Symulator Farmy 2011 - poradnik do gry - Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski - ebook

Symulator Farmy 2011 - poradnik do gry ebook

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

0,0

Opis

Poradnik zawiera szczegółowy opis wszystkich elementów gry: pojazdów, maszyn, prac gospodarczych, oraz hodowli bydła. Ponadto znajdziesz w nim informacje o bonusach, reputacji, a także o położeniu wszystkich 100 butelek.

Symulator Farmy 2011 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Otoczenie gry (Elementy gry)
  • Mody (Elementy gry)
  • Rozgrywka (Elementy gry)
  • Kombajny (Sprzęt)
  • Traktory (Sprzęt)
  • Obszar A (Butelki i reputacja)
  • Zasiew (Uprawa pola)
  • Multiplayer (Elementy gry)
  • Nawożenie (Uprawa pola)
  • Osiągnięcia (Elementy gry)

Informacja o grze

Kolejna odsłona rozbudowanego symulatora farmy z elementami ekonomii. W grze wcielamy się w farmera, zarządzamy nowoczesnym gospodarstwem rolnym. W międzyczasie stawiamy czoła różnym wyzwaniom. W tej edycji usprawniono szereg mechanizmów, a przede wszystkim podrasowano grafikę i fizykę.

Gra Farming Simulator 2011, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku symulatorów. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 73

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Symulator Farmy 2011poradnik do gry

autor: Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1083

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Elementy gry

Otoczenie gry

Palmtop

Rozgrywka

Osiągnięcia

Mody

Multiplayer

Sprzęt

Kombajny

Traktory

Przyczepy

Pługi

Siewniki

Nawożenie

Kultywatory

Prasy

Obciążniki

Kosiarki, przetrząsacze i zgrabiarki

Inne maszyny

Uprawa pola

Oranie

Zasiew

Nawożenie

Koszenie

Rozporządzanie skoszonym zbożem

Prasowanie i zwożenie (1)

Prasowanie i zwożenie (2)

Kultywacja

Hodowla bydła

Rozpoczęcie działalności

Pasza dla krów- Sieczka kukurydziana

Pasza dla krów- Trawa

Zarządzanie hodowlą

Jak rozwijać gospodarstwo

Zaczynamy

Rozpoczęcie działalności

Rozwój gospodarstwa

Butelki i reputacja

Informacje ogólne

Obszar A

Obszar B

Obszar C

Obszar D

Obszar E

Obszar F

Obszar G

Kontenery na butelki

Wprowadzenie

Symulator Farmy 2011 to kolejna odsłona jednej z najlepiej sprzedających się serii gier w Polsce. Tym razem twórcy prócz możliwości uprawiania pól dali nam możliwość hodowli bydła.

W poradniku znajdziesz szczegółowy opis wszystkich elementów gry: pojazdów, maszyn, wszystkich prac gospodarczych dotyczących uprawy ziemi oraz hodowli bydła. Znajdują się także informacje o bonusach, które możesz zdobyć, o reputacji, przedstawione jest też położenie wszystkich 100 butelek, które można znaleźć z grze.

Kolorempomarańczowym oznaczyłem nazwy maszyn i urządzeń np. pług, kombajn. Koloru niebieskiego użyłem do oznaczania miejsc np. portu, mleczarni, sklepu. Natomiast kolorem brązowym zaznaczyłem inne ważne elementy np. nazwy zbóż. Poradnik był tworzony na bazie gry w wersji 2.1.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski (www.gry-online.pl)

Elementy gry

Otoczenie gry

Świat gry

Legenda:

Obiekty kluczowe:

Pozostałe miejsca:

A - farma

B - pastwisko

C - sklep

D - młyn

E - browar

F - port

G - mleczarnia

H - miasteczko

I - ruiny

J - tartak

K - młyn wodny

L - punkt widokowy

M - wjazd na punkt widokowy

N - wiadukt kolejowy

O - latarnia morska

P - wieża ciśnień

R - labirynt z żywopłotu

Farma

001
002

Zaczynasz grę na swojej farmie, tuż przy swoim domu (do którego jednak nie możesz wejść, nie możesz także wsiąść i poprowadzić stojącego na podjeździe auta). Tuż obok żywopłotu znajduje się żółta cysterna z paliwem [001] - tutaj tankujesz swoje pojazdy. Obok domu znajdują się cztery silosy [002] będące magazynem na cztery rodzaje koszonego w grze zboża. Obok nich znajduje się miejsce, gdzie następuje zrzut zboża z przyczepy.

003
004

Po drugiej stronie placu znajduje się stodoła wraz z pasem transmisyjnym [003]. W pierwszych wersjach gry (bez wgrywania patchy) dolna część pasa transmisyjnego jest zabudowana. Za pomocą tego pasa do stodoły trafiają zwiezione przez ciebie belki ze słomą lub sianem. Tuż obok stodoły znajduje się pojemnik z nawozem chemicznym - napełniasz tutaj maszyny do prowadzenia oprysków. Za stodołą znajduje się garaż, w którym - jeśli chcesz - możesz parkować swoje pojazdy i maszyny. Jednak nie ma takiej potrzeby gdyż plac jest wystarczająco duży. Obok stodoły znajduje się budynek gospodarczy [004], a tuż przy nim worki ze zbożem - tutaj napełniasz siewniki.

