Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Sniper Elite 4: Italia to kompletne zestawienie kluczowych informacji na temat gry. Głównym celem poradnika jest pomoc w ukończeniu fabuły na najwyższych poziomach trudności, gdzie wiatr i grawitacja uniemożliwiają łatwe celowanie z broni snajperskiej. Zawarto tu także mapy lokacji, wskazówki dotyczące wyzwań oraz dokładny opis ukończenia zadań głównych i pobocznych.
W oddzielnych rozdziałach zawarte zostały informacje o dostępnych do zebrania sekretach, takich jak listy, figurki i pozostałe dokumenty, a także pomocne bronie do odnalezienia na mapach. Nie zabrakło również listy osiągnięć / trofeów oraz wskazówek jak je odblokować. Dla nowych graczy przygotowane zostały liczne porady jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach i pomagające w zrozumieniu mechaniki gry.
Sniper Elite 4: Italia to kolejna część gry o charakterze skradanki, która pozwala wcielić się w rolę snajpera w czasach II Wojny Światowej. Tym razem do dyspozycji gracza przeznaczono 10 poziomów z których każdy ma zupełnie inną charakterystykę otoczenia, a kolejność i sposób wykonywania zadań mają dużą dowolność. Wysokie poziomy trudności zostały zaprojektowane tak, aby oddać możliwie wysoki poziom realizmu, a do dyspozycji gracza poza masą broni przygotowano także całą masę gadżetów i pułapek.
Poradnik do Sniper Elite 4: Italia zawiera:
Poradnik do gry Sniper Elite 4: Italia to kompletny opis wszystkich misji w grze, w tym zadań pobocznych z wszystkimi znajdźkami oraz ogólne porady, które pomogą oddać idealny strzał z dystansu.
Sniper Elite 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 104
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-369-3
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1776
Porady dla początkujących
Tłumiki i amunicja wyciszona
Skradanie się i ciche zabójstwa
Poziomy trudności
Korzystanie z broni snajperskiej
Trofea
Dorwę ich wszystkich
Zmiana kanału
Ogień i siarka
Łowca organów
Mapa i wyzwania 1 misji
Informacje o zadaniu
Zabójstwo oficerów
Zniszczenie kamer
Oczyść punkt kontrolny
Zabójstwo Schmidta
Mapa i wyzwania 2 misji
Informacje o zadaniu
Zdobądź raport snajpera
Likwidacja radiooperatora
Przeszukanie cmentarza
Znajdź kwaterę partyzantów
Mapa i wyzwania Wiaduktu Regilino
Informacje o zadaniu | Wiadukt Regilino
Czyszczenie punktów kontrolnych | Wiadukt Regilino
Wysadź magazyn | Wiadukt Regilino
Zniszcz wóz opancerzony Sd. Kfz 222 | Wiadukt Regilino
Znajdź skład oraz wóz z amunicją | Wiadukt Regilino
Odszukaj amerykańskiego pilota | Wiadukt Regilino
Znajdź wrak samolotu | Wiadukt Regilino
Wysadź most z działem na torach | Wiadukt Regilino
Mapa i wyzwania Stoczni Lorino
Informacje o zadaniu Stocznia Lorino
Zabij szefa doków i zniszcz pierwszy reflektor
Dostań się do składu broni | Stocznia Lorino
Zniszcz drugi reflektor i działo przeciwlotnicze
Pozbądź się czołgów
Poznaj zawartość transportów
Zniszcz drugie działo i trzeci reflektor
Szczepionka i lokalizacja dostaw
Mapa i wyzwania | Klasztora Abrunza
Informacje o zadaniu Klasztor Abrunza
Zdobądź pierwszy dokument i kody do radia
Jak zniszczyć pierwsze działo i radiostację
Jak zdobyć drugi dokument i Panzerfaust | Klasztor Abrunza
Walki na wzgórzu i drugie działo | Klasztor Abrunza
Jak zniszczyć trzecie działo i dzwon | Klasztor Abrunza
Capo i dwa ostatnie dokumenty | Klasztor Abrunza
Mapa i wyzwania | Obiekt Magazzeno
Informacje o zadaniu | Obiekt Magazzeno
Jak zdobyć pierwszy dokument? | Obiekt Magazzeno
Pierwsze działo i biuro kryptologiczne | Obiekt Magazzeno
II, III i IV działo nadbrzeżne | Obiekt w Magazzeno
Drugi dokument, antena i V działo | Obiekt w Magazzeno
Sabotaż fabryki i notatki Kesslera | Obiekt w Magazzeno
Mapa i wyzwania
Informacje o zadaniu
Zabij Rothbauera
I i II działo, sejf Rothbauera
Zabij snajpera
Ciężarówka propagandy, III działo
Mapa i wyzwania
Informacje o zadaniu
Wejście do bazy
Sejf i pierwszy zbiornik
Specyfikacja techniczna, I i II rakieta
III i IV zbiornik
V zbiornik, III i IV rakieta
Informacje wstępne
Misja 1: Wyspa San Celini
Misja 2: Wieś Bitanti
Misja 3: Wiadukt Regilino
Misja 4: Stocznia Lorino
Misja 5: Klasztor Abrunza
Misja 6: Obiekt w Magazzeno
Misja 7: Willa Giovi Fiorini
Misja 8: Allagryjska Forteca
Sterowanie i klawiszologia
Wymagania sprzętowe
Poradnik do gry Sniper Elite 4: Italia to kompletne zestawienie kluczowych informacji na temat gry. Głównym celem poradnika jest pomoc w ukończeniu fabuły na najwyższych poziomach trudności, gdzie wiatr i grawitacja uniemożliwiają łatwe celowanie z broni snajperskiej. Zawarto tu także mapy lokacji, wskazówki dotyczące wyzwań oraz dokładny opis ukończenia zadań głównych i pobocznych.
