Diablo III 2.0 - poradnik do gry - Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski - ebook

Diablo III 2.0 - poradnik do gry ebook

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

0,0

Opis

Poradnik do gry Diablo III zawiera szczegółowy opis zadań z podziałem na akty, ułożonych zgodnie z kolejnością ich rozgrywania. Ponadto w opracowaniu znalazły się również opisy wszystkich unikatowych zdarzeń, klas postaci oraz ich zdolności.

Diablo III 2.0 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Przykładowy build (Barbarzyńca)
  • Przykładowy build (Czarownik)
  • Przykładowy build (Łowca demonów)
  • Przykładowy build (Mnich)
  • Przykładowy build (Szaman)
  • Czego potrzebujemy? (Ukryty poziom)
  • Normalny, Wysoki, Ekspert, Mistrz (Poziomy trudności)
  • Kaprysowo (Ukryty poziom)
  • Najwyższe Zło (Zadania - Akt 4)
  • Upadła gwiazda (Zadania - Akt 1)

Informacja o grze

Trzecia część jednej z najbardziej znanych i cenionych serii gier akcji RPG. Produkcja rozgrywa się w świecie Sanktuarium, w którym toczy się odwieczna walka między aniołami i demonami. Gracz wciela się w jedną z kilku dostępnych postaci, aby podjąć walkę ze złem. Twórcy wprowadzili do gry mnóstwo nowych rozwiązań i pomysłów.

Gra Diablo III, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, PS4. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 256

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Diablo III2.0poradnik do gry

autor: Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1239

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Diablo III

Porady Ogólne

Zadania - Akt 1

Upadła gwiazda

Dziedzictwo Caina

Rozbita korona

Rządy Czarnego Króla

Miecz Nieznajomego

Rozbity miecz

Zagłada w Wortham

Szlakiem Sabatu

Uwięziony anioł

Powrót do Nowego Tristram

Wydarzenia - Akt 1

Kości matrony

Słój Dusz

Farma trupojadów

Rodzina Rathe

Cenna ruda

Ostatni bastion starożytnych

Wieczna Wojna

Zemsta Garbada

Odzyskana reputacja

Zadania - Akt 2

Ciernie na pustyni

Droga do Alkanus

Miasto Krwi

Audiencja u cesarza

Nieoczekiwani sprzymierzeńcy

Zdrajca Horadrimów

Krew i piasek

Czarny Kamień Dusz

Przeczesywanie Kaldeum

Wydarzenia - Akt 2

Złoto górnika

Legowisko Lacuni

Posążek Rygnara

Duchy strażników

Niespokojne piaski

Niszczejąca krypta

Kapliczka Rakanishu

Skarb Sandara

Więźniowie Kamyra

Zadania - Akt 3

Oblężenie Twierdzy Bastionu

Losy bitwy

Wyłom w Twierdzy

Drżenie kamienia

Machiny wojenne

Bestia oblężnicza

Serce Grzechu

Wydarzenia - Akt 3

Oczekiwanie na posiłki

Zaciąg rekrutów

Chroń i służ

Sterowanie ręczne

Hartowanie w ogniu walki

Więzy krwi

Losy bitwy

Opatrywanie rannych

Ognie chwały

Szalony alpinista

Zadania - Akt 4

Upadek Królestwa Niebios

Światło nadziei

U stóp Srebrnej Iglicy

Najwyższe Zło

Poziomy trudności

Normalny, Wysoki, Ekspert, Mistrz

Udręka

Infernalna Machina

Charakterystyka

Czego potrzebujemy?

Rzemiosło

Mnich

Charakterystyka

Przykładowy build

Taktyka walki

Umiejętności aktywne

Umiejętności pasywne

Progresja umiejętności (01-20)

Progresja umiejętności (21-40)

Progresja umiejętności (41-60)

Czarownik

Charakterystyka

Przykładowy build

Taktyka walki

Umiejętności aktywne

Umiejętności pasywne

Progresja umiejętności (01-20)

Progresja umiejętności (21-40)

Progresja umiejętności (41-60)

Barbarzyńca

Charakterystyka

Przykładowy build

Taktyka walki

Umiejętności aktywne

Umiejętności pasywne

Progresja umiejętności (01-20)

Progresja umiejętności (21-40)

Progresja umiejętności (41-60)

Łowca demonów

Charakterystyka

Przykładowy build

Taktyka walki

Umiejętności aktywne

Umiejętności pasywne

Progresja umiejętności (01-20)

Progresja umiejętności (21-40)

Progresja umiejętności (41-60)

Szaman

Charakterystyka

Przykładowy build

Taktyka walki

Umiejętności aktywne

Umiejętności pasywne

Progresja umiejętności (01-20)

Progresja umiejętności (21-40)

Progresja umiejętności (41-60)

Ukryty poziom

Kaprysowo

Czego potrzebujemy?

