List do króla - Dragt Tonke - książka

List do króla książka papierowa

Dragt Tonke

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Anglicy mają „Hobbita”. Holendrzy – „List do króla”. Klasyczna powieść rycerska, która stała się światowym bestsellerem i posłużyła za podstawę serialu wyprodukowanego przez Netflix. Wydanie z barwionymi brzegami. W noc poprzedzającą pasowanie na rycerza szesnastoletni Tiuri czuwa z przyjaciółmi w królewskiej kaplicy. Nagle słyszy zza okna rozpaczliwe wołanie. Łamie zasady i wychodzi na zewnątrz. Nieznajomy mężczyzna w habicie powierza mu tajny list i prosi, by Tiuri zawiózł go rycerzowi, który zatrzymał się w pobliskim zajeździe. Kiedy jednak chłopak dociera na miejsce, rycerza tam nie ma. I wkrótce okazuje się, że to najmniejsza z trudności, z jakimi Tiuri będzie musiał się zmierzyć… Tak zaczyna się długa, pełna przygód podróż i niebezpieczna misja, która może kosztować go życie. Czy Tiuri zdoła dostarczyć królowi zza Gór Wielkich wiadomość, od której zależą losy kraju? „List do króla” zdobył ogromną międzynarodową popularność – przetłumaczono go na 36 języków i sprzedano w nakładzie ponad 3 milionów egzemplarzy. Otrzymał nie tylko prestiżową holenderską nagrodę Gouden Griffel (Złoty Rysik), lecz także nagrodę specjalną Griffel der Griffels (Rysik nad Rysikami) dla najlepszego ze wszystkich tytułów, które zdobyły Gouden Griffel w 50-letniej historii tego wyróżnienia. Dostępna jest także kontynuacja powieści: „Tajemnice Dzikiego Boru”.

Liczba stron: 544

Rok wydania: 2020

Tłumacz: Jędryas Jadwiga

Format (wymiary): 15.8x20.9

ISBN: 9788365341594

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.