W oddzielnych rozdziałach zawarte zostały informacje o dostępnych do zebrania sekretach, takich jak listy, figurki i pozostałe dokumenty, a także pomocne bronie do odnalezienia na mapach. Nie zabrakło również listy osiągnięć / trofeów oraz wskazówek jak je odblokować. Dla nowych graczy przygotowane zostały liczne porady jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach i pomagające w zrozumieniu mechaniki gry.
Sniper Elite 4: Italia to kolejna część gry o charakterze skradanki, która pozwala wcielić się w rolę snajpera w czasach II Wojny Światowej. Tym razem do dyspozycji gracza przeznaczono 10 poziomów z których każdy ma zupełnie inną charakterystykę otoczenia, a kolejność i sposób wykonywania zadań mają dużą dowolność. Wysokie poziomy trudności zostały zaprojektowane tak, aby oddać możliwie wysoki poziom realizmu, a do dyspozycji gracza poza masą broni przygotowano także całą masę gadżetów i pułapek.
Poradnik do Sniper Elite 4: Italia zawiera:
Opis
ukończenia każdego z 10 dostępnych poziomów,
Porady
dla nowych graczy, jak i wskazówki dla zaawansowanych,
Listę osiągnięć / trofeów
i
wskazówki jak je zdobyć,
Mapę sekretów
z
opisem najtrudniejszych do odnalezienia.
Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)
1. Twoim celem nigdy nie jest eliminacja wszystkich przeciwników. Jeśli jednak zamierzasz pozbyć się kilku wrogów uważaj - strzały z broni słyszane są daleko i po dwóch oddanych strzałach przeciwnicy są w stanie cię namierzyć. Najlepiej po każdym oddanym strzale zmieniaj pozycję.
2. Przeciwnicy są dość zmyślni - często zmieniają pozycję, mają dość wysoką celność (nawet na najniższym poziomie trudności), potrafią także wykorzystywać elementy otoczenia, dlatego nie należy chować się chociażby za pojazdami, które mogą eksplodować.
3.W niektórych przypadkach możesz wykorzystać hałas (np. przelatujące samoloty, grzmoty itp.), podczas których widoczna jest biała ikona w górnej, środkowej części ekranu. Pozwala to na zabójstwa z hałaśliwej broni bez obaw, że zostaniesz zlokalizowany. Oczywiście, jeśli kolega zabitego zobaczy jego ciało, rozpocznie poszukiwania, jednak nie będzie widział skąd nadleciała kula.
4. Nie obawiaj się wszczynać alarmy. Jeśli przeciwnicy nie wiedzą dokładnie gdzie jesteś lub znudzi ich poszukiwanie, staną się na powrót mało ostrożni. Zarazem nie wszyscy oponenci na mapie zostaną poinformowani o twojej obecności, więc przechodząc do kolejnego obszaru nie musisz obawiać się wypatrujących cię żołnierzy.
4. Każde zabójstwo jest punktowane. Dodatkowe punkty zdobywasz za strzały w głowę czy wykonanie dodatkowych akcji, jak zabicie dwóch przeciwników jedną kulą, zrzucenie na nich obiektów lub wysadzenie w powietrze oraz ciche zabójstwa. Punkty pozwalają podnieść twoją rangę - ta zaś umożliwia odblokowanie dodatkowego ekwipunku, który wybierasz na początku każdej misji. Dodatkowe punkty uzyskasz niszcząc wrogie pojazdy.