Gdzie należy się udać?

Diablo III - wymagania sprzętowe

Poradnik do gry - Diablo III

Poradnik do gry Diablo III zawiera szczegółowy opis zadań z podziałem na akty, ułożonych zgodnie z kolejnością ich rozgrywania praz porady do poziomów. Tekst ubarwiony jest licznymi obrazkami i zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące spotykanych postaci i wrogów. W niniejszym poradniku znajduje się też opis poszczególnych klas wraz z przykładowymi buildami. Wszystkiego dopełniają opisy ukrytych poziomów takich jak Kaprysowo, czy Infernalna Machina. Diablo 3 jest grą typu hack'and'slash wydaną przez studio Blizzard w roku 2012. Sama produkcja jest trzecią odsłoną serii i opowiada o wojnie między demonami i aniołami. W samym środku opowieści pojawia się postać gracza, która została zwabiona w pobliże nowego Tristram poprzez spadającą gwiazdę. Podczas rozgrywki gracz może wcielić się w jedną z pięciu klas postaci: Barbarzyńcę, Czarodzieja, Łowcę Demonów, Mnicha czy Szamana. Twórcy stworzyli w grze system poziomów mistrzowskich, który nie ma granicy, a więc postać gracza może w teorii rozwijać się bez końca. System rozgrywki sprowadza się do walki z zastępami wrogów za pomocą arsenału licznych umiejętności by awansować swoją postać i zbierać dla niej coraz to lepszy ekwipunek. Wszystko to w otoczce mrocznego klimatu fantastyki. Sama gra podzielona jest na cztery akty różniące się występującymi tam potworami, otoczka fabularną oraz ostatnim bossem. Zakończenie gry jest dopiero początkiem, ponieważ ważnym czynnikiem są poziomy trudności na które przechodzi się gdy tylko postać będzie wystarczająco silna.

Poradnik do gry Diablo 3 zawiera:

Szczegółowy opis wszystkich zadań występujących w grze.

Szczegółowy opis wszystkich unikatowych zdarzeń, zarówno tych premiowanych osiągnięciami, jak i tych mniejszych, luźnych.

Opis poziomów trudności wraz z dokładnymi wskazówkami dotyczącymi postępowania na najwyższych poziomach.

Opis wszystkich klas postaci: Barbarzyńcy, Mnicha, Czarodzieja, Szamana i Łowcy Demonów.

Opis rzemieślników i wskazówki dotyczące rzemiosła.

Opis wszystkich występujących w grze zdolności z uwzględnieniem modyfikujących je run.

Przykład buildów dla każdej z klas i różne porady dotyczące rozgrywki.

Dokładny opis ukrytego poziomu Kaprysowo oraz Infernalnej Machiny

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski, Aver, Terrag i Asmodeusz oraz Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)

Porady Ogólne

Nie opłaca się sprzedawać przedmiotów legendarnych w sklepie, lepiej już je odzyskać u kowala w celu pozyskania z nich komponentów.

Używanie towarzyszy jest bardzo istotne, jeśli grasz samemu. Ich umiejętności często się przydają podczas walk z bossami.

Dołączenie do klanu jest dobrym pomysłem, ponieważ możesz zobaczyć na bieżąco, jakie legendarne itemy lecą twoim znajomym.

Męstwo Nefalemów zostało zastąpione buffem "Siła w liczebności", który polega na tym że im więcej ludzi jest obok ciebie tym zwiększa się twoja szansa na otrzymanie magicznych przedmiotów.

Chwała Nefalemów to buff wypadający z potworów. Zwiększa on twoją szybkość poruszania się i siłę ataków.

W grze występują studnie życia i studnie natchnienia. Te drugie dodają ci dodatkowe doświadczenie za zabicie potworów w o 25%.

Warto też wspomnieć o opcji zwanej trybem wyboru (ESC -> opcje -> rozgrywka): po jej zaznaczeniu będziemy mogli przypisać dowolne umiejętności pod kolejne klawisze (1-4) oraz pod oba przyciski myszy.

