Jak zjednać sobie ludzi. Metody agenta FBI - Dreeke Robin - ebook + audiobook

Jak zjednać sobie ludzi. Metody agenta FBI ebook i audiobook

Dreeke Robin

4,1

Ten tytuł dostępny jest jako synchrobook® (połączenie ebooka i audiobooka). Dzięki temu możesz naprzemiennie czytać i słuchać, kontynuując wciągającą lekturę niezależnie od okoliczności!
Opis

Autor bestsellera “Jak czytać ludzi radzi agent FBI” tym razem o sprawdzonych - nie tylko w FBI - sposobach na zjednywanie sobie ludzi!

Wiesz, że można nauczyć się doskonałej komunikacji z otoczeniem? Opanować umiejętności, które pozwolą przekonać każdego, by powierzył ci najskrytsze sekrety, tajemnice bankowe albo szczegóły działań sprzecznych z twoimi interesami? I to bez przymusu?

Ludzie potrafiący tego dokonać wcale nie są obdarzeni nadzwyczajnymi zdolnościami, których brakuje tobie. Podobne umiejętności wykorzystujesz codziennie i nawet o tym nie wiesz. Różnica polega tylko na tym, że oni znają pewne techniki i wiedzą, jak ich używać.

To wyjątkowa książka opisująca konkretne działania i pokazująca, że trzeba traktować innych w sposób, w jaki sami chcielibyśmy być traktowani. Czyli jak? Autor, bazując na własnych doświadczeniach oficera marines, agenta FBI i szefa specjalnego Programu Analizy Behawioralnej FBI, dzieli się metodami, które pozwalają najskuteczniej radzić sobie w życiu zawodowym i prywatnym. Poczynając od tego, jak sprawić, by ludzie dobrze się czuli w twoim towarzystwie i chcieli spędzać z tobą czas, po wpływanie na innych, by robili to, co ci odpowiada.

 

Niezależnie jednak od celu, jaki sobie postawisz, klucz tkwi w skupianiu się NA INNYCH. Dziesięć prostych metod agenta FBI, zastosowanych razem lub wybiórczo, podniesie nie tylko jakość twojego życia, ale również poprawi relacje w twoim domu, pracy, podczas zabawy czy w kontaktach z nieznajomymi.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
czytnikach Kindle™
(dla wybranych pakietów)
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 94

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 2 godz. 44 min

Lektor: Robin Dreeke

Oceny
4,1 (116 ocen)
54
29
25
8
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.
Sortuj według:
dzullit

Całkiem niezła

Książka do posłuchania w tle w trakcie pracy czy jakiejś innej czynności. Jak dla mnie raczej nic odkrywczego, ale warto sobie przypominać od czasu do czasu na czym się skupiać w rozmowie, by druga osoba dobrze się czuła. Proste zasady, ale wiem z doświadczenia, że działają.
10
frankowp

Nie oderwiesz się od lektury

bardzo wartościowe porady, szybko się czyta
00
matjlb

Dobrze spędzony czas

polecam
00
laurowylisc
(edytowany)

Nie oderwiesz się od lektury

Bardzo praktyczna książka ze wnioskami wyciągniętymi przez autora z jego własnego życia. Każda technika opisana w wyczerpujący sposób, ale nie powodujący znużenia na koniec rozdziału. Polecam również osobom, które zgłębiały wcześniej techniki manipulacji, ponieważ można dowiedzieć się nowych rzeczy z tej lektury.
00
Hsgsuzbwhgwjsk

Nie oderwiesz się od lektury

Świetna książka
00

Popularność




Robin Dreeke
Jak zjednać sobie ludzi. Metody agenta FBI
Wydawca: Kompania Mediowa sp. z o.o. ul. Chełmska 21, budynek 4A 00–724 Warszawawww.kmbooks.pl
Tytuł oryginału: It’s Not All About “Me”:The Top Ten Techniques for Building Quick Rapport with Anyone
Copyright © 2011 Robin K. Dreeke
All rights reserved. No part of this book may be used or reproduced in any manner whatsoever without written permission from the author, except in the case of brief quotations used in articles and reviews. The views expressed in this work are solely those of the author and not those of the FBI. For more information please visit www.peopleformula.com
Copyright © Polish edition Kompania Mediowa, 2021 Copyright © Polish translation Małgorzata Maruszkin, 2021
ISBN 978-83-959653-2-6
Projekt okładki: Andrzej Wąsik www.andu.pl
Redakcja: Anna Kędziorek
Korekta: Mirosława Kostrzyńska
Projekt layoutu i skład: TYPO 2 Jolanta Ugorowska
Produkcja: Leszek Marcinkowski
Wszystkie prawa zastrzeżone
All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system or transmitted in any form by any means without the prior permission of the copyright owner.
Konwersja: eLitera s.c.

