Rzecz o świętym Józefie Oblubieńcu Bogarodzicy - Dzieło anonimowe - ebook + audiobook

Rzecz o świętym Józefie Oblubieńcu Bogarodzicy ebook

dzieło anonimowe

5,0
40,00 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rzecz o św. Józefie Oblubieńcu Bogarodzicy

 

J.M.J.

Z radością oddajemy pobożnemu czytelnikowi 31 pożytecznych rozmyślań o Dziewiczym Ojcu Pana Jezusa, które wiele lat temu napisały siostry bernardynki.

Liczymy, iż książeczka ta okaże się pomocna przy rozmyślaniu nad życiem i cnotami Oblubieńca Najświętszej Panienki i zaowocuje refleksją i działaniami służącymi poprawie życia. Siostry bernardynki wiele miejsca poświęciły świadectwom cudów, uzyskanych przed cudownym obrazem, znajdującym się w Sanktuarium św. Józefa w Krakowie, obok ich klasztoru. To tam Oblubieniec Najświętszej Panienki wysłuchuje podziękowań i próśb pielgrzymów, rozdając łaski od Pana Jezusa, którym opiekował się na ziemi. Zachęcamy do nawiedzenia tego przepięknego miejsca.

Niech święty Józef swoim wielkim orędownictwem uprasza u dobrego Boga łaski, niezbędne do podjęcia reformy naszych serc.

Święty Józefie! Módl się za nami!

Idźcie do św. Józefa!

NIHIL OBSTAT L. 9603/30

Z Książęco-Metropolitalnej Kurii, Kraków, dnia 11 października 1930, ✝Adam Stefan

Tytuł oryginalny: Święty Józef oblubieniec Bogarodzicy. Tekst wg wydania z 1930 roku (nakładem klasztoru ss. Bernardynek w Krakowie). Dokonano niezbędnych korekt w zakresie ortografii, pisowni łącznej i rozłącznej, pisowni małą i wielką literą. Nieliczne wyrazy, obecnie nieużywane, uwspółcześniono.

 

KSIĄŻKA:

Oprawa miękka – miła w dotyku dzięki okładzinie soft – touch

Wydanie I

Format 11,5 x 18 cm

Liczba stron – 268

ISBN 978-83-67415-52-1

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI
PDF

Liczba stron: 234

Rok wydania: 2023

Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność