The Night of the Rabbit - poradnik do gry - Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski - ebook
PROMOCJA

The Night of the Rabbit - poradnik do gry ebook

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry The Night of the Rabbit przedstawiono szczegółowy opis przejścia gry wraz z ogólnymi poradami dotyczącymi rozgrywki. Przedstawione zostały zasady gry w „Kwartet” oraz wszystkie czary a także komplet dostępnych w grze znajdziek.

The Night of the Rabbit - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Przygoda w Mysiborze (Solucja)
  • Zwykły letni dzień (Solucja)
  • Gra w karty "Kwartet" (Elementy gry)
  • Wyprawa z Łazikiem (Solucja)
  • Krople rosy (Kolekcjoner)
  • Cztery portale - zaklęcia skałoszept i zielorost (Solucja)
  • Porady wstępne (Elementy gry)
  • Opowieści (Kolekcjoner)
  • Czary (Elementy gry)
  • Ostateczna rozgrywka (Solucja)

Informacja o grze

The Night of the Rabbit to opracowana przez firmę Daedalic kreskówkowa przygodówka. Gra opowiada historię chłopca, który zostaje uczniem słynnego czarodzieja. Zabawa polega na eksplorowaniu lokacji, gromadzeniu przedmiotów, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu zagadek. Rozgrywkę wzbogaca system magii, pozwalający na rzucanie wyuczonych zaklęć.

Gra The Night of the Rabbit, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


The Night of the Rabbitporadnik do gry

autor: Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1332

[email protected]

Spis treści

The Night of the Rabbit - poradnik do gry

Elementy gry

Porady wstępne

Czary

Gra w karty "Kwartet"

Solucja

Zwykły letni dzień

Przygoda w Mysiborze

Wyprawa z Łazikiem

Cztery portale - zaklęcia skałoszept i zielorost

Cztery portale - zaklęcia lisi spryt i iskra nadziei

Jaszczurki, butelki i piąty portal

Ostateczna rozgrywka

Kolekcjoner

Karty

Naklejki

Krople rosy

Opowieści

The Night of the Rabbit - poradnik do gry

The Night of the Rabbit to radosna gra przygodowa point-and-click przenosząca gracza w magiczny świat czarów. W poradniku przedstawiono szczegółowy opis przejścia gry, ogólne porady jak grać, zasady gry w "Kwartet" orazopis czarów. Pokazano także wszystkie możliwe do znalezienia ukryte rzeczy: karty do gry, krople rosy, opowieści a także naklejki.

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

Kolorempomarańczowym oznaczono postacie

Koloremniebieskim wypisano wszelkie obiekty i przedmioty

Koloruzielonego użyto do oznaczenia lokacji

Kolorembrązowym zapisano nazw czarów.

Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski (www.gry-online.pl)

Elementy gry

Porady wstępne

Poczynaniami postaci sterujesz poprzez klikanie kursorem na obiektach i przedmiotach. Rodzaj wyświetlanego kursora świadczy o tym co możesz zrobić w miejscu najechania myszką: coś wziąć (ikonka ręki), porozmawiać (ikonka ust), ikonka strzałki (przejście do następnej lokacji), czyikonka koła zębatego (możliwość połączenia tej rzeczy z inną rzeczą w tej lokacji). Na dole ekranu znajdziesz opisy przedmiotów i obiektów, które się pojawiają po najechaniu na nie.

Zdobywane przedmioty Jerzyk przetrzymuje w swoim plecaku. Ekran ekwipunku domyślne wywołujesz klawiszem "I" bądź rolką myszki (kręcąc nią w górę bądź w dół). Tak samo zamykasz ekwipunek. Klikając na zdobyte przedmioty prawym przyciskiem myszy usłyszysz ich opis. Natomiast po kliknięciu lewym przyciskiem myszy możesz ich użyć na dwa sposoby. Po pierwsze na innym przedmiocie w ekwipunku (np. by coś ze sobą zmieszać). Po drugie na przedmiocie/osobie w lokacji, w której jesteś - wtedy zamykasz ekwipunek i klikasz na wybranym obiekcie.

Przemierzając świat gry nie musisz czekać aż postać uda się do przejścia do kolejnej lokacji - kliknij na owym przejściu (kursor pojawi się w formie strzałki) dwa razy lewym przyciskiem myszy, a postać przemieści się do następnej lokacji błyskawicznie. Jest to o tyle przydatne, że przy dłuższych podróżach po świecie gry oszczędza to sporo czasu.

Jeszcze lepszym przyspieszaczem jest używanie klawisza "esc". Gdy masz przed sobą dłuższą scenę np. postać otwiera portal, guzdrze się przy wchodzeniu do niego, a w nowej lokacji ponownie musisz patrzeć jak portal się otwiera, a postać powoli z niego wychodzi nie musisz tego wszystkiego oglądać jeśli nie chcesz - na samym początku wciśnij odpowiedni klawisz a po ułamku sekundy będzie miał kontrolę nad Jerzykiem w nowej lokacji. Ta rada dotyczy także konwersacji z mieszkańcami oraz wszelkimi innymi akcjami.

W grze dostępny jest dziennik. Zasadniczo nie jest on zbyt pomocny. Gromadzą się w nim informacje czego już dokonałeś - nie ma żadnych wskazówek. Możesz do niego zajrzeć w momencie, gdy na jakiś czas oderwiesz się od gry i będziesz chciał sobie przypomnieć co ostatnio zrobiłeś.

Czary

Czary przedstawiono w kolejności zdobywania. Pierwszym jest wskazówkowicz. Po jego użyciu otrzymasz podpowiedź jakie jest aktualnie twojego zadanie. Zwykle te podpowiedzi nie są zbyt szczegółowe. Powtarzają się w nich treści z ostatniej rozmowy posuwającej fabułę do przodu.

Czarskałoszept daje ci szerokie możliwości poznawcze świata gry. Dzięki niemu możesz słuchać co mają do powiedzenia skały, a z niektórymi możesz nawet rozmawiać. Dzięki temu możesz dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Konieczny do wykorzystania w wielu miejscach.

Dzięki czarowiZielorostmożesz sprawić, że rośliny natychmiast urosną. Zasadniczo możesz go używać tylko w dzień, ale jest od tego wyjątek związany z fabułą gry. Podczas gry korzystasz z niego kilka razy, aby popchnąć rozgrywkę dalej.

Lisi spryt umożliwia ci przybranie pozy albo fasady oczekiwanej przez rozmówce, że np. jesteś bogaty, albo jesteś jakimś stworzeniem. Do wykorzystania podczas gry niewiele razy.

Iskra nadziei jak sama nazwa wskazuje daje nadzieję. Musisz tego czaru użyć dwa razy podczas całej gry.

Gra w karty "Kwartet"

Gdy poznasz grę w karty (zostanie ci pokazana przez starego maga) będziesz mógł - dla zabawy - grać w nią z mieszkańcami Mysiboru. Aby to zrobić wystarczy, że z ekwipunku wybierzesz Czwórki, a następnie klikniesz nimi na jednego z mieszkańców.

Gra "Kwartet" istnieje naprawdę. W talii jest 32 karty (8 kompletów spod jednego znaku po 4 karty w każdym). Na początku każdy z graczy ma po 10 kart - pozostałe 12 kart czeka w puli. Na dole ekranu są twoje karty, na górze karty przeciwnika. Celem gry jest zebranie jak największej liczby czwórek, czyli zestawów czterech kart spod jednego znaku np. koniczyny, czy liścia.

Podczas