Pola

005
006

To na nich prowadzisz swoją działalność. Na pustych polach [005] orzesz i zasiewasz, a ziemia daje ci plon [006], który kosisz i sprzedajesz - taki jest zasadniczy mechanizm rozgrywki. W świecie gry pól jest mnóstwo: mniejsze i większe, prostokątne i w nieregularnych kształtach. Wszystkie są do twojej dyspozycji.

Sklep

007
008

Sklep znajduje się tuż za budynkami twojego gospodarstwa na zachodzie. Aby z niego skorzystać możesz się udać do niego pieszo bądź jadąc jednym z posiadanych pojazdów - gdy wejdziesz na zielony marker przy drzwiach [007] ujrzysz menu zakupów [008]. Jednak nie musisz wcale się do sklepu udawać. Możesz też "połączyć" się z nim - kliknij "P", a znajdziesz się od razu w menu kupowania.

009
010

Tutaj w kilku zakładkach na górze znajdują się wszystkie dostępne maszyny i urządzenia w grze, a także krowy. Możesz tutaj kupować nowe rzeczy oraz sprzedawać posiadane. Gdy zdecydujesz się na jakąś rzecz kliknij "Kup" [009], wyjdź zesklepu, a znajdziesz ją tuż obok niego [010]. Niestety nawet, jeśli nie udawałeś się do sklepu, aby dokonać zakupów musisz się tam udać by zabrać stamtąd zakupioną rzecz. Chyba, że jest to pojazd - wtedy wciśnij kilka razy "Tab" dopóki przeskakując pomiędzy posiadanymi pojazdami nie znajdziesz się w nowo zakupionym.

Pastwisko

011
012

Pastwisko z krowami i całą infrastrukturą znajduje się daleko na północy od twojego gospodarstwa i zaznaczone jest ikonką krowy [011]. Dotrzesz tam [012] przez most asfaltową drogą, następnie zjeżdżasz z niej w lewo na polną szosę.

013
014

Znajduje się tutaj [013] (od lewej): zbiornik na gnojowicę, miejsce składowania obornika, miejsce na zrzucenie z wywrotki sieczki kukurydzianej dla krów, koryto na skoszoną trawę dla krów. W drugiej części za budynkiem znajduje się dojarka, a obok budynku znajduje się cysterna na mleko [014] - jednak w przypadku tych elementów wszystko w grze dzieje się automatycznie.

Palmtop

To bardzo ważne narzędzie w grze, które prezentuje wszystkie niezbędne informacje o sytuacji w grze. Uruchamiasz je klawisze "I", a pomiędzy kolejnymi ekranami przełączasz się tym samym przyciskiem.

Mapa

015
016

Bardzo ważnym narzędziem jest mapa [015]. Możesz zmieniać jej przybliżenie klawiszem "9" [016]. Podczas jazdy pojazdem mapa sama dostosowuje przybliżenie w zależności od prędkości, z jaką się poruszasz.

Prognoza pogody

017
018

Prezentowana jest tutaj prognoza pogody na aktualny dzień i najbliższą noc oraz na kolejne trzy dni i trzy noce [017]. Ta informacja jest bardzo ważna, gdyż w przypadku nachodzącego załamania pogody [018] możesz lepiej zaplanować żniwa. Pamiętaj, że podczas opadów nie możesz kosić zboża.

Ceny

019
020

Ceny zbóż w miejscach skupu prezentowane są na kolejnym ekranie [019]. Wszystkie cztery rodzaje zbóż skupują tylko w porcie - pozostałe dwa miejsca przyjmują dwa (browar) bądź trzy rodzaje (młyn) zbóż. Ceny zmieniają się każdego dnia o północy. Strzałki przy nich informują o tym jaka zmiana w cenie zaszła od wczoraj - zielona symbolizuje wzrost ceny, czerwona jej spadek, a żółta że od wczoraj cena nie uległa zmianie [020].

Statystyki

021
022

Wszelkie statystyki dotyczące gry znajdziesz na ostatnich dwóch ekranach. Na pierwszym z nich [021] możesz sprawdzić, ile zboża jest w każdym z czterech zbiorników oraz ile w zbiornikach jest gnojowicy, obornika, trawy, sieczki kukurydzianej, mleka, a także ile masz krów. Na drugim ekranie widzisz [022] posiadany kapitał, dostarczone butelki oraz reputację. Ponadto znajdują się tutaj statystyki powierzchni zbiorów, powierzchni zasiewów, pokonanej odległości, zużytego paliwa oraz czas gry. Są one podzielone na dwie kategorie: w kolumnie sesja widzisz twoją aktualną grę od ostatniego wczytania gry, a w kolumnie suma łączne statystyki od początku tego zapisu gry.