Fable II - poradnik, opis przejścia, sekrety - Artur "Arxel" Justyński - ebook

Fable II - poradnik, opis przejścia, sekrety ebook

Artur "Arxel" Justyński

0,0

Opis

Poradnik do gry Fable 2 poprowadzi Cię od początku do końca przez fabularny wątek gry oraz pomoże wykonać dostępne zadania poboczne. Oprócz tego znajdziesz tu dokładny opis wszystkich sekretów, jakie autorzy sprytnie ukryli w grze.

Fable II - poradnik, opis przejścia, sekrety zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wstęp
  • Archeolog (Misje poboczne)
  • Gargulce
  • Demoniczne wrota
  • Srebrne klucze
  • Legendarne rodzaje broni (cz.1)
  • Garść porad
  • Wyspa Skarbów i Zagłady (Misje poboczne)
  • Dzieciństwo (cz.1) (Fabuła)
  • Legendarne rodzaje broni (cz.2)

Informacja o grze

Fable 2 jest kontynuacją słynnej gry z gatunku cRPG, stworzonej przez elektroniczno-rozrywkowego mistrza w osobie Petera Molyneuxa. Demiurg ów przygotował sequel specjalnie z myślą o stacjonarnej konsoli Xbox 360, podobnie zresztą jak część pierwszą dla platformy Xbox pierwszej generacji.

Gra Fable II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 64

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Fable IIOpis przejścia, sekretyporadnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=809

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Garść porad

Mapa Świata

Fabuła

Dzieciństwo (cz.1)

Dzieciństwo (cz.2)

Narodziny bohatera

Bandyta

Początek wyprawy

Rytuał

Bohater Siły, Bohater Woli

Transakcja

Droga do Westcliff

Tygiel

Iglica

Wrota teleportu

W opałach

Bohater Umiejętności

Atak na Bloodstone

Broń

Doskonały Świat

Odwet

Misje poboczne

Archeolog

Czerwone żniwa

Datki dla Światła

Dzicy lokatorzy

Gargulce

Marna pociecha z rolnika

Mistrz Tygla

Na pomoc niewolnikom

Na ratunek Charliemu

O jeden most za daleko

Obrońca Światła

Ofiary dla Cieni

Póki śmierć nas nie rozłączy

Randka w ciemno

Rezydencja na cmentarzu

Rozwój Westcliff

Rzeźbiarz

Strzelnica w Westcliff

Ś.U.K.

Świątynia Cieni

Udręka miłości

Wezwanie

Wieża w Brightwood

Wyspa Skarbów i Zagłady

Zamach

Zamek Fairfax

Zgniła sprawa

Zło w Wraithmarsh

Demoniczne wrota

Srebrne klucze

Srebrne skrzynie

Gargulce

Legendarne rodzaje broni (cz.1)

Legendarne rodzaje broni (cz.2)

Osiągnięcia (Achievements)

Wstęp

Witaj serdecznie w poradniku do gry Fable 2. Poprowadzi Cię od początku do końca przez fabularny wątek gry oraz pomoże wykonać dostępne zadania poboczne. Oprócz tego znajdziesz tu dokładny opis wszystkich sekretów, jakie autorzy sprytnie ukryli w grze, czyli kluczy, skrzyń, gargulców, legendarnej broni i demonicznych drzwi, wraz z mapami pokazującymi ich lokalizację. Całość została w miarę możliwości posegregowana w taki sposób, byś nie miał problemów z poruszaniem się po poradniku i bardzo szybkim odszukiwaniem potrzebnych informacji. Misje poboczne zostały posortowane alfabetycznie, natomiast sekrety regionami.

Albion wita ponownie!

Artur "Arxel" Justyński

Garść porad

Garść porad

W grze nie możesz zginąć

. Jednak każdy nokaut dodaje Ci blizn na twarzy, które negatywnie wpływają na Twoja atrakcyjność.

Jeżeli chcesz zebrać wszystkie sekrety (otrzymasz je, posiadając wysoki poziom dobra), do momentu otrzymania gestu

"Uwielbienie"

staraj się wybierać pozytywną ścieżkę rozgrywki. Jest to dosyć istotne, gdyż bardzo ciężko jest nabić punkty dobra, będąc maksymalnie złym;

Zalicz najpierw misję dla Świątyni Światła (przed tą z Cienia) przed wejściem do Iglicy, jeśli tego nie zrobisz, później nie będziesz mógł zdobyć jednej z legendarnych broni;

Daichi

to najpotężniejsza broń do walki wręcz w grze, którą wbrew pozorom można dość łatwo zdobyć;

Wybrane zdolności możesz anulować, odzyskując przy tym część z wydanych punktów doświadczenia;

Usprawnień broni nie można już z niej wyciągnąć, są montowane na stałe. Staraj się dobierać je z głową;

Jeśli brakuje ci złota, staraj się być na bieżąco z aktualnymi wyprzedażami, czasem któryś sprzedawca ma braki, dzięki którym możesz odsprzedać swoje towary ze sporym zyskiem;

Najprzydatniejszym czarem jest

Inferno

. Największa liczba przeciwników jest podatna na obrażenia od ognia, przez co szybciej ginie.

