Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry - Artur "Arxel" Justyński - ebook

Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Artur "Arxel" Justyński

0,0

Opis

Poradnik do Dead Island pomoże Wam podczas apokalipsy zombie. Znajdziecie w nim szczegółowy, bogato ilustrowany opis przejścia zadań głównych (50), jak i pobocznych (100). Dodatkowo załączone zostały unikatowe, nie dostępne nawet w samej grze - mapy.

Dead Island - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wprowadzenie
  • Zaginiona (Akt 1 - zadania poboczne)
  • Akt 1 - rozdział 3 - Dziki szał
  • Nocny Jastrząb (Akt 1 - zadania poboczne)
  • Na antenie (Akt 1 - zadania poboczne)
  • Na szaber (Akt 1 - rozdział 2)
  • Uwertura chaosu (Prolog)
  • Akt 1 - wydarzenia
  • Głos z niebios; Akt rozpaczy (Akt 1 - zadania poboczne)
  • Dla zabicia czasu; Bułka z masłem (Akt 1 - rozdział 2)

Informacja o grze

Dead Island to gra akcji, której główny bohater uwięziony jest na tropikalnej wyspie opanowanej przez zombie. Kierując krokami mężczyzny lub kobiety próbujemy wydostać się z piekła zachowując przy tym życie.

Gra Dead Island, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 120

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Dead IslandOpis przejściaporadnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1166

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Prolog

Uwertura chaosu

Krew na piasku

Akt 1 - rozdział 1

Paszport do życia

Exodus

Akt 1 - rozdział 2

Dla zabicia czasu; Bułka z masłem

Na szaber

Akt 1 - rozdział 3 - Dziki szał

Akt 1 - rozdział 4

Helikopter w ogniu; Wagon rozpaczy

Przetrwają najsilniejsi; W drodze

Akt 1 - zadania poboczne

Zaginiona

Na antenie

Z prochu powstałeś...

Wskrzeszenie Łazarza; Chora służba zdrowia!

Życiodajna torba; Sprawy rodzinne

Mój ssskarbie...; Toy Story

Krwawe walentynki; Pukając do nieba bram

Promyk nadziei

Rozpal we mnie ogień; Powiedz, gdzie cię boli

Nocny Jastrząb

Za dużo cukru

Atak i ucieczka

Eskorta Omara; Wypadek

Jak u siebie w domu

Bak pełen nadziei; Taniec na wodzie

Dwa serca; Dom pełen niespodzianek

Brak na składzie; Poszukiwacz złota

Głos z niebios; Akt rozpaczy

Akt 1 - wydarzenia

Akt 2 - rozdział 5

Waląc do nieba bram; Święta cisza

Utopione nadzieje

Tylko jedną kroplę; Droga do zbawienia

Akt 2 - rozdział 6 - Z prądem; Głową w mur

Akt 2 - rozdział 7

Wyprawa do supermarketu

Powrót pełen goryczy; Dama w opałach

Akt 2 - rozdział 8 - Wiara przenosi góry; Nigdy nie jest za późno

Akt 2 - rozdział 9 - Ptaszek na dachu; ...ale w domu najlepiej; Dewastator

Akt 2 - zadania poboczne

Ostatnia szansa na ścianie

Z zimną krwią; Jedną nogą w grobie

Ostatnia wola; Bezbożne stworzenia

Świątynia Boga; Komunikat dla mas

Alkohol dla Theresy; Strażnik na posterunku

Gdzie jesteś, tatuśku?

