Wielkie pytania małych ludzi - Mikołuszko Wojciech - książka

Wielkie pytania małych ludzi książka papierowa

Wojciech Mikołuszko

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak smakuje chmura?
Co by się stało z Ziemią, gdyby wpadła do czarnej dziury?
Dlaczego nie można się samemu połaskotać?
Dlaczego muzyka wesoła jest wesoła, a smutna - smutna?
Jak wygląda nic?
Po co żyjemy, skoro umieramy?
To pytania najbardziej wnikliwych filozofów, badaczy, obserwatorów zjawisk tego świata i wszechświata. To pytania dzieci. To "Wielkie pytania małych ludzi".

Tylko dzieci i geniusze nie boją się zadawać najtrudniejszych pytań i dziwić zjawiskom, które uchodzą uwadze większości dorosłych - mówi w swojej nowej książce Wojciech Mikołuszko, autor bestsellerów „Tato, a po co?”, „Tato, a dlaczego?”. Tym razem mierzy się z 51 nowymi „Wielkimi pytaniami małych ludzi”. Choć zadały je dzieci i czasami brzmią bardzo nie naukowo, każde z nich okazuje się kluczowe dla zrozumienia świata, w którym żyjemy. Nad odpowiedziami od wielu lat, a czasami od wieków głowią się najtęższe umysły ludzkości. Autor w pocie czoła przeszukuje książki, naukowe czasopisma, rozmawia z badaczami i popularyzatorami nauki, by udzielić jak najprawdziwszych i najbardziej aktualnych odpowiedzi. Nie ma dla niego pytań zbyt prostych, ani zbyt naiwnych. W każdym jest do odkrycia jakaś niezwykła, zaskakująca prawda. Dzięki temu książka Wojciecha Mikołuszki nie tylko zaspokaja dziecięcą ciekawość świata, ale wciąż na nowo ją rozbudza.
Joanna Rzezak, autorka ilustracji, opatrzyła tekst dodatkową, równoległą narracją, pełną przystępnych schematów i infografik, obrazkowych gier i zabaw.

Liczba stron: 112

Format (wymiary): 21.5x27.5cm

ISBN: 9788326813429

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.