dowódcy lokalnej armii wroga (jego legowisko jest zawsze na drugim krańcu mapy, w stosunku do miejsca rozpoczęcia misji) i zabiciu go. Problem z dowódcami polega na tym, że dysponują oni specjalnymi atakami i są bardzo odporni na obrażenia. Można więc żargonowo powiedzieć, że są oni Bossami. Każdy z nich wymaga odpowiedniej taktyki walki; by wiedzieć, jak radzić sobie z tymi przeciwnikami, zajrzyj do rozdziału Zabójstwa. Jeśli nie wiesz, jak walczyć z piechotą i pojazdami stojącymi Ci na drodze do głównego celu, przeczytaj rozdziały Taktyka walki z piechotą i Taktyka walki z pojazdami.

Miejsce akcji

Misje wykonujesz na różnych planetach - Calderis, Meridian, Tajfun Primaris, itd. Między zadaniami możesz obserwować powierzchnie planet i decydować się, które zadanie wykonać w następnej kolejności. Zadania przydzielone są do odpowiednich sektorów na planecie. Jak widać na zdjęciu poniżej, na planecie znajdują się cztery sektory, z czego w trzech można wykonywać misje.

Między planetami można podróżować. Specjalny podgląd przestrzeni kosmicznej umożliwia podróże międzyplanetarne.

Czas akcji

Każda rozgrywana kampania zajmuje czas. Wiele misji (wszystkie obronne i część zabójstw) ma ograniczony limit czasowy, tj. jeśli nie wykonasz jej w ciągu np. z góry ustalonych 3 dni, musisz liczyć się z przykrymi konsekwencjami swoich działań - stracenie ważnego budynku strategicznego lub rozprzestrzenienie się wrogiej rasy Tyranidów.

Wykonanie każdej misji trwa jeden dzień. Istnieją jednak wyjątki od tej reguły; jeśli dobrze się spiszesz w trakcie wykonywania jakiegoś zadania i otrzymasz odpowiednio dużo punktów doświadczenia, możesz otrzymać możliwość wykonania jeszcze jednego lub nawet dwóch dodatkowych misji w ciągu tego samego dnia.

O co chodzi z tyranidzkim skażeniem?

Po kilku misjach kampanii, na ekranie widoku planety pojawi się wskaźnik tyranidzkiego skażenia. Rośnie on, gdy nie wykonujesz żadnych misji przeciwko Tyranidom. Opada, gdy postępujesz przeciwnie i eliminujesz hordy najeźdźców. Nawet jeśli wskaźnik osiągnie maksymalną wartość na danej planecie, nic strasznego się nie stanie. Zauważ jednak, że jeśli wskaźnik pokazuje niską wartość, to Tyranidzi stawiają mniejszy opór - nie dość, że jest ich jakby mniej, to jeszcze walczą między sobą, ułatwiając Tobie wykonywanie zadań.

Rozwój postaci

Rozwój postaci

Za każdym razem, gdy Twoi ludzie zdobywają nowy poziom doświadczenia, możesz rozdysponować 2 (w przypadku Drednota 4) punkty pomiędzy cztery kategorie:

1. żywotność;

2. walkę dystansową;

3. walkę w zwarciu;

4. energię.

W przypadku każdej z postaci radzę zawsze inwestować jeden punkcik w żywotność. Przeznaczenie drugiego punktu zależy od postaci, którą chcemy ulepszyć.

Inwestowanie punktów i dobór wyposażenia to szalenie ważna kwestia w grze.

Dowódca zakonny (Force Commander)

Osobiście proponuję inwestować w walkę dystansową od samego początku. Wszelkie działania związane z walką w zwarciu będzie spełniał Thaddeus. Co więcej, w późniejszych etapach gry na znaczeniu zyskują nowe typy broni, takie jak działka energetyczne, wyrzutnie rakiet, czy miotacze ognia. Mówiąc krótko, uważam że dowódca powinien zająć się strzelectwem.

Tarkus

Tarkus