Simon mówi...; Radio Ga Ga; Ostre drinki

Więzy krwi; Ostatni oddech

Obraz rozkoszy; Lepszy wróbel w garści

Wielkie porządki

Zawód- szpieg

Szybka pomoc

Pierwsza głowa cerbera

Druga głowa cerbera

Trzecia głowa cerbera

Kotka na dachu; Dożywocie

Wymierzanie sprawiedliwości

Pogrzeb zmarłych; Sześć stóp pod ziemią

Dzień sądu; Papierkowa robota

Nieproszeni goście; Policjanci i złodzieje

Akt 2 - wydarzenia

Akt 3 - rozdział 10

Witamy w dżungli

Ścigając cienie

Akt 3 - rozdział 11

Najemnik

Król bagien; Podróż rzeką

Akt 3 - rozdział 12 - Świątynia nauki; Człowiek wiary; Demoniczna nauka

Akt 3 - rozdział 14

Czysta krew

Twarde negocjacje; Zapasy dla łodzi

Akt 3 - rozdział 15 - Czerń zawsze w modzie; Nie ma czasu na pogawędki

Akt 3 - zadania poboczne

Krew w tropikach; Martwi w sieci

Ranny wariat; Życzenie śmierci

Szczury w laboratorium; W niewoli mocy

Danse Macabre; Bez oznaki życia

Martwi nie lubią krakersów; Przesłanie miłości

Twarda materia

Gnijące mięso; Utrata danych

Środek na owady; Deus Ex Machina

Mokra robota; Nie dla zmarłych ochłapy

O jeden most za daleko; Druga pomoc

Mały książe; Upadły anioł

Show musi trwać

Wizyta w pubie; Sprawa honoru

Akt 3 - wydarzenia

Akt 4 - rozdział 16

Titus Andronikus; Zielona mila

Pełen magazynek; Kuchnia Dantego

Labirynt diabła

Akt 4 - rozdział 17 - Ścigając białego królika; Na krawędzi

Akt 4 - zadania poboczne

Niezły kwas

Rzeźnik z Banoi

Zamknięta zbrojownia; Bolesne szaleństwo

Wprowadzenie

Poradnik do gry Dead Island wrocławskiego studia Techland zawiera opis wszystkich zadań, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć podczas podróżowania po Banoi. Łącznie znajdziesz tutaj opis niemal 50 zadań głównych oraz ponad 100 zadań pobocznych. Dodatkowo zawarte zostały mapy lokacji, do których brak jest map wewnątrz gry takich jak kanały, posterunek policji, czywięzienie!

Poradnik został podzielony na akty, te zaś na rozdziały, aby ułatwić nawigację po tekście.

Legenda:

Kolorbrązowym - oznaczenie przeciwników

Kolorniebieskim - kilka ważniejszych lokacji

Kolorpomarańczowy - bohaterowie niezależni, z którymi będziesz mógł porozmawiać

Kolorzielony - przedmioty

Oznaczenia#1, #2 odnoszą się do obrazków powyżej tekstu, kolejno do lewego i prawego

Oznaczenia (1) czyli liczby zawarte w nawiasach odnoszą się do punktu na mapie dołączonej na początku zadania.

Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)

Welcome to Banoi!

Prolog

Uwertura chaosu

Znajdź schody ewakuacyjne

Grę rozpoczynasz po przebudzeniu się z wcześniejszej nocy (intro gry jest prawidłowym wprowadzeniem w fabułę) w pustym pokoju. W łazience znajdziesz średnią apteczkę #1 - weź ją, przyda się w przyszłości. Gdy opuścisz pokój znajdziesz się na korytarzu. Możesz skręcić w lewo i przeszukać sąsiednie, otwarte, pomieszczenie (znane Ci ze zwiastuna gry). Gdy będziesz gotowy do drogi skieruj się w drugą stronę korytarza. Nie zapomnij przeszukać napotkanych bagaży #2 - znalezione pieniądze oraz inne przedmioty mogą być przydatne w późniejszym etapie gry.

Dotrzesz do zablokowane przejścia - skorzystaj z otwartego po lewej pokoju i wejdź do środka #1. W tym momencie warto użyć latarki (klawisz [T]), miej jednak na uwadze wyczerpującą się baterię. Po wstępnych oględzinach i zebraniu kilku dolarów podejdź do kolejnych drzwi - te już będziesz musiał sam wyważyć #2. Wpierw rusz myszką (bądź gałką jeśli grasz na padzie) w dół, a kiedy pozioma kreska znajdzie się na środku - w okolicach czerwonego miejsca - porusz w górę. Jeśli uda Ci się trafić idealnie, otworzysz drzwi za pierwszym razem, jeśli nie to będziesz musiał powtórzyć procedurę kilkukrotnie. Staraj się nie zwlekać z otwieraniem, gdyż po dłuższym bezruchu wskaźnik zniknie.

