Domino śmierci - Mostrom Jonas - książka

Domino śmierci książka papierowa

Mostrom Jonas

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ordynator Erik Jensen w niewyjaśniony sposób znika w podziemnym przejściu szpitala Sundsvall w czasie nocnego dyżuru. Komisarz Johan Axberg szybko łączy to ze sprawą psychiatry Thomasa Hoffmana, który zniknął bez śladu w tym samym miejscu trzy dni wcześniej. Kiedy zmasakrowane ciało Hoffmana zostaje znalezione w lesie, wszystko wskazuje na to, że był więziony, a potem brutalnie zamordowany. Zarówno w przypadku Hoffmana, jak i Jensena morderca pozostawił kostkę domina. Policja z Sundsvall prosi o pomoc grupę profilerów z Krajowej Policji Kryminalnej, ale psychiatra Nathalie Svensson się waha. Ma za sobą wiele traumatycznych przeżyć i przede wszystkim potrzebuje ciszy i spokoju w domu w Uppsali.
Kiedy jednak wychodzi na jaw, że jej siostra jako ostatnia widziała Erika Jensena żywego, Nathalie postanawia przyjąć zlecenie. Rozpoczyna się polowanie na człowieka odczuwającego przymus zabijania. Należy znaleźć Erika Jensena zanim będzie za późno. Czy w kolejce czeka więcej ofiar? I przede wszystkim: co oznaczają kostki domina?
"Domino śmierci" to druga książka z serii o Nathalie Svensson.
Proza Jonasa Moströma jest energiczna, inteligentna, trafia w punkt i nigdy nie traci intensywności. Zmusza czytelnika do zarwania nocy, a świt, który nastaje potem nie ma już tego światła, którego się spodziewaliśmy.
Arne Dahl

Liczba stron: 376

Rok wydania: 2018

Tłumacz: Muszalski Maciej

Format (wymiary): 13.5x21.0cm

ISBN: 9788380157170

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.