Zawód: zwycięzca - Makarenko Vadim - książka

Zawód: zwycięzca książka papierowa

Vadim Makarenko

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Agora
  • Język: polski
Opis

Czy fotele prezesów globalnych korporacji, szefów międzynarodowych organizacji, premierów i prezydentów państw okupują dziś właściwi ludzie? Czy wiedzą na czym polega prawdziwe przywództwo i jakich liderów potrzebuje dzisiejszy świat?
Vadim Makarenko odpowiedzi szukał m.in. w Nowym Jorku, Dolinie Krzemowej, Moskwie, Tel Aviwie i Warszawie. Rozmawiał z ludźmi, którzy wygrali w starciu z kryzysem. Którzy swoimi ideami zarazili świat. Którzy pomagają rządzącym zrozumieć wyzwania współczesności. Którzy nie bali się zainwestować w rewolucyjne pomysły a dziś zbierają owoce globalnego sukcesu. Wśród jego bohaterów są Marissa Mayer, jedna z twórczyń Google’a, obecnie prezes Yahoo; Terry Leahy, który zmienił lokalną sieć sklepów Tesco w globalną korporację; Richard Plepler, wiceprezes HBO, najbardziej innowacyjnej telewizji świata; guru psychologii społecznej Robert Cialdini i Philip Zimbardo; Josh Tyrangiel, redaktor naczelny „Bloomberg BusinessWeek” i Arkadij Wołożyn, który stworzył największą wyszukiwarkę internetową w Rosji.
VADIM MAKARENKO
Kilkakrotnie nominowany do nagrody Grand Press w kategorii reportaż, wywiad i dziennikarstwo specjalistyczne.
Absolwent wydziału dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz journalist fellow of the Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim (2013).W „Gazecie Wyborczej” od 15 lat. Jest autorem i współautorem m.in. cykli redakcyjnych „Witamy w Ameryce” czy „Liderzy i wojownicy poszukiwani”.

Liczba stron: 312

Rok wydania: 2022

Format (wymiary): 14.0x22.0cm

ISBN: 9788326812613

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.