Mosty a środowisko -  - książka

Mosty a środowisko książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

69,30 zł
od 34,70 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tytuł ten podsumowuje seminarium Naukowo-Techniczne, które odbyło się we Wrocławiu w dniach 28-29 listopada 2019 roku, organizowane przez Katedrę Mostów i Kolei Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej.
Wstęp:
W ostatnim trzydziestoleciu budowana jest w Polsce sieć autostrad i dróg ekspresowych, modernizowane są linie kolejowe oraz układy komunikacyjne miast. W tym okresie zbudowaliśmy znaczną liczbę nowatorskich i udanych architektonicznie konstrukcji, które, co jest naturalne, przewyższyły osiągnięcia poprzednich epok. Sytuacja ta, porównywalna z okresem budowy linii kolejowych w drugiej połowie XIX wieku, spowodowała wielki rozwój inżynierii mostowej w Polsce.
To u nas powstały dwa największe mosty typu ekstradosed w Europie (w Kwidzyniu i Ostródzie), oraz nowatorskie konstrukcje zespolone i łukowe. Coraz częściej do Polski przyjeżdżają specjaliści z zagranicy by obejrzeć polskie mosty.
Można uznać, że podstawowe potrzeby zostały już w dużej mierze zaspokojone, więc powinniśmy budować rozważnej, zwracając większą uwagę na ochronę środowiska i krajobrazu.
Tym problemom poświęciliśmy 15-tą edycję Seminarium Wrocławskie Dni Mostowe.
Pragnę w tym miejscu, w imieniu Komitetu Organizacyjnego, podziękować Autorom za przygotowanie referatów, Komitetowi Programowemu za merytoryczną ocenę zgłoszonych prac oraz Sponsorom za wsparcie finansowe.
Uczestnikom Seminarium życzę, aby treści prezentacji oraz wzajemnych spotkań były pomocne w działalności zawodowej i naukowej w obszarze inżynierii mostowej.

Liczba stron: 496

Format (wymiary): 17.5x24.5cm

ISBN: 9788371252846

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.