Agencja PR - Opracowanie zbiorowe - ebook

Agencja PR ebook

0,0
6,74 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 13

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Jednoznaczne ‌zdefiniowanie pojęcia public ‌relations ‌nie jest łatwym zadaniem. ‌Istnieje ponad 2000 ‌różnych jego definicji. ‌Większość jednak wskazuje ‌na istnienie kilku ‌wspólnych, najważniejszych ‌elementów: ‌odbiorcy, ‌adresata i informacji. ‌Najtrafniej ‌można ‌opisać je zaś ‌jako długofalowe budowanie i utrzymywanie ‌dobrych ‌relacji z wewnętrznym oraz zewnętrznym ‌otoczeniem ‌firmy/organizacji, pracownikami, ‌inwestorami, organizacjami ‌rządowymi czy ‌społeczeństwem.

Rola ‌public relations ‌w firmach i organizacjach ‌rządowych oraz pozarządowych rośnie ‌z roku na rok. ‌Przyczyniają się ‌do ‌tego ‌istotnie zmiany gospodarcze i społeczne ‌oraz coraz ‌większa świadomość potrzeby takich ‌działań. O ile znaczna część ‌firm wciąż sama ‌zaspokaja własne potrzeby w zakresie ‌public relations, to ‌w ślad za ‌największymi ‌graczami z różnych branż ‌coraz więcej z nich zauważa, ‌że tylko świeże ‌spojrzenie i skrojone na ‌miarę rozwiązania wyspecjalizowanych agencji ‌mogą przynieść najbardziej ‌wymierne korzyści.

Przyjrzymy ‌się zatem rynkowi usług ‌PR ‌w Polsce. Sprawdzimy, jaki ‌zakres usług ‌można zaproponować ‌klientom ‌oraz jakie umiejętności potrzebne ‌do ich spełnienia będą ‌musieli mieć nasi ‌pracownicy. ‌Spróbujemy ‌także podliczyć, na ‌jakie zyski można liczyć ‌w tej ‌branży.

Charakterystyka rynku