Podróże do wnętrza siebie. Jak odnosić doskonałe rezultaty, nie będąc doskonałym? - Joe Vitale - ebook

Podróże do wnętrza siebie. Jak odnosić doskonałe rezultaty, nie będąc doskonałym? ebook

Vitale Joe

0,0
26,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Kim tak naprawdę jest Dr. Joe Vitale?

Joe Vitale to z pozoru niepozorny człowiek o dobrodusznej twarzy, sprawiający wrażenie skrępowanego szumem, jaki wokół niego panuje, przy jednoczesnym wielkim z niego zadowoleniu. Skromny, spokojny, cierpliwy. A przede wszystkim — magiczny.

Jest żywym przykładem działania Prawa Przyciągania. Pomimo że sam doświadczył losu bezdomnego, przyciągnął do siebie to, o czym marzył, stając się sławnym pisarzem, doradcą i szczęśliwym multimilionerem.

Książka, którą trzymasz w ręku, jest najbardziej prywatnym dziełem w dorobku  pisarza. Żadna inna nie ukazuje drogi, przez którą przeszedł aż do momentu, w którym jest obecnie. Zanim stał się cenionym autorem i mówcą, uzbierał ogromny bagaż doświadczeń podsyłanych przez los z różnymi intencjami.

Jak wybrnął z najtrudniejszych sytuacji? Co sprawiło, że jest tym, kim jest, i z osoby szukającej sensu w życiu stał się człowiekiem sukcesu? O tym wszystkim zdecydował się opowiedzieć Joe w swojej autobiograficznej powieści, nad której wydaniem bardzo długo się zastanawiał.

Dlaczego Joe Vitale został potraktowany jak dawno zaginiony król Polski?

Joe Vitale już dwukrotnie odwiedził Polskę — w 2006 i w 2009 roku, aby przekazać swoją wiedzę dotyczącą Prawa Przyciągania i zdobywania w życiu tego, czego się pragnie. Dla jednych to pieniądze, dla innych sukces osobisty. Joe ma niesamowity dar motywowania do działania i budzenia w sobie olbrzyma. Joe zaprezentował techniki, które sprawiając, że czujemy, iż zasługujemy na dobrobyt, obróciły życie wielu osób do góry nogami.

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.