Prawo pracy -  - książka

Prawo pracy książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W podręczniku "Prawo pracy" omówiono zagadnienia objęte uniwersyteckim kursem tego przedmiotu, zawarte w Kodeksie pracy, ustawach dotyczących prawa pracy oraz aktach wykonawczych.
W publikacji omówiono zagadnienia dotyczące m.in.:
przedmiotu, funkcji, zasad i źródeł prawa pracy,
powstania, zmiany oraz ustania stosunku pracy,
praw i obowiązków pracowników,
odpowiedzialności prawnej w stosunkach pracy,
zbiorowego prawa pracy,
pracowniczego ubezpieczenia społecznego.
Dwudzieste wydanie zawiera wywody dotyczące poszerzonego zakresu podmiotowego zrzeszania się w związki zawodowe, uprawnień innych zatrudnionych niż pracownicy, dokumentacji pracowniczej, ochrony danych osobowych pracowników, ochrony prywatności pracownika, a także uwagi na temat reprezentatywności związku zawodowego oraz dobrowolnego oszczędzania na emeryturę. Powołano nowe orzeczenia Sądu Najwyższego i liczne nowe opracowania naukowe.
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów studiów prawniczych. Może on być z powodzeniem wykorzystywany przez studentów innych kierunków studiów, w tym również i tych, którzy nie studiowali innych dziedzin prawa. Literatura, orzecznictwo oraz dodatkowe uwagi o charakterze szczegółowym (wydrukowane mniejszą czcionką) czynią go również użytecznym dla osób, które szerzej interesują się tą dziedziną prawa, a zwłaszcza przygotowują prace magisterskie i seminaryjne z prawa pracy.
Książka jest także przydatna dla praktyków. Większość rozważań może być pomocna dla zrozumienia i rozstrzygnięcia podstawowych kwestii praktycznych.

Liczba stron: 416

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788381589086

Wydanie: 20

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.