Moje dziecko nie chce jeść - González Carlos - książka

Moje dziecko nie chce jeść książka papierowa

Gonzalez Carlos

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Twoje dziecko nie chce jeść. Trwa to tygodniami, może nawet miesiącami i latami. Może pije tylko mleko, zjada suche bułki, a od święta dwa kęsy jabłka. Przygotowujesz mu skomplikowane i zdrowe potrawy, zabawiasz przy posiłkach, całe wasze życie kręci się wokół pytań „co zjadło?”, „ile zjadło?”, „kiedy wreszcie będzie jeść normalnie?”. Jeżeli w tym opisie rozpoznajesz swoją rodzinę, to jest to książka właśnie dla ciebie.
Carlos González, ceniony specjalista od rozwoju dzieci, rozwiewa obawy rodziców. Wyjaśnia, dlaczego dzieci czasem odmawiają jedzenia, przestrzega przed pułapkami siatek centylowych i tłumaczy, jak procesy wzrostu i aktywność fizyczna wpływają na zapotrzebowanie kaloryczne.
W książce znajdziesz między innymi: najczęstsze przyczyny problemów z jedzeniem, porady, jak ich uniknąć, przestrogi przed zmuszaniem dzieci do jedzenia. „Ta znakomita i przyjemna w czytaniu książka prezentuje rozsądne i intuicyjne podejście do jednego z największych zmartwień rodziców”.
Gill Rapley, współautorka książek o metodzie BLW O autorze: Carlos González – znany i ceniony hiszpański pediatra, ojciec trojga dzieci. Prowadzi szkolenia dla profesjonalistów z zakresu karmienia piersią. Autor wielu książek i artykułów dla rodziców na temat zdrowia, żywienia i wychowania dzieci.
Książka Moje dziecko nie chce jeść w samej tylko Hiszpanii miała aż 10 wydań, sprzedała się w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy, została także przetłumaczona na wiele języków obcych.

Liczba stron: 220

Tłumacz: Maksymowicz-Hamann Jowita

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788367216180

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.