Pismo. Magazyn Opinii 02/2021 - Marcin Wicha, Ania Morawiec, Zuzanna Kowalczyk - ebook
10,00 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Pismo. Magazyn opinii” to miesięcznik, który łączy w sobie fakt, literaturę, obraz oraz humor. Poruszamy w nim istotne tematy społeczne, ekonomiczne, naukowe, technologiczne, kulturalne i polityczne. Dlatego znajdziecie tu treści merytoryczne, wnikliwe i rzetelne. A to wszystko w nowoczesnej i zwracającej uwagę formie. Chcemy, by nasze „Pismo” angażowało czytelnika zarówno atrakcyjną ilustracją, jak i przykuwającym uwagę zdjęciem. I żeby zapraszało do rozmów o rzeczach ważnych.

 

Pismo. Magazyn Opinii 02/2021

Marcin Wicha – Braki w asortymencie – Felieton

Redakcja – Redakcja poleca światową kulturę online – Rzecz Gustu

RATS AGENCY – Szkolenie – Prawa człowieka

Adelajda Truścińska – Stado – Proza

Michał Rzecznik – Miłość od pierwszego wejrzenia – Żarty rysunkowe

Bolesław Leśmian – Z dłońmi tak splecionymi – Poezja

Karolina Lewestam – Teatr marionetek, czyli myśli o narcyźmie – Esej idee

Justyna Dąbrowska – Nadzieja matką odważnych – Rozmowa z Andrzejem Lederem

Bartyk Sabela – Gdzie jest haczyk? – Reportaż

Ania Morawiec – Wyścig do domu – Felieton

Elle Hunt – Wiedeń, miasto kobiet – Studium

Daniel Petryczkiewicz – O Małej, która chciała być dzika – Fotoreportaż

Izabela O'Sullivan – Kobieta taka jak ja – Reportaż

Ewa Stusińska – "Hustler" III RP  – Esej kultura

Mery Spolsky – Składam się z liryki i szaleństwa – Apteczka

Paulina Maślona – Hymn wolności – Portret

Andrzej Mencwel – Wojtek z wojska – Historia osobista

Paweł Sołtys – Czy czyste – Proza

Joanna Mueller – krzyżowe – Poezja

Joanna Lech – Pan z powyłamywanymi nogami – Proza

Zuzanna Kowalczyk – A propos miłości – Felieton

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI
PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.