Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do Dead Island pomoże Wam podczas apokalipsy zombie. Znajdziecie w nim szczegółowy, bogato ilustrowany opis przejścia zadań głównych (50), jak i pobocznych (100). Dodatkowo załączone zostały unikatowe, nie dostępne nawet w samej grze - mapy.
Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Dead Island to gra akcji, której główny bohater uwięziony jest na tropikalnej wyspie opanowanej przez zombie. Kierując krokami mężczyzny lub kobiety próbujemy wydostać się z piekła zachowując przy tym życie.
Gra Dead Island, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 120
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1166
Uwertura chaosu
Krew na piasku
Paszport do życia
Exodus
Dla zabicia czasu; Bułka z masłem
Na szaber
Helikopter w ogniu; Wagon rozpaczy
Przetrwają najsilniejsi; W drodze
Zaginiona
Na antenie
Z prochu powstałeś...
Wskrzeszenie Łazarza; Chora służba zdrowia!
Życiodajna torba; Sprawy rodzinne
Mój ssskarbie...; Toy Story
Krwawe walentynki; Pukając do nieba bram
Promyk nadziei
Rozpal we mnie ogień; Powiedz, gdzie cię boli
Nocny Jastrząb
Za dużo cukru
Atak i ucieczka
Eskorta Omara; Wypadek
Jak u siebie w domu
Bak pełen nadziei; Taniec na wodzie
Dwa serca; Dom pełen niespodzianek
Brak na składzie; Poszukiwacz złota
Głos z niebios; Akt rozpaczy
Waląc do nieba bram; Święta cisza
Utopione nadzieje
Tylko jedną kroplę; Droga do zbawienia
Wyprawa do supermarketu
Powrót pełen goryczy; Dama w opałach
Ostatnia szansa na ścianie
Z zimną krwią; Jedną nogą w grobie
Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia
Świątynia Boga; Komunikat dla mas
Alkohol dla Theresy; Strażnik na posterunku
Gdzie jesteś, tatuśku?
Simon mówi...; Radio Ga Ga; Ostre drinki
Więzy krwi; Ostatni oddech
Obraz rozkoszy; Lepszy wróbel w garści
Wielkie porządki
Zawód- szpieg
Szybka pomoc
Pierwsza głowa cerbera
Druga głowa cerbera
Trzecia głowa cerbera
Kotka na dachu; Dożywocie
Wymierzanie sprawiedliwości
Pogrzeb zmarłych; Sześć stóp pod ziemią
Dzień sądu; Papierkowa robota
Nieproszeni goście; Policjanci i złodzieje
Witamy w dżungli
Ścigając cienie
Najemnik
Król bagien; Podróż rzeką
Czysta krew
Twarde negocjacje; Zapasy dla łodzi
Krew w tropikach; Martwi w sieci
Ranny wariat; Życzenie śmierci
Szczury w laboratorium; W niewoli mocy
Danse Macabre; Bez oznaki życia
Martwi nie lubią krakersów; Przesłanie miłości
Twarda materia
Gnijące mięso; Utrata danych
Środek na owady; Deus Ex Machina
Mokra robota; Nie dla zmarłych ochłapy
O jeden most za daleko; Druga pomoc
Mały książe; Upadły anioł
Show musi trwać
Wizyta w pubie; Sprawa honoru
Titus Andronikus; Zielona mila
Pełen magazynek; Kuchnia Dantego
Labirynt diabła
Niezły kwas
Rzeźnik z Banoi
Zamknięta zbrojownia; Bolesne szaleństwo
Poradnik do gry Dead Island wrocławskiego studia Techland zawiera opis wszystkich zadań, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć podczas podróżowania po Banoi. Łącznie znajdziesz tutaj opis niemal 50 zadań głównych oraz ponad 100 zadań pobocznych. Dodatkowo zawarte zostały mapy lokacji, do których brak jest map wewnątrz gry takich jak kanały, posterunek policji, czywięzienie!
Poradnik został podzielony na akty, te zaś na rozdziały, aby ułatwić nawigację po tekście.
Legenda:
Kolorbrązowym - oznaczenie przeciwników
Kolorniebieskim - kilka ważniejszych lokacji
Kolorpomarańczowy - bohaterowie niezależni, z którymi będziesz mógł porozmawiać
Kolorzielony - przedmioty
Oznaczenia#1, #2 odnoszą się do obrazków powyżej tekstu, kolejno do lewego i prawego
Oznaczenia (1) czyli liczby zawarte w nawiasach odnoszą się do punktu na mapie dołączonej na początku zadania.
Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)
Welcome to Banoi!
Znajdź schody ewakuacyjne
Grę rozpoczynasz po przebudzeniu się z wcześniejszej nocy (intro gry jest prawidłowym wprowadzeniem w fabułę) w pustym pokoju. W łazience znajdziesz średnią apteczkę #1 - weź ją, przyda się w przyszłości. Gdy opuścisz pokój znajdziesz się na korytarzu. Możesz skręcić w lewo i przeszukać sąsiednie, otwarte, pomieszczenie (znane Ci ze zwiastuna gry). Gdy będziesz gotowy do drogi skieruj się w drugą stronę korytarza. Nie zapomnij przeszukać napotkanych bagaży #2 - znalezione pieniądze oraz inne przedmioty mogą być przydatne w późniejszym etapie gry.
Dotrzesz do zablokowane przejścia - skorzystaj z otwartego po lewej pokoju i wejdź do środka #1. W tym momencie warto użyć latarki (klawisz [T]), miej jednak na uwadze wyczerpującą się baterię. Po wstępnych oględzinach i zebraniu kilku dolarów podejdź do kolejnych drzwi - te już będziesz musiał sam wyważyć #2. Wpierw rusz myszką (bądź gałką jeśli grasz na padzie) w dół, a kiedy pozioma kreska znajdzie się na środku - w okolicach czerwonego miejsca - porusz w górę. Jeśli uda Ci się trafić idealnie, otworzysz drzwi za pierwszym razem, jeśli nie to będziesz musiał powtórzyć procedurę kilkukrotnie. Staraj się nie zwlekać z otwieraniem, gdyż po dłuższym bezruchu wskaźnik zniknie.
Znajdź hol z wejściem do windy
Po przedarciu się do kolejnego pokoju wyjdź ponownie na korytarz. Udaj się na lewo, w stronę schodów ewakuacyjnych #1. Niestety drzwi będą zamknięte. Idź przed siebie, po chwili aktywuje się przerywnik filmowy #2.
Idź do szybu windy; Otwórz właz do windy
Odwróć się - jedyny otwarty szyb windy znajdziesz po swojej lewej #1. Aby się dostać do wnętrza windy musisz otworzyć właz - w tym celu przytrzymaj klawisz [F] przez dłuższą chwilkę #2, po czym wskocz do środka.
Podążaj za poradami Głosu
Winda niestety runie na sam dół. Gdy tylko wstaniesz, z głośnika usłyszysz tajemniczy głos, który będzie Ci towarzyszył do końca gry. Przykucnij i opuść windę #1. Udaj się w stronę korytarza, po czym skręć w prawo, w stronę składu z narzędziami gdzie zdobędziesz broń. W oddali zauważysz zakażonych. Na Twoje nieszczęście oni również Cię dostrzegą #2.
Odwróć się i uciekaj przed zakażonymi
Czym prędzej odwróć się i biegnij na drugi koniec korytarza #1. Staraj się nie odwracać, dobrze jeśli posiadasz w pełni naładowany pasek wytrzymałości. Uruchomi się kolejny przerywnik filmowy, niefortunnie zostaniesz ugryziony, lecz końcem końców ktoś Cię uratuje #2.
Zleceniodawca: Jeannine
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 2000 PD
Znajdź broń
Zadanie rozpocznie się w momencie, gdy tylko podejdziesz do głównych drzwi #1. Stojąca obok kobieta namówi Cię, byś pomógł ratownikowi, który wcześniej uratował Ciebie. Nie będziesz jednak w stanie wyjść na zewnątrz póki nie zdobędziesz jakiegoś typu broni, a przynajmniej Wayne Cię nie przepuści. Daleko szukać nie musisz, gdyż po prawej stronie, tuż przy drzwiach, znajdziesz wiosło #2.
Gdy drzwi staną otworem wybiegniesz na zewnątrz. Staniesz przeciwko swoim pierwszym w grze zombiakom - Szwendaczom #1. Są w miarę wolni, atakując po prostu idą na Ciebie. W przypadku gdy Cię dorwą próbują Cię ugryźć - aby się wyplątać z ich objęcia musisz w odpowiednim momencie wcisnąć wpierw lewy, a następnie prawy przycisk myszy. Nie czekając ani chwili pozbądź się wszystkich stworów ratując tym samym Sinamoia #2.
