English for Customer Care - Rosemary Richey - ebook

English for Customer Care ebook

Rosemary Richey

0,0
27,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Richey R.

Grupa docelowa: studenci, osoby pracujące

Poziom: B2 (intermediate)

English for Customer Care to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.

Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.

Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.

Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.

Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:

  • klucz do ćwiczeń,
  • listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim,
  • listę użytecznych zwrotów,
  • Test yourself! – świetny sprawdzian dla samouków,
  • transkrypcje nagranych tekstów.
English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w call center, a także przy obsłudze infolinii.

Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych, nagranych na załączonej płycie CD) oraz słowa i zwroty niezbędne przy osobistym oraz pisemnym kontakcie z klientem.

Nagrania w formacie mp3 można pobrać po kliknięciu w hiperłącze umieszczone na 2. stronie ebooka.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.