Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków - Taylor Marie, Crabb Steve - książka

Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków książka papierowa

Taylor Marie, Crabb Steve

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W prostocie tkwi siła
Dopasuj program coachingowy i mentoringowy do swoich potrzeb
Zmień siebie oraz swój zespół
Skorzystaj ze wskazówek i strategii w bonusowych materiałach wideo dostępnych online
Podnieś morale i popraw wyniki finansowe

Każda generacja - czy to powojenne pokolenie wyżu demograficznego, pokolenie X, czy milenialsi - przynosi na świat liderów. Z każdą nową generacją zmienia się też środowisko pracy. Ten zaktualizowany przewodnik po coachingu prezentuje kluczowe koncepcje z branży oraz oferuje całe bogactwo narzędzi i technik, a także przydatne materiały wideo, dzięki którym zmienisz nie tylko siebie, ale i swój zespół. Liczne wskazówki dotyczące najważniejszych koncepcji z zakresu coachingu podpowiedzą coachom biznesowym, jak również innym osobom ze świata biznesu, jak znacząco poprawić osiągane wyniki.

W książce:

Bądź skutecznym mentorem
Buduj relacje
Podnoś zaangażowanie, przekazuj informacje i wywieraj wpływ
Zwiększ skuteczność coachingu
Bądź mentorem dla przedstawicieli dowolnego pokolenia
Zyskaj lojalność pracowników
Podnieś swoją wydajność i skuteczność
O autorach
Marie Taylor pracowała dla wielu prywatnych przedsiębiorstw oraz organizacji pozarządowych, dla których prowadziła szkolenia z zakresu przywództwa oraz treningi behawioralne.

Steve Crabb jest licencjonowanym mistrzem trenerem NLP oraz mistrzem coachingu transformacyjnego; brał udział w coachingu i szkoleniu ponad 30 tysięcy osób.

Liczba stron: 416

Tłumacz: Wójtowicz Joanna

Format (wymiary): 17.0x23.0cm

ISBN: 9788328359079

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.