7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Anomaly 2 zawiera kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry, a także - zestawienie informacji o występujących w tym tytule jednostkach, wieżach przeciwnika oraz roli i umiejętności dowódcy. Opracowanie zawiera również liczne porady.
Anomaly 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Anomaly 2 to bezpośrednia kontynuacja strategicznej gry Anomaly Warzone Earth, którą wydano w 2011 roku. Deweloperzy z 11 bit studios rozbudowali rozgrywkę o wcześniej nieobecne elementy oraz nowy tryb multiplayer.
Gra Anomaly 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS4. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 50
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1324
PRELUDIUM - Górska przeprawa
MISJA VR 01 - Rzeczywistość pozorna
MISJA VR 02 - Wymiana walut
MISJA VR 03 - Duży, zły i brzydki
MISJA 04 - Polowanie na kaczki
MISJA 05 - Rozmowa Kontrolowana
MISJA 06 - Nie tak szalony naukowiec
MISJA 07 - Zabłąkane umysły
MISJA 08 - Twin Electron
MISJA 09 - Przybywamy w pokoju
MISJA 10 - Królicza nora
MISJA 11 - Nie ruszać się
MISJA 12 - Droga do celu
MISJA 13 - Sezamie, otwórz się!
MISJA 14 - Piekło-niebo
Niniejszy poradnik to uniwersalne źródło wiedzy na każdy temat związany z Anomaly 2 - rodzimej produkcji spod szyldu 11 bit studios.
Znajdują się w nim najważniejsze informacje potrzebne do przetrwania na lodowych pustkowiach post apokaliptycznej ziemi. Zawiera szereg szczegółowych informacji o dostępnych w grze jednostkach, wieżach przeciwnika czy roli i umiejętnościach dowódcy oddziału. Oczywiście nie zabrakło w nim także kompletnego opisu przejścia, wraz z dokładnym objaśnieniem najcięższych momentów rozgrywki, oraz zapoznaniem z dostępnymi zakończeniami gry.
Arek "Skan" Kamiński (www.gry-online.pl)
Choć Anomaly 2 z technicznego punktu widzenia jest grą RTS, to w przeciwieństwie do tradycyjnych strategii czasu rzeczywistego steruje się w nim jedną postacią. Pozostałe jednostki konwoju poruszają się automatycznie po wyznaczonej wcześniej trasie i automatycznie otworzą ogień w pierwszy cel, który znajdzie się w ich zasięgu. Sterowanie dowódcą odbywa się przy pomocy myszy, klawiatury, bądź mieszaniny obu w zależności od preferencji gracza.
Poruszanie się dowódcą. Użycie klawiatury generalnie jest użyteczniejsze ze względu na dokładniejszą i szybszą kontrolę, jednak przy użyciu myszki dowódca sam odnajdzie drogę do zaznaczonego punktu, co przydaje się zwłaszcza w miejscach z dużą ilością przeszkód blokujących drogę.
Mapa taktyczna
Menu oddziału
Menu zdolności
Przyspieszenie czasu rozgrywki
Naprawa
Wabik
EMP
A.I.M.
W czasie rozgrywki wcielasz się w porucznika Simona Lynxa. Wyposażonego w specjalny pancerz bojowy, największy przełom w historii wojskowości od czasu wynalezienia prochu, dowódcę oddziału wojskowego Jukon. Staje on do walki naprzeciw armii obcych Maszyn, które niemal kompletnie podbiły Ziemię. Umiejętne użycie dowódcy w trudnych sytuacjach zdecyduje o powodzeniu, bądź klęsce przedsięwzięcia.
W przeciwieństwie do jednostek Jukonu, dowódca dysponuję całkowitą swobodą w poruszaniu się po mapie. Nie może on jednak walczyć, a zdolności ze swojego arsenału może aktywować tylko w miejscu, w którym się aktualnie znajduje. Powoduje to, iż zbytnie oddalanie się od konwoju może być dla niego tragiczne w skutkach. Nie oznacza to bynajmniej, że rola dowódcy powinna się ograniczać do używania zdolności i zbierania ich z ruin zniszczonych wież. Pancerz bojowy oferuje bardzo szybką regenerację, a co więcej śmierć dowódcy nie jest równoznaczna z przegraną misją. Gdy jego punkty zdrowia spadną do zera, oddział musi sobie radzić sam przez trzy sekundy, po czym dowódca wraca do akcji. Fakt ten należy często wykorzystywać, jako formę dywersji. Mechanika gry jest pod tym względem bardzo prosta. Wieże przeciwnika zaczną strzelać do pierwszego celu, jaki znajdzie się w ich zasięgu. Jeśli będzie to dowódca, to przy szybkim przemieszczaniu się z miejsca na miejsce skupisz na sobie ostrzał wroga, wytrzymując go jednocześnie ze względu na wysoką regenerację, oraz pozwolisz swoim jednostkom, by nie niepokojone zniszczyły umocnienia przeciwnika. W bardzo krytycznej sytuacji również lepiej jest poświęcić siebie, niż własną jednostkę, szczególnie przy braku zasobów na zakup nowych.
Dowódca dysponuje maksymalnie czterema umiejętnościami odblokowywanymi wraz z postępem w kampanii:
Naprawa - jak sama nazwa wskazuje służy do naprawy jednostek, które znajdują się w jej obszarze oddziaływania. Najlepiej stawiać ją minimalnie przed jednostką, by przejeżdżający pojazd jak najdłużej przebywał w jej obrębie działania. Zdolność ta trwa dość krótko, dlatego pojedyncze użycie nie naprawi wszystkich pojazdów w pełnym konwoju. Najefektywniej jest stosować ją na ostrych zakrętach, by maksymalnie wykorzystać czas reperacji dla jak największej ilości pojazdów.
Wabik - ściąga na siebie ogień wszystkich wież w swoim zasięgu. Niezwykle przydatna umiejętność szczególnie w starciu z mocniejszymi wieżami jak Behemoth czy Storm Reaper. Używając wabika staraj się aktywować go w miejscu, w którym ściągnie na siebie uwagę jak największej liczby przeciwników, jednocześnie biorąc pod uwagę, by było to z dala od trasy konwoju.
EMP - EMP dezaktywuje wszystkie wieże w swoim obszarze działania. Co istotne, wieże te pozostaną wyłączone, dopóki nie zostaną ostrzelane. Używając EMP staraj się przede wszystkim wyłączać wieże na tyłach wroga, by jak najdłużej korzystać ze "stuna". Bierz również pod uwagę zabudowę terenu i ewentualne zasłony, by nie wyłączać wież, które i tak nie stanowią zagrożenia. EMP świetnie się sprawdza w połączeniu z A.I.M.
A.I.M. - ta zdolność wymusi na wszystkich jednostkach ostrzał zaznaczonej wieży ignorując pozostałe. Oczywiście zaznaczona wieża musi znajdować się w zasięgu jednostki. Dodatkowym efektem jest wzmocnienie obrażeń zadawanych oznaczonemu celowi. Umiejętność ta przydaje się zwłaszcza w sytuacjach, gdy błyskawicznie musisz pozbyć się jednego przeciwnika, np. w czasie zbliżania się w pole rażenia Scorchera. Doskonale się również sprawi w połączeniu z EMP, w przypadku ulokowania wielu wież w jednym miejscu, by jak najdłużej korzystać z dezaktywacji.
W Anomaly 2 do dyspozycji graczy oddano 5 rodzajów jednostek bojowych. Ponadto każda jednostka może morfować w