Eksperyment Komedia romantyczna - Smyth Ciara - książka

Eksperyment Komedia romantyczna książka papierowa

Smyth Ciara

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Wyjątkowa, zniewalająca i cudownie prawdziwa historia! - Becky Albertalli, autorka powieści „Simon oraz inni homo sapiens”
Saoirse nie wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia, ani w szczęśliwe zakończenia. Gdyby istniały, jej matka nie byłaby w domu opieki, a jej ojciec nie żeniłby się ponownie. Dlatego przed pójściem na studia Saoirse planuje imprezować, oglądać horrory i zapomnieć o problemach. Wszystko to uda się pod jednym warunkiem – że się nie zakocha i nie wchodzić wejdzie w żaden związek. Przecież i tak nie warto.
Ale na jednej z imprez pojawia się Ruby – być może najładniejsza dziewczyna, jaką Saoirse kiedykolwiek widziała. Fanka komedii romantycznych, wierząca w dozgonną miłość i gotowa się w kimś zakochać. A konkretnie w Saoirse.
To dla niej Saoirse postanawia lekko nagiąć swoje zasady. Ruby proponuje eksperyment: będą odgrywać sceny z komedii romantycznych – z tą różnicą, że umawiać się będą tylko do końca wakacji, a ich randki będą niezobowiązujące. I byłby to plan idealny, gdyby dziewczyny nie zapomniały o tym, że komedie romantyczne kończą się... zakochaniem.
Ciara Smyth - irlandzka autorka książek dla młodzieży. Studiowała aktorstwo, pedagogikę i pracę socjalną. Jej powieść Eksperyment „komedia romantyczna”, została nagrodzona w konkursie KPMG Children's Books Ireland Awards w kategorii Junior Juries. Uwielbia układać puzzle i prowadzić ożywione dyskusje ze swoimi zwierzętami.

Liczba stron: 352

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Borzobohata-Sawicka Maria

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788381352949

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.