Poziomy mistrzowskie są teraz przypisywane do konta, a nie do postaci.

Wskrzeszać się przy zwłokach możesz tylko trzy razy, co określoną ilość czasu.

Teleportacja do gracza jest dostępna z poziomu mapy, kliknięcia na sztandarze oraz przez portret bohatera.

Zadania - Akt 1

Upadła gwiazda

Po rozpoczęciu gry znajdujesz się na Drodze nad urwiskiem. Skieruj się na wschód i zabij kilku napotkanych Ożywieńców. Następnie będziesz musiał skręcić na północ i skierować się do wrót miasta Nowe Tristram.

Przed jego zamkniętą bramą stoi kapitan Rumford, a na palisadzie stacjonują obrońcy. Porozmawiaj z kapitanem, a otrzymasz pierwsze zadanie.

Zabij ożywieńców atakujących bramy

Z lasu na wschodzie zaczną wychodzić stwory. Wraz z obrońcami miasta pozbądź się ich. Najpierw pojawi się ich kilku, a gdy pokonacie pierwszą falę nadciągnie liczniejsza grupa.

Porozmawiaj z Leą w gospodzie "Pod Zarżniętym Cielakiem"

Wkrocz do miasta i skieruj się na centralny plac, przy którym znajduje się gospoda. Jest ona, tak jak każdy cel zadania, zaznaczona na mapie pulsującym okręgiem. Wejdź do niej. W pierwszej sali, obok baru, stoi Lea - porozmawiaj z nią.

Zabij ożywieńców

Podczas waszej rozmowy kilku stojących obok ludzi nagle przemieni się w Ożywieńców. W ich zabiciu pomoże ci Lea.

Porozmawiaj z Leą w gospodzie "Pod Zarżniętym Cielakiem"

Następnie dokończ rozmowę zLeą, która została przerwana przez Ożywieńców. Obok znajduje się Pokój Lei, ale nie znajdziesz tam nic ciekawego prócz jej dziennika.

Porozmawiaj z kapitanem Rumfordem przy bramie Nowego Tristram

Wyjdź z gospody i skieruj się ponownie przed miejskie mury. Porozmawiaj z kapitanem Rumfordem.

Zabij plugawą matkę

Od północy zaatakują Ożywieńcy. Są oni "rodzeni" przez Plugawą matkę, dlatego postaraj się zabić przede wszystkim ją, a nowi przeciwnicy przestaną się pojawiać.

Zabij plugawą królową w starych ruinach

Premia: Zabite plugawe matki (3)

Skieruj się dalej na północ - po przebiegnięciu wąską ścieżką znajdziesz się na Drodze do starego Tristram. Warto dobrze zwiedzić tę lokację.

Panoszą się tu przede wszystkim Ożywieńcy, Kolcozwierze orazChodzące trupy (po ich zabiciu będziesz musiał jeszcze zabić Pełzający korpus). Znajduje się tutaj sporo zwłok obrońców Tristram, pniaków, stosów kości i innych rzeczy przy których możesz znaleźć złoto oraz przedmioty. Bez problemu znajdziesz także trzy Plugawe matki, dzięki czemu wykonasz premiowane zadanie. Lokacja do dużych nie należy. Aby znaleźć przejście dalej warto trzymać się drogi.

W pewnym momencie droga się zwęzi i doprowadzi cię do Starych ruin. To stare Tristram, po którym panoszą się te same stwory co na Drodze do starego Tristram. Plugawa królowa znajduje się na południowym wschodzie miasta, zaznaczona jest czerwoną kropką na mapie.

Jest ona dość wytrzymała, ale powolna. Cały czas rodzi kolejnych Ożywieńców, więc musisz skupić się na zabiciu jej.

Skorzystaj z punktu nawigacyjnego w starych ruinach

Zanim skorzystasz z punktu nawigacyjnego warto obejść cały teren np. w ruinach warsztatu Griswolda (kowala znanego z pierwszego Diablo) znajdziesz stojak na zbroję. Następnie kliknij na punkcie nawigacyjnym i wybierz Nowe Tristram.

Porozmawiaj z kapitanem Rumfordem w Nowym Tristram

Kapitana Rumforda znajdziesz tuż przy punkcie nawigacyjnym. Po rozmowie z nim zakończysz zadanie i otrzymasz dodatkowe punkty doświadczenia (PD) oraz złoto.

Dziedzictwo Caina

Aby otrzymać to zadanie skieruj się do Lei, która stoi przy placu centralnym Nowego Tristram.

