6,74 zł
„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, a co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planu marketingowego czy technicznego, a także analizę SWOT.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 13
Jednoznaczne zdefiniowanie pojęcia public relations nie jest łatwym zadaniem. Istnieje ponad 2000 różnych jego definicji. Większość jednak wskazuje na istnienie kilku wspólnych, najważniejszych elementów: odbiorcy, adresata i informacji. Najtrafniej można opisać je zaś jako długofalowe budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z wewnętrznym oraz zewnętrznym otoczeniem firmy/organizacji, pracownikami, inwestorami, organizacjami rządowymi czy społeczeństwem.
Rola public relations w firmach i organizacjach rządowych oraz pozarządowych rośnie z roku na rok. Przyczyniają się do tego istotnie zmiany gospodarcze i społeczne oraz coraz większa świadomość potrzeby takich działań. O ile znaczna część firm wciąż sama zaspokaja własne potrzeby w zakresie public relations, to w ślad za największymi graczami z różnych branż coraz więcej z nich zauważa, że tylko świeże spojrzenie i skrojone na miarę rozwiązania wyspecjalizowanych agencji mogą przynieść najbardziej wymierne korzyści.
Przyjrzymy się zatem rynkowi usług PR w Polsce. Sprawdzimy, jaki zakres usług można zaproponować klientom oraz jakie umiejętności potrzebne do ich spełnienia będą musieli mieć nasi pracownicy. Spróbujemy także podliczyć, na jakie zyski można liczyć w tej branży.