Znajdź hol z wejściem do windy

Po przedarciu się do kolejnego pokoju wyjdź ponownie na korytarz. Udaj się na lewo, w stronę schodów ewakuacyjnych #1. Niestety drzwi będą zamknięte. Idź przed siebie, po chwili aktywuje się przerywnik filmowy #2.

Idź do szybu windy; Otwórz właz do windy

Odwróć się - jedyny otwarty szyb windy znajdziesz po swojej lewej #1. Aby się dostać do wnętrza windy musisz otworzyć właz - w tym celu przytrzymaj klawisz [F] przez dłuższą chwilkę #2, po czym wskocz do środka.

Podążaj za poradami Głosu

Winda niestety runie na sam dół. Gdy tylko wstaniesz, z głośnika usłyszysz tajemniczy głos, który będzie Ci towarzyszył do końca gry. Przykucnij i opuść windę #1. Udaj się w stronę korytarza, po czym skręć w prawo, w stronę składu z narzędziami gdzie zdobędziesz broń. W oddali zauważysz zakażonych. Na Twoje nieszczęście oni również Cię dostrzegą #2.

Odwróć się i uciekaj przed zakażonymi

Czym prędzej odwróć się i biegnij na drugi koniec korytarza #1. Staraj się nie odwracać, dobrze jeśli posiadasz w pełni naładowany pasek wytrzymałości. Uruchomi się kolejny przerywnik filmowy, niefortunnie zostaniesz ugryziony, lecz końcem końców ktoś Cię uratuje #2.

Krew na piasku

Zleceniodawca: Jeannine

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 2000 PD

Znajdź broń

Zadanie rozpocznie się w momencie, gdy tylko podejdziesz do głównych drzwi #1. Stojąca obok kobieta namówi Cię, byś pomógł ratownikowi, który wcześniej uratował Ciebie. Nie będziesz jednak w stanie wyjść na zewnątrz póki nie zdobędziesz jakiegoś typu broni, a przynajmniej Wayne Cię nie przepuści. Daleko szukać nie musisz, gdyż po prawej stronie, tuż przy drzwiach, znajdziesz wiosło #2.

Gdy drzwi staną otworem wybiegniesz na zewnątrz. Staniesz przeciwko swoim pierwszym w grze zombiakom - Szwendaczom #1. Są w miarę wolni, atakując po prostu idą na Ciebie. W przypadku gdy Cię dorwą próbują Cię ugryźć - aby się wyplątać z ich objęcia musisz w odpowiednim momencie wcisnąć wpierw lewy, a następnie prawy przycisk myszy. Nie czekając ani chwili pozbądź się wszystkich stworów ratując tym samym Sinamoia #2.

Akt 1 - rozdział 1

Paszport do życia

Zleceniodawca: Sinamoi

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 400 PD, Zagwozdka

Przynieś kartę dostępu do Wieży Ratowników z domku nr 11

Porozmawiaj z Sinamoi'em, znajdziesz go tuż przy głównym drzwiach. Mężczyzna poprosi Cię byś przyniósł jego kartę dostępu do wieży ratowników, aby wszyscy mogli bezpiecznie udać się do nowego schronienia. Udaj się na schody #1, po których dotrzesz w okolice sporego basenu. Musisz jednak mieć się na baczności, gdyż wokół znajduje się spora liczba zombiaków #2. W pobliżu bezproblemowo znajdziesz napoje energetyczne, dzięki którym możesz się uleczyć.