Skorzystaj z punktu nawigacyjnego w Nowym Tristram, aby udać się do starych ruin

Kliknij na punkcie nawigacyjnym i wybierz Stare ruiny.

Idź do bramy Starego Tristram

Po przeniesieniu się za pomocą punktów nawigacyjnych skieruj się za Leą do bramy. Łuczniczka ją otworzy i będziesz mógł iść dalej.

Znajdź chatę Adrii

Znajdziesz się na Drodze do Starego Tristram. Podążaj przed siebie wąską drogą, a w końcu natrafisz na Chatę Adrii.

Przeszukaj chatę Adrii

Wejdź do chaty, a od razu odkryjesz z LeąUkrytą piwnicę.

Wejdź do ukrytej piwnicy w chacie Adrii

Lea natychmiast wskoczy do piwnicy - ty udaj się za nią.

Przeszukaj ukrytą piwnicę

Piwnica nie jest duża. Po zrobieniu kilku kroków odkryjesz, że Adria była wiedźmą.

Zabij kapitana Daltyna i ożywieńców

Obok kotła w centralnej części piwnicy pojawi się były kapitan straży wraz ze swoimi sługami, z którymi musisz zawalczyć. Kapitan Daltyn wymagającym przeciwnikiem nie jest. Jest powolny i wytrzymały, ale zadawane przez niego obrażenia nie są dużym zagrożeniem. Warto najpierw wyeliminować sługi.

Porozmawiaj z Leą w ukrytej piwnicy

Po pokonaniu go musisz jeszcze zamienić słowo z Leą. Ta przestanie ci już towarzyszyć - dalej musisz radzić sobie sam.

Udaj się do katedry

Wyjdź zUkrytej piwnicy - pojawi się tutaj grupka Ożywieńców. Aby dotrzeć do katedry musisz z Domu Adrii skierować się w prawo. Ponownie znajdziesz się na Drodze do starego Tristram.

Podążaj wąską, krętą droga po drodze zabijając kilku Ożywieńców. Dosłownie po chwili dotrzesz do Katedry. Otwórz drzwi i wejdź do niej.

Zejdź na pierwszy poziom katedry

W korytarzu musisz pozbyć się kilku stworów. Na końcu przez krater zejdź w dół, do Katedry - poziom 1.

Poszukaj Deckarda Caina w katedrze

Znajdziesz się na pierwszym poziomie, ale tutaj Deckarda Caina nie ma. Twoim celem jest znalezienie przejścia dalej.

Lokacja jest już większa, pełna korytarzy. Pojawiają się także nowe stwory. Żarłoczne trupy są powolne i nie są zbyt groźne (chyba, że w większej liczebności). Uważaj natomiast na Zszywańce - po zabiciu eksplodują i pozostawiają po sobie pełzające Trupie czerwy. Spotkasz tu jeszcze Nietoperze trupojady zadające obrażenia od błyskawic. Nie dopuść do sytuacji, w której zostaniesz zakleszczony - może ona być ryzykowna nawet dla barbarzyńcy.

Aby podążyć dalejmusisz znaleźć wyjście, które prowadzi do Przejścia Leoryka.

Zabij szkielety atakujące Deckarda Caina

Podczas krótkiego przerywnika zobaczysz, że Deckard Cain jest w niebezpieczeństwie. Zajdź po schodach na dół i broń go. Wśród szkieletów znajdzie się boss - Zerwiczerep. Wbrew pozorom walka z tą grupką wrogów nie jest wymagająca. Boss nie jest zbyt wytrzymały, a zadawane przez niego obrażenia są niewielkie.

Porozmawiaj z Deckardem Cainem w Przejściu Leoryka

Gdy ich pokonasz zamień słowo z Cainem.

Idź za Deckardem Cainem

Otworzy on tajemne przejście na powierzchnię - idź za nim. Znajdziesz się w Ogrodach katedralnych.

Porozmawiaj z Leą w Nowym Tristram

Obok miejsca, z którego wyjdziesz na powierzchnię znajduje się punkt nawigacyjny - udaj się za jego pomocą do Nowego Tristram.

Porozmawiaj z Leą w Nowym Tristram

Porozmawiaj z Leą, a zakończysz zadanie.

Rozbita korona

Uratowałeś Deckarda Caina - porozmawiaj z nim, a dowiesz się nieco o królu Leoryku. Następnie zleci ci on zadanie.

