Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Książka "Komunikowanie się Polaków w latach 1944-1989" składa się z artykułów, które przybliżają realia funkcjonowania komunikacji i informacji w warunkach ustrojowych PRL. Nie tworzą one reprezentatywnego obrazu całości, zwłaszcza w porównaniu do ujęć monograficznych okresu dziejów, o którym mowa (liczące się w literaturze przedmiotu opracowania historyczne i historycznoliterackie dotyczące choćby socjalizmu), lecz stanowią przykład refleksji badawczej nad nacechowaniem komunikacyjnym przestrzeni zdominowanej przez ideologię. W większości autorzy artykułów koncentrują się na analizie prasy, lecz w książce znajdują się także opisy problemów związanych na przykład z filmem czy z cywilizacyjno-technicznymi aspektami komunikacji rozumianej w kategoriach logistycznych.
Liczba stron: 274
Rok wydania: 2011
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788377840283