Kieruj się dalej - w kolejnym basenie, pełnym krwi, natrafisz na Teda, który będzie opłakiwał śmierć swoich bliskich, których sam zatłukł. Po dotarciu do domku numer 11 #1 (1) otwórz drzwi i zabij leżące wewnątrz szwendacza. Uważaj gdy będziesz szedł do łazienki - tam znajdziesz kolejnego. W przedsionku, na regale, znajdziesz kartę dostępu do wieży strażników. Zabierz ją i wróć do Sinamoia (2). Droga powrotna będzie owocna w kilka zombiaków, jeśli Twoja broń nie nadaje się do walki, po prostu przebiegnij obok nich. Po powrocie zwróć kartę i odbierz nagrodę.

Exodus

Zleceniodawca: Sinamoi

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: 600 PD, Prowizoryczny Tasak

Dostań się do Wieży Ratowników i zlikwiduj wszystkich nieumarłych w okolicy

Najkrótszą droga prowadzącą do Wieży jest plaża. Droga będzie obfitować w wielu szwendaczy, staraj się więc wymieniać swoją broń aby móc zadawać maksymalne obrażenia. Mniej więcej w połowie drogi (1) zostaniesz zaatakowany przez większa grupkę #1. Ponadto będziesz miał okazję uratować swoją pierwsza osobę, która jest uwięziona w samochodzie - po prostu wybij wszystkich nieumarłych. Haris zaprowadzi Cię do wypożyczalni sprzętu wodnego, gdzie możesz zreperować swoją broń oraz zabrać co tylko chcesz #2.

Skorzystaj z czytnika kart, aby dostać się do Wieży Ratowników

Kontynuując swoją wędrówkę wyjdź po drewnianych schodach w okolice Wieży. Użyj wcześniej zdobytej karty aby otworzyć sobie bramkę (2) #1. Wpierw musisz zlikwidować kilku szwendaczy w pobliży Wieży - możesz użyć butli z propanem i detonując ją poprzez rzucenie w nią którąś bronią, podpalić nieumarłych #2.

Otwórz garaż - aktywuje się przerywnik filmowy przedstawiający nowy typ przeciwnika - Zbira. Jest niesamowicie wytrzymały, bardzo łatwo może cię powalić, Ty go zaś niekoniecznie. Po wyprowadzeniu ataku zrób unik. Możesz wykorzystać również butlę z propanem i podpalić zombiaka. Dobrym sposobem jest również odcięcie mu obu rąk bądź ich złamanie - w zależności od tego jaki typ broni posiadasz. Jednakże i wtedy będziesz atakowany - głową. Po pozbyciu się wroga oczyść cały teren wewnątrz - uważaj na zarażonych #2, przeważnie będą na Ciebie biegli - możesz ich wtedy powalić kopniakiem.

Po oczyszczeniu dolnej części otwórz klapę #1 prowadzącą na górę. Tuż przed wejściem na główny pokład czyha jeszcze kilku zombiaków #2.

Skontaktuj się z Sinamoi'em za pomocą radiostacji na głównym pokładzie

Po wejściu do środka uważaj na siedzącego na krześle nieumarłego #1 - nie daj mu się zaskoczyć. Na sam koniec skorzystaj z radiostacji #2, aby poinformować Sinamoi'a, że Wieża została zabezpieczona. Kiedy wszyscy się zjawią nie zapomnij odebrać od niego nagrody.

Akt 1 - rozdział 2

Dla zabicia czasu; Bułka z masłem

Dla zabicia czasu

Zleceniodawca: Sinamoi

Poziom trudności: Trudny

Nagroda: Pieniądze

Dominika znajdziesz tuż obok głównego pokładu.
Mike stoi tuż przed Wieżą Ratowników przy stercie zombiaków.

Zadanie rozpocznie się automatycznie - aby kontynuować fabułę musisz pomóc Mike'owi i Dominikowi poprzez wykonanie zadań pobocznych: Na antenie, Z prochu powstałeś….

Po wykonaniu powyższych zadań powróć do Sinamoi'a aby odebrać nagrodę.

Bułka z masłem

Zleceniodawca: Sinamoi

Poziom trudności: Łatwy

Nagroda: 1500PD, Kij Baseballowy

Poszukaj konserw w barach. Zanieś 3 konserwy Sinamoi'owi

Niestety