Porozmawiaj z kowalem Haedrgiem Eamonem

Musisz udać się do kowala. Z centralnego placu skieruj się drogą po lewo. Mijając mieszkańców oraz kupców w końcu dotrzesz do kowala, który stoi na rogu dróg - porozmawiaj z nim.

Zabij wygłodniałych nieumarłych w piwnicy potępionych

Biegnij za kowalem, a wskaże ci Piwnicę potępionych. Wejdź do niej za nim.

W krótkim korytarzu natrafisz na drzwi - zniszcz je, a przejdziesz do komnaty. Musisz tutaj zabić kilkunastu Żarłocznych trupów.

Zabij Mirę Eamon

Na końcu piwnicy znajdziesz żonę kowala. Niestety ją także będziesz musiał zabić. Jako boss Mira Eamon jest o wiele bardziej wymagająca, chociaż jest sama i bardzo powolna. Zadaje potężne ciosy, a gdy się od niej oddalisz pluje jadem zadając obrażenia od trucizn.

Porozmawiaj z Haedrigiem Eamonem w piwnicy potępionych

Po zabiciu bossa porozmawiaj z Haedrigiem - to zakończy twoją przysługę wobec niego.

Otwórz północno-zachodnią bramę

Wyjdź z piwnicy i wróć się nieco - jak biegłeś za kowalem mijałeś bramę. Gdy ją przekroczysz na wąskim moście zaatakuje cię grupa Ścierwojadów - możesz się wrócić do miasta, wtedy otrzymasz pomoc w ich zabiciu.

Znajdź Cmentarz Porzuconych w Kotlinie Lamentów

Po dotarciu na drugą stronę mostu znajdziesz się w Kotlinie lamentów. To spory obszar pełen przede wszystkim Żarłocznych trupów oraz Rzygających trupów, które je rodzą te pierwsze. Spotkasz tu także Zszywańce oraz bardzo szybkie Ścierwojadami. Z zagajników wychodzą pełzające Wygłodniałe korpusy.

Ponieważ teren jest otwarty uciekając przed jedną grupą możesz natrafić na kolejną. Dlatego jeśli twój bohater nie radzi sobie z taką liczbą przeciwników odkrywaj mapę krok po kroku i eliminuj przeciwników po kolei. Podczas zwiedzania lokacji możesz znaleźć zwłoki ucznia Haedriga, o czym poinformujesz kowala przy najbliższej okazji.

Aby znaleźć cmentarz musisz poruszać się wzdłuż krawędzi mapy - w pewnym miejscu będzie wąskie przejście do bramy na Cmentarz porzuconych.

Poszukaj Ołtarza Kanclerza w Splugawionych kryptach

Znajdziesz się na cmentarzu. Tuż za bramą znajduje się punkt nawigacyjny - podejdź do niego by go aktywować.

Musisz tutaj przemierzyć trzy Splugawione krypty. Wejścia do nich znajdują się w obrębie cmentarza.

Jedna z tych Splugawionych krypt posiada zejście na poziom drugi, który jest twoim celem. Pozostałe dwie posiadają tylko jeden poziom. Musisz odszukać właściwą. Jako, że to cmentarz przeciwnicy to przede wszystkim Szkielety, małe Diabliki i znane ci już inne stwory. Z pewnością w dwóch kryptach, gdzie zejścia na drugi poziom nie ma napotkasz na wrogów-bossów. Uważaj, gdyż będą już oni posiadali specjalne właściwości jak odrzucanie czy teleport.

W końcu w jednej ze Splugawionych krypt odnajdziesz zajście na niższy poziom.

Splugawiona krypta - poziom 2 to mała lokacja. Gdy zbliżysz się do drzwi wyjdzie z nich Paszczorwij. Posiada on ponad 300 punktów życia (trzy razy więcej niż żona kowala) - jest więc bardzo wytrzymały. Jest on dość powolny i potrafi zadawać ciosy, które odrzucają bohatera. Pomieszczenie w którym walczycie jest dość małe. Po pokonaniu go przejdź przez drzwi, a znajdziesz się w Grobowcu Kanclerza.

W tej niewielkiej lokacji spotkasz Strażnika grobowca, który przyzywa Szkielety. Zabij go, aby przerwać pojawiające się w nieskończoność nowe Szkielety.

Na końcu lokacji odnajdziesz ołtarz kanclerza, a na nim koronę kanclerza.

