Halo 3: ODST - opis przejścia - poradnik do gry - Maciej Jałowiec - ebook
PROMOCJA

Halo 3: ODST - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Maciej Jałowiec

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do Halo 3: ODST zawiera ogólne porady dotyczące rozgrywki oraz opis przejścia wszystkich misji (zarówno nocnych, jak i retrospekcji).

Halo 3: ODST - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Porady ogólne
  • [Opis przejścia] Prepare to Drop
  • [Opis przejścia] Mombasa Streets 1
  • Porady do trybu Firefight
  • Wprowadzenie
  • [Opis przejścia] Tayari Plaza
  • [Opis przejścia] Kizingo Boulevard
  • [Opis przejścia] Mombasa Streets 4
  • [Opis przejścia] Mombasa Streets 5
  • [Opis przejścia] Kikowani Station

Informacja o grze

Halo 3: ODST to kolejna gra z bestsellerowej serii pierwszoosobowych strzelanek science-fiction. Jednocześnie jest to pierwsza odsłona cyklu, w której nie wcielamy się w superżołnierza znanego jako Master Chief. Zamiast tego kierujemy zwykłym ludzkim żołnierzem należącym do tytułowych jednostek ODST.

Gra Halo 3: ODST, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 36

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Halo 3: ODSTOpis przejściaporadnik do gry

autor: "Maciej Jałowiec"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=920

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

[Opis przejścia] Prepare to Drop

[Opis przejścia] Tayari Plaza

[Opis przejścia] Mombasa Streets 1

[Opis przejścia] Uplift Nature Reserve

[Opis przejścia] Mombasa Streets 2

[Opis przejścia] Kizingo Boulevard

[Opis przejścia] Mombasa Streets 3

[Opis przejścia] ONI Alpha Site

[Opis przejścia] Mombasa Streets 4

[Opis przejścia] NMPD Headquarters

[Opis przejścia] Mombasa Streets 5

[Opis przejścia] Kikowani Station

[Opis przejścia] Mombasa Streets 6

[Opis przejścia] Data Hive - cz. 1

[Opis przejścia] Data Hive - cz. 2

[Opis przejścia] Coastal Highway

[Nagrania audio (Audio Logs)] 1

[Nagrania audio (Audio Logs)] 2-8

[Nagrania audio (Audio Logs)] 9-10

[Nagrania audio (Audio Logs)] 11-21

[Nagrania audio (Audio Logs)] 22-27

[Nagrania audio (Audio Logs)] 28-30

Porady do trybu Firefight

Wprowadzenie

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również poradnik, który pomoże Ci odblokować wszystkie Osiągnięcia w grze.

Poradnik do Halo 3: ODST zawiera ogólne porady dotyczące rozgrywki oraz opis przejścia wszystkich misji (zarówno nocnych, jak i retrospekcji). Całość uzupełniają mapy z zaznaczonymi lokacjami wszystkich nagrań audio (Audio Logs), a także wskazówki dotyczące trybu Firefight.

Maciej "Sandro" Jałowiec

Porady ogólne

1. Jeżeli preferujesz walkę na duży dystans, staraj się dobierać sobie taką broń, która jest wyposażona w tryb przybliżenia z celownikiem. Rozglądaj się zatem za pistoletem maszynowym (Silenced SMG), karabinem Przymierza (Carbine) i karabinami snajperskimi (Sniper Rifle, Beam Rifle). Walka na dużym dystansie jest zdecydowanie preferowana na wyższych poziomach trudności.

2. Jeżeli chcesz (lub musisz) walczyć z przeciwnikami na krótkim dystansie, proponuję wyposażyć się w Spiker, karabin plazmowy (Plasma Rifle), lub granatnik (Brute Shot). W ostateczności może też być strzelba (Shotgun), ale według mnie sprawdza się ona gorzej niż wymienione wyżej rodzaje broni.

3. Podczas nocy i w zaciemnionych pomieszczeniach zawsze używaj trybu VISR (uruchamiany klawiszem [X]). Po pierwsze, działa on jak noktowizor i znacznie ułatwia poruszanie się w ciemności. Po drugie, oznacza on czerwoną obwódką wszystkich wrogów, co - szczególnie w misjach nocnych na ulicach Mombasy - jest szalenie pomocne. Po trzecie, VISR wykrywa i oznacza przeciwników korzystających z trybu niewidzialności. Wreszcie po czwarte, dzięki niemu ważne uwagi obiekty (nagrania audio, wskazówki uruchamiające misje-retrospekcje) oznaczane są jasnym, żółtym kolorem.

4. Dostępne są cztery rodzaje granatów. Pierwszy tradycyjnie odbija się od ścian i po paru sekundach wybucha. Następne są granaty plazmowe. Wyróżniają się tym, że przyklejają się powierzchni, z którą się zetkną, czyli np. z przeciwnikiem. Trzeci rodzaj granatów działa bardzo podobnie, znajdziesz go na wyposażeniu Przymierza. Wyróżnia się obecnością kolców na głowicy. Ostatni rodzaj ładunków działa jak koktajl Mołotowa - eksplozja oznacza podpalenie obszaru w promieniu niecałych dwóch metrów.

5. Nieustannie rozglądaj się za apteczkami i punktami medycznymi. Nawet jeżeli nie potrzebujesz pomocy, warto wiedzieć gdzie można takową uzyskać.

6. Jeżeli brakuje Ci broni/amunicji, spróbuj wymienić się giwerą z pobliskim sprzymierzeńcem.

7. Kompani sterowani przez sztuczną inteligencję powinni sterować pojazdami tylko w ostateczności. Niestety, są zbyt głupi by wykonać jakikolwiek bardziej złożony manewr.

8. Do niszczenia pojazdów lepiej nie używać granatów. Po prostu kiepsko się sprawdzają. W razie możliwości używaj specjalnych broni przeciwpancernych (Rocket Launcher, Fuel Rod Gun). Bardzo dobrze sprawuje się również tzw. Spartan Laser, choć jego obsługa wymaga nie lada umiejętności.

9. Im więcej misji ukończyłeś i im więcej nagrań audio znalazłeś, tym więcej składów z bronią będziesz mógł odwiedzić. Składy z bronią to miejsca, w których możesz znaleźć granaty, amunicję i pojazdy służące do szybszego poruszania się po mieście.

Tak na mapie oznaczany jest skład z bronią.

10. W dalszej części tego poradnika często posługuję się nazwami kierunków geograficznych, często sprawdzaj mapę (klawisz [Back]), by mieć pewność, że idziesz w dobrym kierunku.

[Opis przejścia] Prepare to Drop

Prepare to Drop

Po