1. Nie każda broń posiada tłumik. W takim przypadku po oddaniu strzału, lokalni przeciwnicy słysząc go zostaną zaalarmowani i przez chwile będą rozglądać się za zagrożeniem. Jeśli oddasz dwa strzały ze snajperki pod rząd, z jednego miejsca, przeciwnicy będą wiedzieć, gdzie się znajdujesz i rozpoczną ostrzał oraz będą zbliżać się do ciebie (mogą również zostać wezwane posiłki).
2. Z tego względu broń z tłumikiem daje dużą przewagę. Lecz czy zawsze - tłumik mocno pogarsza siłę ataku broni (nie dotyczy to jednak celnych strzałów w głowę [jeśli przeciwnik nie ma hełmu / trafisz w niezasłoniętą część np. twarz / kark]). Broń z tłumikiem wykorzystuje standardową amunicję (Regular Ammo) do oddawania cichych strzałów.
3. By być najbardziej wszechstronnym wykorzystuj wyciszoną amunicję (Suppressed Ammo) dostępną (jeśli posiadasz) w wyborze broni z koła wyboru, by uzyskać taki sam efekt wytłumienia. Jedyna różnica więc pomiędzy bronią z tłumikiem, a wykorzystaniem amunicji wytłumiającej jest taka, że owa amunicja nie zawsze jest łatwa do znalezienia.
1. Poza domyślną postawą stojącą możesz również kucać oraz czołgać się. Pomaga to ukryć się za przeszkodami, lepiej celować oraz ciszej się poruszać. Niestety, już używając kucania znacznie zmniejsza się twoja prędkość. Bieganie kucając jest efektywniejsze (cichsze) niż trucht w postawie stojącej. Jeśli jesteś blisko przeciwnika możesz dobiec do niego i wykonać szybki atak wręcz. Dopóki przeciwnik nie zacznie krzyczeć / strzelać / używać gwizdka, sam fakt, że zostaniesz zaobserwowany nie przeszkadza w wykonaniu perfekcyjnego cichego zabójstwa.
2. Do ukrywania się przed wrogiem możesz wykorzystać dowolne obiekty: skały, drzewa, murki, a czołgając się nawet nierówności terenu. Także między krzewami jesteś bezpieczny, chyba że wzbudziłeś podejrzenia i przeciwnik pójdzie je przeszukać (co rzadko się zdarza).
3. Sam fakt bycia zaobserwowanym przez przeciwnika dużo nie mówi: gdy jesteś widziany przez wroga na ekranie pojawia się żółta strzałka wskazująca podejrzliwość. Dopóki nie wypełni się kolorem czerwonym, możesz ukryć się, a jeśli przeciwnik zbliża się do twojej pozycji - przemieścić się lub przygotować pułapkę.
4. Pamiętaj, że ukrywanie ciał jest ważnym elementem strategii. Możesz wyrzucać je na duże odległości, więc dzieje się to szybko. Najłatwiej ukrywać jest je w krzakach oraz w budynkach, w niektórych sytuacjach wrzucać do przepaści. Jeśli przeciwnicy zobaczą ciało, zaczną je przeszukiwać a potem rozglądać się za przyczyną zgonu. Jest to zarazem dobry moment na wykorzystanie tzw. Miny typu S. Możesz uzbroić nimi ciało powalonego oponenta, by podczas sprawdzania ciała eksplodowała. Możesz mieć jednak mały problem, jeśli do ciała podchodzi większa ilość przeciwników i nie wszyscy zginą.
5. Na wyposażeniu twojego bohatera są kamienie w nieograniczonej ilości. Używaj ich często. Rzucając je w wyznaczone miejsca odwracasz uwagę przeciwników, co umożliwia ominięcie ich lub zakradnięcie się w celu dokonania cichego zabójstwa - co jest dość trudne, gdyż idąc podczas kucania poruszasz się z prędkością chodu żołnierzy (biegnąc kucając zwrócisz na siebie uwagę celu będąc około 5m od niego).
6. Możesz także przełączyć się na gwizdek. Zaprasza on przeciwników w twoje miejsce, pozwalając na atak z zaskoczenia lub przyciągnięcie ich do miny.
Gra oferuje 4 poziomy trudności, a także możliwość dostosowania niestandardowego poziomu poprzez włączenie/wyłączenie wybranych funkcji (np. podatności kuli na działanie wiatru). Na każdym poziomie rozmieszczenie jednostek na mapie wygląda tak samo i występują podobne zdarzenia (np. przejeżdżające pojazdy). Także sekrety zaliczane