Zabij kanclerza Eamona

Jednak w momencie gdy spróbujesz ją wziąć pojawi się Kanclerz Eamon. To wytrzymały przeciwnik, który potrafi się teleportować. Gdy znajdujesz się w pewnej odległości od niego korzysta z umiejętności przymrożenia, która spowalnia cię na chwilę i zadaje ci obrażenia. Gdy się do niego zbliżysz zadaje ciosy powodujące odrzucenie i chwilowe spowolnienie. Walka nie jest prosta, kontroluj posiadane punkty życia.

Zabierz koronę Króla Szkieletów z Ołtarza Kanclerza

Pozostaje ci już tylko wziąć koronę Króla Szkieletów.

Skorzystaj z portalu miejskiego, aby wrócić do Nowego Tristram

Uzyskałeś dostęp do potężnego zaklęcia jakim jest miejski portal. Kliknij <T> (bądź też odpowiedni przycisk na dolnym panelu), a bohater po chwili przeniesie się do miasta.

Porozmawiaj z Haedrigiem Eamonem

W mieście wyjście pojawi się przy placu centralnym. Skieruj się do kowala, aby z nim porozmawiać. Naprawi on koronę i zakończysz zadanie.

Rządy Czarnego Króla

Po to zadanie skieruj się do Deckarda Caina.

Skorzystaj z punktu nawigacyjnego, aby wrócić do ogrodu katedralnego

Dzięki punktom nawigacyjnym przeskocz do Ogrodów katedralnych.

Wejdź do Przejścia Leoryka

To tędy szedłeś z Deckardem Cainem po tym, jak go uratowałeś. Skieruj się drzwiami do Przejścia Leoryka - podążasz do miejsca gdzie poznałeś Caina.

Zejdź na drugi poziom katedry przez złote drzwi

Po zejściu na dół znajdziesz się w miejscu gdzie znalazłeś Caina. Skieruj się w prawo, zejdź po schodach, otwórz złote drzwi i przejdź przez nie.

Zejdź w głąb katedry

Znalazłeś się w Katedrze - poziom 2. Lokacja jest dość duża , a znanych ci już potworów całe mnóstwo. Uważaj na Strażników grobowca, którzy przyzywają Szkielety.

Twoim celem jest znalezienie zejścia na poziom niżej. Gdy z niego skorzystasz znajdziesz się w Katedrze - poziom 3. Skieruj się tutaj w lewo.

Pomóż wojownikowi

Natrafisz tu na grupę Nekromantycznych sług, którzy za pomocą magii więzią wojownika. Zabij ich oraz wszystkich innych wrogów w okolicy, a pomożesz wojownikowi. Następnie z nim porozmawiaj.

Znajdź skradziony ekwipunek wojownika

Udaj się schodami w górę - możesz przeszukać okoliczne komnaty, ale kolejny cel znajduje się na wprost. Po drodze musisz zabić kilkanaście stworów.

Przy skrzyni znajdują się Mroczni kultyści - zabij ich i otwórz skrzynię, a wojownik odzyska swoje rzeczy. Templariusz do ciebie dołączy. W tym rejonie znajdziesz także punkt nawigacyjny.

Znajdź i zabij Jondara

Biegnij dalej przemierzając korytarze i schody. W pewnym momencie dotrzesz do zaczarowanych schodów zablokowanych przez czarną magię, z czym poradzi sobie twój nowy towarzysz. Gdy zejdziesz na dół w końcu dotrzesz do miejsca, gdzie pojawi się Jondar.

Jondar przywołuje Szkielety oraz wystrzeliwuje pociski, które trują. Ponadto musisz uważać na jego niebywałą szybkość. Gdy go pokonasz templariusz go dobije.

Połącz siły z templariuszem

W tym momencie będziesz mógł zdecydować, czy chcesz aby templariusz dalej ci towarzyszył. Jak najbardziej warto skorzystać z jego pomocy. Gdy wstąpi do twojej drużyny otwórz jego panel - tu możesz zmienić mu ekwipunek oraz aktywować dostępne umiejętności.

Znajdź królewskie krypty

Zejdź po schodach na dół i skorzystaj z przejścia do niższej lokacji. Znajdziesz się w Katedrze - poziom 4.

Lokacja jest duża - to sieć korytarzy i komnat. Spotkasz tu doskonale znanych ci przeciwników. Pojawiają się także nowi: Szkieletowi Tarczownicy wyposażeni są w tarczę, którą blokują zadawane przez ciebie ciosy; Szkieletowi Łucznicy wyposażeni są w łuki (mogą być groźni w większej grupie). Pełno tutaj jest Strażników grobowca, którzy przyzywają Szkielety. Możesz natrafić nawet na ich grupki, skupione na przywoływaniu całych mas Szkieletów. Twoim celem jest znalezienie zejścia na dół, do Królewskich krypt.