Mojej pięknej żonie i wspaniałym dzieciom

Bez waszych zachęt, wsparcia i wzorców nie napisałbym tej książki. Z całego serca jestem wdzięczny przyjaciołom i rodzinie za to, że wciąż mi pokazują, jak postępować. Moim wspaniałym przyjaciołom Cynthii i Chrisowi serdecznie dziękuję za cierpliwość, stanowczość i bezgraniczną, bezinteresowną pomoc.

Nie krytyk się liczy, nie człowiek, który wytyka potknięcia silnym lub wskazuje, co inni mogliby zrobić lepiej. Uznanie należy się człowiekowi na arenie, którego twarz pokrywa kurz, pot i krew, który mężnie walczy, myli się i raz po raz przegrywa, ponieważ każdy wysiłek łączy się z błędami i niedociągnięciami, ale ten człowiek wie, co to entuzjazm, wielkie oddanie, poświęca się dla szczytnych celów; w najlepszych chwilach triumfuje i poznaje radość z wielkich wygranych, odważnie podejmuje wyzwanie, a w najgorszych, gdy mu się nie udaje, nigdy nie stanie wśród obojętnych i strachliwych dusz, które nie poznały smaku ani zwycięstwa, ani porażki.

Theodore Roosevelt, „Obywatelstwo w republice”,przemówienie wygłoszone na paryskiej Sorbonie23 kwietnia 1910 roku.

Chciałbym na wstępie podziękować wspaniałym czytelnikom, dzięki którym moja pierwsza wydana w Polsce książka, Jak czytać ludzi, odniosła tak wielki sukces. Jak czytać ludzi to rezultat mojej życiowej podróży z amerykańskiej Akademii Marynarki przez służbę w marines do FBI, gdzie pracowałem jako agent do kontrwywiadowczych zadań specjalnych. Kiedy werbowałem szpiegów dla Federalnego Biura Śledczego, wiele się dowiedziałem o tym, jak skutecznie przewodzić, nawiązywać dobre relacje z otoczeniem, wreszcie budować zaufanie i sprawdzać wiarygodność. Opracowałem dla FBI Program Analizy Behawioralnej i pracowałem jako wykładowca w Akademii FBI w Quantico w stanie Wirginia. Było to dla mnie prawdziwym wyzwaniem i lekcją pokory. Postawiło przede mną zadanie wzniesienia się na wyżyny w sztuce nawiązywania kontaktów, pogłębiania wzajemnego zaufania, a wreszcie – przewidywania cudzych zachowań. Wszystko to są procesy powtarzalne, których można się nauczyć. Jak zjednać sobie ludzi to jedna z trzech książek (składających się na mój podręcznik indywidualnego zachowania), które ukazują się w Polsce. Kolejną będzie Kod zaufania.

Rok 2020 był trudny dla całego świata z powodu pandemii COVID 19, zamknięcia, izolacji, lęku przed nieznanym. Wszystko to odbiło się na naszym zdrowiu fizycznym i psychicznym. Można mieć nadzieję, że rok 2021 będzie lepszy, więc podejmijmy wspólne zobowiązanie budowania zaufania oraz silnych i zdrowych relacji, co pomoże nam żyć dalej w dobrym zdrowiu, w bezpiecznym, szczęśliwym środowisku.

Robin Dreeke jest wykładowcą, światowym ekspertem w dziedzinie zachowań społecznych, byłym agentem FBI i szefem Programu Analizy Behawioralnej. Autor bestsellerów Jak czytać ludzi oraz Kod zaufania (polska premiera jeszcze w tym roku).