Walka

Walka w Fable 2 prowadzona jest w bardzo wygodny sposób, jeden przycisk dla każdego z trzech typów ataku - walka wręcz, bronią strzelecka oraz magią. Wyższe poziomy zdolności, oprócz zwykłego naciskania wymagają także przytrzymywania w celu zwiększenia siły ataku (bądź poziomu w przypadku magii) i zadania zdecydowanie większych obrażeń. Nie ma sensu inwestować we wszystkie zdolności Woli - wybierz kilka najprzydatniejszych. Moją propozycją jest Kontrola czasu (poziom 1-3), Inferno (poziom 5), Wstrząs (poziom 5) oraz Wskrzeszenie umarłych (poziom 4). Siłę warto rozwinąć do maksimum (wszystkie trzy zdolności). Na równi z używaniem magii będziesz używał walki wręcz. Osobiście mało korzystałem ze strzelania, jednak szybkostrzelny pistolet, z magazynkiem na kilka naboi jest przydatny w niektórych sytuacjach.

Gesty

Gesty w grze możesz zdobywać na kilka różnych sposobów. Kilka z nich zyskasz już podczas przechodzenia fabuły, za zdobycie odpowiedniej ilości punktów sławy czy też poziomu dobra/zła. Sporo gestów możesz wyuczyć się z książek z biblioteki na Rynku w Bowerstone (co pewien czas zbiory są uzupełniane). Przeszukuj także skrzynie, wykopaliska, odbieraj od ludzi prezenty. Możliwości jest wiele. Kilka gestów możesz uzyskać tylko i wyłącznie poprzez grę w Grach Publicznych (poprzez XBLA bądź Mistrzów Gry, których znajdziesz w różnych miejscach świata).

Za pomocą gestów możesz zmieniać nastawienie otaczających Cię ludzi do Ciebie. Każda postać symbolizuje się podatnością na inne gesty, a także prezenty czy miejsca, które darzy wyjątkową sympatią. Wykorzystując te informacje, w bardzo łatwy i zdecydowanie szybki sposób jesteś w stanie na przykład rozkochać w sobie drugą osobę (by następnie wziąć ślub albo umówić się na niezobowiązujące spotkanie) czy zyskać upust u sprzedawców.

Wyprzedaże

Zawsze miej oko na aktualne obniżki w sklepach, pozwolą Ci zakupić drogi sprzęt za relatywnie niską cenę. Czasem zdarzają się sytuacje działające w drugą stronę - kiedy brakuje towaru, sprzedawcy są w stanie zapłacić krocie złota za pożądane produkty. Opcja bardzo opłacalna, kiedy nie masz złota, musisz tylko uważać, by zdążyć przed zakończeniem wyprzedaży, gdyż te są ograniczone czasowo. Możesz polować na niebezpieczne stwory (lub bandytów) w imieniu sprawiedliwości, możesz działać dla tajnej organizacji, likwidując wyznaczone cele (tutaj są to ludzie cywilni), werbować mieszkańców według podanych kryteriów bądź też podjąć się nieco bardziej monotonnej (acz równie opłacalnej) pracy jako drwal, kowal czy też barman. W przypadku tych ostatnich musisz tylko i wyłącznie w odpowiednim momencie trafić w zielone pole na pasku nad Tobą. Każda z tych prac posiada instrukcje, z którymi również warto się zapoznać przed przystąpieniem do roboty. Pokazują one system awansowania i mnożników, które za bezbłędnie wykonywaną pracę wielokrotnie zwiększają zyski.

Prace

Co pewien czas będziesz otrzymywał oferty pracy. Są one przydatne w początkowym stadium gry, kiedy to potrzebujesz złota, jak również mogą być odskocznią od wykonywania zwykłych misji. Jest kilka typów prac. Pierwszą grupę stanowią prace z wykorzystaniem refleksu - barman, kowal, drwal, w których jedyne, co musisz robić, to przyciskać w odpowiednim momencie (A). Posiadają także system awansu oraz mnożnik wynagrodzenia, który wzrasta, kiedy wykonasz idealny ciąg (bez pomyłek). Inne prace oferują robotę w terenie - zabijanie dla strażników czy też tajnych organizacji.

Nieruchomości

Inwestowanie w domy i sklepy/stragany jest bardzo opłacalne. Jest, co prawda, najszybszym sposobem na zarabianie w całym Albionie, lecz wymaga sporego kapitału początkowego. Z drugiej strony zwraca się nawet dość szybko. Zyski dopisywane są do Twojego stanu konta po upływie każdych pięciu minut (tych rzeczywistych, nie w grze). Kupując posiadłości kieruj się liczbą gwiazdek - im więcej, tym większa popularność domu, większe zyski, ale i wyższa cena. Oprócz sklepów, warto też zakupić najczęściej odwiedzane tawerny (Bowerstone, Oakfield, Bloodstone).

Gry publiczne

Innym