Znajdź kryptę Króla Szkieletów

Jesteś już prawie u celu. Pokonaj korytarz, gdzie prócz Szkieletów natrafisz na punkt nawigacyjny. Podejdź do miecza Leoryka - zobaczysz retrospekcję ze śmierci króla. Kieruj się w głąb lokacji.

Ponownie staniesz oko w oko z Królem Szkieletów. Następnie z czterech Aktywnych filarów zaczną wyłaniać się Szkielety. Musisz je zniszczyć, ale bądź ostrożny - produkują one dziesiątki Szkieletów. Dodatkowo znajdujesz się pod ostrzałem Szkieletowych Łuczników. Gdy zniszczysz cztery filary potop się skończy - udaj się dalej za królem.

Na końcu lokacji znajdziesz drzwi prowadzące do Krypty Króla Szkieletów.

Wejdź do krypty Króla Szkieletów

Przejdź przez nie, a znajdziesz się u celu. W Krypcie Króla Szkieletów zobaczysz przerywnik przedstawiający jak król niszczy przejście do siebie.

Zabij przywróconych

Skieruj się drogą w prawo. Król zamknie bramę i ześlę do ciebie grupę Przywróconych. To nieco silniejsze szkielety. Po zabiciu ich brama prowadząca dalej otworzy się.

Umieść koronę Leoryka na głowie Króla Szkieletów

Skieruj się schodami w górę i podejdź do tronu, na którym spoczywa ciało króla. Załóż koronę na jego głowę - ten ożyje i rozpocznie się walka.

Król Szkieletów przywołuje Przywróconych (szkielety) oraz Zapomnianych żołnierzy (szkielety z tarczami). Potrafi się teleportować i ma bardzo dużo punktów życia. Dzięki swojej długiej broni zadaje ciosy o dużym zasięgu. Walcząc z nim najlepiej szybko eliminować przywołane stwory i zanim król przywoła kolejną grupkę atakować go. Jeśli stwory nam nie stoją na drodze do króla warto wykorzystać tę okazję i zanim się przemieści zadać mu kilka ciosów.

Wejdź do odosobnionej komnaty

Po zabiciu go skieruj się do komnaty, do której wejście znajduje się pod tronem.

Porozmawiaj z Nieznajomym w odosobnionej komnacie

Dotarłeś do miejsca uderzenia. Zejdź po schodach, do krateru, a znajdziesz tutaj Nieznajomego - porozmawiaj z nim.

Wróć do Nowego Tristram

Skieruj się w lewo, a odkryjesz punkt nawigacyjny - udaj się do Nowego Tristram.

Porozmawiaj z Deckardem Cainem

Aby zakończyć zadanie porozmawiaj ze starcem - jak zawsze stoi on tuż przy placu centralnym.

Miecz Nieznajomego

Porozmawiaj ponownie z Cainem, a rozpoczniesz nowe zadanie.

Idź na Pola Niedoli

Nieznajomy pozostanie wraz Deckardem oraz Leą, a ty musisz udać się na Pola Niedoli. Skorzystaj z punktu nawigacyjnego w centralnej części placu i udaj się na Cmentarz Porzuconych.

Na cmentarzu skieruj się na północny-zachód - przejdź przez bramę. Gdy mostem przekroczysz rzekę znajdziesz się na Polach niedoli.

Znajdź kryjówkę kazrów na Polach

To największa lokacja w pierwszym akcie gry. Spotkasz tutaj wielu nowych przeciwników, m.in.: Wojowników klanu księżyca; Upiory drzewne (które po zabiciu pozostawiają po sobie trujące resztki); Podziemne skoczki (które wyłaniają się spod ziemi i są bardzo szybkie); latających Siewców zarazy (którzy rodzeni są przez Gniazdo zarazy), olbrzymie Dzikie bestie (które atakują szarżą) oraz innych. W lokacji tej znajduje się punkt nawigacyjny. Znajdziesz tutaj także kilka podziemnych lokacji. Nie muszę dodawać, że warto wszystko przemierzyć.

Twoim celem jest znalezienie Legowiska kazrów. Przemierzaj Pola niedoli krok po kroku, aż je znajdziesz. Wkrocz do niego by znaleźć pierwszą część miecza.