Więcej: http://www.peopleformula.com

Co powiesz na to, że można się nauczyć doskonałej komunikacji z otoczeniem? Opanować umiejętności, które pozwolą przekonać każdego, nawet obcego, by powierzył ci najskrytsze sekrety, tajemnice bankowe albo szczegóły działań sprzecznych z twoimi interesami? I to bez przymusu. Ludzie potrafiący tego dokonać wcale nie są obdarzeni nadzwyczajnymi zdolnościami, których brakuje tobie. Podobne umiejętności wykorzystujesz codziennie. Różnica tkwi w tym, że oni znają pewne techniki i wiedzą, jak ich używać – świadomie i skutecznie.

To wyjątkowa książka, opisująca konkretne działania i pokazująca, że trzeba traktować innych w sposób, w jaki sami chcielibyśmy być traktowani zawsze i wszędzie. Czyli jak? Wyróżnia ją także to, że opisuję proces skupiania się na innych ludziach, bazując na własnych doświadczeniach oficera marines, agenta FBI i szefa specjalnego Programu Analizy Behawioralnej FBI. Cechy przywódcze i umiejętności nawiązywania kontaktów, jakie były mi niezbędne podczas służby w marines i FBI, oraz sposoby ich opanowania zawarłem w tej książce w pigułce, w formie poradnika.

Podzielę się z wami technikami, które pozwalają najskuteczniej radzić sobie w życiu zawodowym i prywatnym. Nauczyłem się tego dzięki wieloletniej praktyce i dogłębnej analizie wyników badań w dziedzinie psychologii społecznej i ewolucyjnej. Techniki nawiązywania kontaktów obejmują szerokie spektrum: poczynając od tego, jak sprawić, by inni dobrze się czuli w twoim towarzystwie i chcieli spędzać z tobą jak najwięcej czasu, po wpływanie na innych, by robili to, co ci odpowiada. Niezależnie od celu, jaki sobie postawisz, klucz tkwi w skupianiu się NA INNYCH.

Analizy dowodzą, że najszczęśliwsi są ludzie, którzy mają dobre stosunki z innymi. Szczęśliwcy otoczeni szerokim gronem przyjaciół i znajomych, z którymi łączy ich głęboka więź, zwykle wiodą bardziej radosne życie niż ci, którzy postawili na wartości materialne. Dziesięć prostych metod, zastosowanych razem lub wybiórczo, znacząco podniesie jakość twojego życia i poprawi relacje z innymi: w domu, w pracy, podczas zabawy czy najzwyczajniej – w kontaktach z nieznajomymi.

Technika idzie naprzód, świat się kurczy, bo mamy sieci społecznościowe takie jak Facebook, Twitter i mnóstwo innych, więc umiejętności niezbędne w kontaktach osobistych – przydatne do nawiązywania relacji i ich podtrzymywania – są zastępowane przez sposoby łatwiejsze i wygodniejsze: na przykład wyłączenie komputera, kiedy coś się nam nie podoba, nie jest wyrażone w sposób zgodny z naszymi oczekiwaniami lub gdy ktoś ze znajomych/kontaktów na FB po prostu nas wkurza. Łatwo sobie poradzić – wystarczy się przerzucić na relację z inną z setek osób, z którymi codziennie stykamy się w sieci. Cudownej technologii łączącej osobników z całego świata brakuje jednak niezwykle istotnego elementu: nie nauczy nawiązywania głębokiej, znaczącej rozmowy w relacji jeden na jeden.

Sztuka prowadzenia dialogu i rozwijania relacji z konkretną osobą – przyjacielem, ukochaną, kolegą z pracy czy nieznajomą – sprowadza się do opanowania przez przynajmniej jedno z rozmawiających którejś z dziesięciu (jeśli nie wszystkich) technik, które omawiam w tej książce. Czytając każdy rozdział i wskazówki dotyczące poszczególnych metod, przypominajcie sobie udane związki i owocne rozmowy z całego życia. Założę się, że skoro konwersacja sprawiała wam przyjemność – niezależnie od tego, czy rozmówcą był przyjaciel, czy obcy – to uwzględniała co najmniej jeden z dziesięciu przedstawianych przeze mnie czynników. Rozmowę zawierającą dwa do czterech elementów, które przybliżę, zapamiętacie na lata. A ta, w której wystąpiło ich dziewięć lub wszystkie, zapada w pamięć na całe życie.

Zapraszamy do zakupu pełnej wersji książki