Zleceniodawca: Sinamoi
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 400 PD, Zagwozdka
Przynieś kartę dostępu do Wieży Ratowników z domku nr 11
Porozmawiaj z Sinamoi'em, znajdziesz go tuż przy głównym drzwiach. Mężczyzna poprosi Cię byś przyniósł jego kartę dostępu do wieży ratowników, aby wszyscy mogli bezpiecznie udać się do nowego schronienia. Udaj się na schody #1, po których dotrzesz w okolice sporego basenu. Musisz jednak mieć się na baczności, gdyż wokół znajduje się spora liczba zombiaków #2. W pobliżu bezproblemowo znajdziesz napoje energetyczne, dzięki którym możesz się uleczyć.
Kieruj się dalej - w kolejnym basenie, pełnym krwi, natrafisz na Teda, który będzie opłakiwał śmierć swoich bliskich, których sam zatłukł. Po dotarciu do domku numer 11 #1 (1) otwórz drzwi i zabij leżące wewnątrz szwendacza. Uważaj gdy będziesz szedł do łazienki - tam znajdziesz kolejnego. W przedsionku, na regale, znajdziesz kartę dostępu do wieży strażników. Zabierz ją i wróć do Sinamoia (2). Droga powrotna będzie owocna w kilka zombiaków, jeśli Twoja broń nie nadaje się do walki, po prostu przebiegnij obok nich. Po powrocie zwróć kartę i odbierz nagrodę.
Zleceniodawca: Sinamoi
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: 600 PD, Prowizoryczny Tasak
Dostań się do Wieży Ratowników i zlikwiduj wszystkich nieumarłych w okolicy
Najkrótszą droga prowadzącą do Wieży jest plaża. Droga będzie obfitować w wielu szwendaczy, staraj się więc wymieniać swoją broń aby móc zadawać maksymalne obrażenia. Mniej więcej w połowie drogi (1) zostaniesz zaatakowany przez większa grupkę #1. Ponadto będziesz miał okazję uratować swoją pierwsza osobę, która jest uwięziona w samochodzie - po prostu wybij wszystkich nieumarłych. Haris zaprowadzi Cię do wypożyczalni sprzętu wodnego, gdzie możesz zreperować swoją broń oraz zabrać co tylko chcesz #2.
Skorzystaj z czytnika kart, aby dostać się do Wieży Ratowników
Kontynuując swoją wędrówkę wyjdź po drewnianych schodach w okolice Wieży. Użyj wcześniej zdobytej karty aby otworzyć sobie bramkę (2) #1. Wpierw musisz zlikwidować kilku szwendaczy w pobliży Wieży - możesz użyć butli z propanem i detonując ją poprzez rzucenie w nią którąś bronią, podpalić nieumarłych #2.
Otwórz garaż - aktywuje się przerywnik filmowy przedstawiający nowy typ przeciwnika - Zbira. Jest niesamowicie wytrzymały, bardzo łatwo może cię powalić, Ty go zaś niekoniecznie. Po wyprowadzeniu ataku zrób unik. Możesz wykorzystać również butlę z propanem i podpalić zombiaka. Dobrym sposobem jest również odcięcie mu obu rąk bądź ich złamanie - w zależności od tego jaki typ broni posiadasz. Jednakże i wtedy będziesz atakowany - głową. Po pozbyciu się wroga oczyść cały teren wewnątrz - uważaj na zarażonych #2, przeważnie będą na Ciebie biegli - możesz ich wtedy powalić kopniakiem.
Po oczyszczeniu dolnej części otwórz klapę #1 prowadzącą na górę. Tuż przed wejściem na główny pokład czyha jeszcze kilku zombiaków #2.
Skontaktuj się z Sinamoi'em za pomocą radiostacji na głównym pokładzie
Po wejściu do środka uważaj na siedzącego na krześle nieumarłego #1 - nie daj mu się zaskoczyć. Na sam koniec skorzystaj z radiostacji #2, aby poinformować Sinamoi'a, że Wieża została zabezpieczona. Kiedy wszyscy się zjawią nie zapomnij odebrać od niego nagrody.
Zleceniodawca: Sinamoi
Poziom trudności: Trudny
Nagroda: Pieniądze
Zadanie rozpocznie się automatycznie - aby kontynuować fabułę musisz pomóc Mike'owi i Dominikowi poprzez wykonanie zadań pobocznych: Na antenie, Z prochu powstałeś….
Po wykonaniu powyższych zadań powróć do Sinamoi'a aby odebrać nagrodę.
Zleceniodawca: Sinamoi
Poziom trudności: Łatwy
Nagroda: 1500PD, Kij Baseballowy
Poszukaj konserw w barach. Zanieś 3 konserwy Sinamoi'owi
Niestety