Znajdź świecącą część miecza w kryjówce kazrów

Lokacja ta nie jest duża. Szybko natrafisz na odprawiającą czary grupkę Rozwścieczonych Zelotów. Po zabiciu ich pojawi się Mahda. Po krótkiej rozmowie przywoła ona kilkunastu Rozwścieczonych Zelotów - zabij ich.

Zabierz świecącą część miecza (1)

Mahda zniknie, a ty zabierz pierwszą część miecza.

Zanieś część miecza do Caina

Skorzystaj z portalu miejskiego by udać się do Nowego Tristram. Porozmawiaj z Deckardem Cainem. Po krótkiej konwersacji zakończysz to zadanie.

Rozbity miecz

Porozmawiaj z Leą - dołączy ona do ciebie.

Idź do zatopionej świątyni

Skorzystaj z punktów nawigacyjnych i przenieś się na Pola niedoli. Musisz odszukać przejście do Starego młyna.

Najlepiej odszukać drogę - prowadzi ona właśnie do tej lokacji. Spotykasz tutaj szelmę, który prosi cię o pomoc.

Idź za szelmą

Wejdź na teren młyna za szelmą.

Porozmawiaj z bandytą

Porozmawiaj z jednym z Bandytów. Niestety negocjacje w sprawie uwolnienia kobiety niewiele pomogą.

Zabij bandytów

Zabij stojących przy niej Bandytów. Po chwili z domu wyskoczy kolejna grupka, a następnie po lewej stronie pojawi się jeszcze jedna. Musisz zabić ich wszystkich.

Porozmawiaj z szelmą

Zamień słowo z szelmą - dołączy on do twojej drużyny.

Zaprowadź szelmę na północ, do punktu nawigacyjnego

Skieruj się bramą na północy - ponownie znajdziesz się na Polach niedoli. Podążaj wąską drogą, a dotrzesz do na punktu nawigacyjnego. Szelma jest chętny do ciebie dołączyć. Wtedy zamiast templariusza towarzyszyć ci będzie on, a templariusz uda się na plac centralny do Nowego Tristram i w każdej chwili będziesz mógł ponownie zamienić towarzysza.

Idź do Zatopionej Świątyni

Skieruj się schodami w dół, a dotrzesz do świątyni.

Porozmawiaj z Alarykiem

Zejdź kolejnymi schodami na dół i porozmawiaj z Alarykiem.

Idź do Butwiejącego Lasu

Pobiegnij za Alarykiem w prawo, a naprawi on most umożliwiając ci on przejście dalej. Po pokonaniu mostu znajdziesz się w mrocznym lesie.

Zdobądź Symbol Honoru z Mogiły Wojownika

Zdobądź Symbol Światła z Krypty Starożytnych

Butwiejący las to dość rozległa lokacja, w której napotkasz nowe typy przeciwników. Większość z nich nie jest groźna - uważaj na Rozwścieczone widma, które lubią pojawiać się i znikać, mogą cię spowolnić. W tej lokacji znajduje się punkt teleportacyjny.

Twoim zadaniem jest odnalezienie dwóch wejść do podziemnych lokacji: Mogiły Wojownika i Krypty Starożytnych. W każdej z nich znajdziesz poszukiwane artefakty.

W Krypcie Starożytnych pełno jest Przywróconych przywoływaczy oraz wzywanych przez nich Przywróconych. Jak zawsze w takiej sytuacji pozbądź się stworów, które przywołują. Lokacja nie mała, a potworów jest naprawdę dużo, więc nie daj się zapędzić w kozi róg.

Po zabiciu wszystkich zabierz stojący na piedestale Symbol Światła. Lokacja jest niewielka, a przedmiot wyeksponowany - nie sposób go przegapić.

Mogiła Wojownika to także mała lokacja z grupką obrońców - szkieletów oraz łuczników.

Na jej końcu znajdziesz Symbol Honoru.

Symbole na piedestałach

Dobrze jest abyś w Butwiejącym lesie znalazł punkt nawigacyjny. Jeśli go znajdziesz przenieś się do Zatopionej Świątyni. Możesz także przenieś się miejskim portalem do Nowego Tristram, a następnie za pomocą punktów nawigacyjnych udać się do Zatopionej Świątyni. Skieruj się następnie do miejsca, gdzie poznałeś Alaryka. Na lewo i na prawo od niego znajdują się piedestały - umieść tam znalezione artefakty.