Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy przychodzi graczowi z pomocą w codziennym życiu w najdziwniejszej mieścinie Stanów Zjednoczonych. Oferuje on dokładny opis przejścia gry wraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek, a także sposobów na eliminację przeciwników poza walką z pomocą elementów otoczenia. Pod uwagę zostały również wzięte wszystkie wybory fabularne, przed jakimi stanie gracz. Nie zabrakło również opisów wszystkich misji pobocznych wraz ze szczegółowymi informacjami, gdzie można znaleźć poszczególne, często ukryte, elementy wymagane do zadań. Z pomocą poradnika gracz nie będzie miał żadnego problemu ze znalezieniem ukrytych przedmiotów, takich jak klucze, chinpokomony czy znajomi na Facebooku. Zapozna się również z systemem walki, zaklęciami magicznymi i zdolnościami wszystkich grywalnych klas, tj. wojownika, maga, złodzieja i żyda. Opisani są również wszyscy członkowie drużyny, którzy towarzyszą graczowi, czyli Cartman, Kyle, Stan, Kenny, Butters i Jimmy. W poradniku znajduje się również szereg porad ogólnych do gry oraz informacje o miksturach, modyfikacjach ekwipunku i odblokowywanych achievementach. South Park: The Stick of Truth to turowe RPG osadzone w surrealistycznych realiach bardzo popularnego, a zarazem niezwykle kontrowersyjnego, serialu telewizyjnego, South Park. Gra przesycona jest charakterystycznym dla serialu, mało wykwintnym, humorem, często odwołującym się do najprymitywniejszych instynktów. Fani serii odnajdą w niej również mnóstwo nawiązań do wszystkich najlepszych odcinków. Gracz, jako nowy dzieciak w mieście, bierze udział w zabawę w wojnę pomiędzy ludzkim Królestwem Kupa Keep, prowadzonym przez Erica Cartmana, a Królestwem Elfów, prowadzonych przez Kyle’a Broflovskiego, o kontrolę nad potężnym Kijkiem Prawdy, z pomocą którego można kontrolować cały wszechświat. Jak się okaże, fantazja i rzeczywistość w South Parku przeplatają się ze sobą na każdym kroku.
Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy zawiera:
W poradniku do gry South Park: Kijek Prawdy przedstawiono solucję gry, wraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek. Poradnik zawiera również wszystkie wybory fabularne, a także lokalizacje ukrytych przedmiotów, ekwipunku i osiągnięć.
South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 103
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1462
PC
Xbox 360
PlayStation 3
Podstawy
Ustawienie i casterzy
Rodzaje ataków
Efekty, odporności i wrażliwości
Mikstury
Ekwipunek i modowanie przedmiotów
Wojownik
Mag
Złodziej
Żyd
Dodatki
Magia
Nowy/The New Kid in Town
Do broni/Call the Banners (1) Token
Do broni/Call the Banners (2) Tweek
Do broni/Call the Banners (3) Craig
Bard/The Bard
Kosmiczne uprowadzenie/Alien Abduction
Pozyskaj nowych sojuszników/Gain New Allies
Zaatakuj szkołę/Attack the School
Pokonaj majtkowe gnomy/Defeat the underpants gnomes
Zawieranie sojuszy/Forging Alliances
Dokop Clyde'owi!/Beat Up Clyde!
Zdrada od wewnątrz/Betrayal from Within
Bezdomni/Homeless problem
Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia/ManBearPig
Magiczne pieśni/Magical Songs
Mongolski zatarg/Mongolian Beef
Ogrzyca/The She-Ogre
Polowanie na grubego zwierza/Big Game Huntin' with Jimbo
Zaginione bobeczki/Droping the Kids off
Zmarnowana skrytka/Wasted cache
Pozostałe
Znajomi i klucze
Chinpokomony
Zwykłe osiągnięcia
Ukryte osiągnięcia
Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy przychodzi graczowi z pomocą w codziennym życiu w najdziwniejszej mieścinie Stanów Zjednoczonych. Oferuje on dokładny opis przejścia grywraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek, a także sposobów na eliminację przeciwników poza walką z pomocą elementów otoczenia. Pod uwagę zostały również wzięte wszystkie wybory fabularne, przed jakimi stanie gracz. Nie zabrakło również opisówwszystkich misji pobocznych wraz ze szczegółowymi informacjami, gdzie można znaleźć poszczególne, często ukryte, elementy wymagane do zadań. Z pomocą poradnika gracz nie będzie miał żadnego problemu ze znalezieniem ukrytych przedmiotów, takich jak klucze, chinpokomony czyznajomi na Facebooku. Zapozna się również z systemem walki, zaklęciami magicznymi i zdolnościami wszystkich grywalnych klas, tj. wojownika, maga, złodzieja i żyda. Opisani są również wszyscy członkowie drużyny, którzy towarzyszą graczowi, czyliCartman, Kyle, Stan, Kenny, Butters i Jimmy. W poradniku znajduje się również szereg porad ogólnych do gry oraz informacje o miksturach, modyfikacjach ekwipunku i odblokowywanych achievementach. South Park: The Stick of Truth to turowe RPG osadzone w surrealistycznych realiach bardzo popularnego, a zarazem niezwykle kontrowersyjnego, serialu telewizyjnego, South Park. Gra przesycona jest charakterystycznym dla serialu, mało wykwintnym, humorem, często odwołującym się do najprymitywniejszych instynktów. Fani serii odnajdą w niej również mnóstwo nawiązań do wszystkich najlepszych odcinków. Gracz, jako nowy dzieciak w mieście, bierze udział w zabawę w wojnę pomiędzy ludzkim Królestwem Kupa Keep, prowadzonym przez Erica Cartmana, a Królestwem Elfów, prowadzonych przez Kyle'a Broflovskiego, o kontrolę nad potężnym Kijkiem Prawdy, z pomocą którego można kontrolować cały wszechświat. Jak się okaże, fantazja i rzeczywistość w South Parku przeplatają się ze sobą na każdym kroku.
Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy zawiera:
dokładny opis przejścia gry dla wszystkich wyborów fabularnych;
opis wszystkich misji pobocznych;
szereg porad zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych graczy;
opis czarów i umiejętności wszystkich klas dostępnych dla gracza i członków drużyny;
listę wszystkich chipokomonów do odnalezienia;
listę wszystkich znajomych, wraz z opisem co należy zrobić by dodali cię do swojego Facebooka.
listę osiągnięć i sposób ich zdobycia.
Arek "Skan" Kamiński (www.gry-online.pl)
Poruszanie się
Bieg
Atak podstawowy/Wybór
Atak na maksa/Blok
Atak magiczny
Interakcja
Narzędzia
Użyj narzędzia
Wybierz zaklęcie (poza walką)
Rozpocznij rzucanie zaklęcia (poza walką)
Portal społecznościowy
Mapa
Ekwipunek
Drużyna
Dziennik zadań
Zdolności
Poruszanie się/Celowanie,
Rzucanie zaklęcia (poza walką)
Atak na maksa/Atak poza walką
Atak magiczny
Atak/Blok/Interakcja
Bieg
Narzędzia
Użyj narzędzia
Wybierz zaklęcie (poza walką)
Portal społecznościowy
Skróty do zakładek portalu
Poruszanie się/Celowanie,
Rzucanie zaklęcia (poza walką)
Atak na maksa/Atak poza walką
Atak magiczny
Atak/Blok/Interakcja
Bieg
Narzędzia
Użyj narzędzia
Wybierz zaklęcie (poza walką)
Portal społecznościowy
Skróty do zakładek portalu
Centrum Handlowe/budowa Taco Bell
- zadanie
"Problemy Rady Rodziców".
Dom Tokena
- zadanie
"Do broni" (Token).
Kino Bijou
- za
kinem pierwszy raz natrafisz na Ala Gore'a.
Tweek Bros. Cofee
- zadania:
"Do broni" (Tweek), "Pozyskaj nowych sojuszników".
U-Stor-It
- zadania:
"Człowieko-Niedźwiedzo-Świnia", "Zmarnowana skrytka", "Pozyskaj Nowych Sojuszników", "Bezdomni"
Farma
- zadania:
"Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia", "Magiczne pieśni", "Polowanie na grubego zwierza" (krowa).
Kanada
- zadania:
"Och, Kanada", "Polowanie na grubego zwierza" (pająk). By dostać się do Kanady idź cztery razy na północ w Zaginionym lesie. Potrzebny jest paszport, by przejść kontrolę graniczną. Paszport uzyskasz w czasie wykonywania misji "Zawieranie sojuszy"
Kurier South Parku
- klucz
znajdziesz na poczcie
Wejście do kanałów
- zejście
do
kanałów wymaga sondy do teleportacji. Zadania - "Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia", "Polowanie na grubego zwierza" (mysz, nietoperz), "Bezdomni", "Zaginione bobeczki".
Poczta
zadanie
- "Paczka pana Niewolnika"
Budynek biurowy
- klucz
znajdziesz u Toma.
Chirurgia plastyczna u Toma
- możesz zrobić
tu
sobie operacje nosa. Podstawowe operacje nie zmienią w żaden sposób twojego wyglądu. Najdroższa operacja (Hoff) naklei na twoją postać zdjęcie Davida Hasselhoffa.
Bank
- możesz
tu
"zainwestować" pieniądze. Innymi słowy stracić 20$ z każdą inwestycją.
Nieplanowane Rodzicielstwo
- zadanie
"Zawieranie sojuszy"
Photo Dojo
- zadanie
"Na północ".
Plac zabaw/Siedziba dziewczyn
- zadania:
"Zabawa w chowanego", "Zawieranie sojuszy".
Dom pana Niewolnika
- zadanie
"Paczka pana Niewolnika"
Dom Jimmy'ego/Gospoda pod Rechoczącym Osłem
- zadanie
"Bard".
Przystanek autobusowy
- zadanie
"Bezdomni".
Dom Nowego
- dom
gracza. Znajdziesz w nim swoich rodziców oraz swój schowek.
Dom Buttersa
Dom Cartmana/Królestwo Kupa Keep
- zadania:
"Nowy", "Do broni", "Bard", "Pozyskaj nowych sojuszników", "Kwiatek dla księżniczki".
Dom Stana
- zadanie
"Ogrzyca".
Dom Kyle'a/Królestwo elfów
- zadania:
"Pozyskaj nowych sojuszników", "Zawieranie sojuszy", "Ogrzyca", "Przywracanie równowagi", "Magiczne pieśni".
Dom Kenny'ego
- zadania:
"Do broni!" (Tweek), "Człowieko-niedźwiedzio-świnia", "Bezdomni".
Zaginiony Las
- leśny
labirynt. Kilka
lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu.
Zaginiony Las
- leśny
labirynt. Kilka
lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu.
Zaginiony Las
- leśny
labirynt. Kilka
lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu.
Wschodnia część miasta z zaznaczeniem wszystkich istotnych lokacji.
Zaginiony Las
- leśny labirynt. Kilka lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu
Zaginiony Las
- leśny labirynt. Kilka lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu.
Zaginiony Las