Market and User Research Operations - Marsh Stephanie - książka

Market and User Research Operations książka papierowa

Marsh Stephanie

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

139,00 zł
od 69,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Market and User Research Operations is a practical, detailed guide designed for mid-career research managers and professionals aiming to optimize processes and deliver consistent, high-quality insights. As customer expectations rise, this book helps you build credibility by applying proven strategies and frameworks that scale your research function effectively.

You'll learn how to:
- Develop repeatable, reusable insights using proven operational principles
- Implement governance and planning models for on-time, on-budget delivery
- Select and optimize tools and platforms tailored to your team's needs
- Manage participant recruitment ethically and efficiently
- Apply AI and democratize research to meet evolving business demands

Filled with real-world examples and actionable tools, this book empowers you to streamline workflows, improve research quality and create greater business value.

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 15.0x23.0cm

ISBN: 9781398620506

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.