Dubeltowy trup - Tylewicz Malwina A. - książka

Dubeltowy trup książka papierowa

Tylewicz, Malwina A.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

52,99 zł
od 26,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Matylda Barska jest architektką pracującą w poznańskim biurze. Pewnego dnia po imprezie firmowej w toalecie zostaje odkryte ciało szefa – Krystiana Jęskiego. I to nie bagatela zostaje odkryte dwukrotnie!
Śmierć prezesa przewraca życie pracowników do góry nogami. Wszyscy zostają przesłuchani w roli świadków lub podejrzanych przez oficera śledczego Macieja Łaskę.
Policyjne dochodzenie trwa, ale Matylda, ciekawska fanka kryminałów Agathy Christie uważa, że sprawa toczy się za wolno i postanawia włączyć się w poszukiwania mordercy, nie zmieniając przy tym napiętego grafiku oddania projektu inwestorowi. Takie działania muszą prowadzić do ekstremalnych sytuacji.
Węsząca w każdym kącie pani architekt wchodzi w paradę władzom, które udaje jej się przyłapać na działaniach nie do końca zgodnych z literą prawa. Zaszantażowany Maciej Łaska niechętnie godzi się na współpracę i stara się trzymać kobietę na dystans. Jednak przy temperamencie i spostrzegawczości Matyldy nie jest to możliwe. Projektantka, drążąc sprawę, odkrywa, że prawie każdy pracownik biura miał jakiś zatarg z Krystianem i mógłby stać się podejrzanym.
Problemy gonią problemy, zagadki mnożą się jak króliki na wiosnę, okazuje się, że w morderstwie brała udział zaginiona krowa, a na to wszystko biurowa drukarka odmawia posłuszeństwa w najbardziej krytycznym momencie. Czy Matylda zdoła pokonać przeciwności losu i wraz z Maciejem odkryje, kim był morderca? A nade wszystko, czy zdąży z oddaniem projektu?

Liczba stron: 302

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788396766595

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.