Bogowie z gwiazdozbioru Aquariusa -  - książka

Bogowie z gwiazdozbioru Aquariusa książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

119,99 zł
od 60,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przedstawiciele zaawansowanej cywilizacji awaryjnie lądują swoim statkiem kosmicznym na Ziemi, a ludzie są przekonani, że odwiedzili ich sami bogowie. Do Oceanu Spokojnego wpada tajemniczy obiekt z kosmosu, wydarzenie to rozpoczyna szereg niewyjaśnionych katastrof morskich. Pewien Ateńczyk udaje się do egipskich kapłanów, aby poznać historię zaginionego przed tysiącem lat państwa. Te i inne opowieści science fiction zawarte w niniejszej wyjątkowej antologii stworzył wyśmienity polski rysownik opowieści graficznych Zbigniew „Kas” Kasprzak. Antologia „Bogowie z gwiazdozbioru Aquariusa” zbiera komiksy pierwotnie wydane przez wydawnictwo Sport i Turystyka, Krajową Agencję Wydawniczą oraz przez magazyn „Fantastyka” w latach 1982–1987: „Bogowie z gwiazdozbioru Aquariusa”, „Regenerit”, dylogię „Gość z kosmosu” i „Zbuntowana”, „Człowiek bez twarzy”, „Hipotezy. Zagłada Atlantydy” oraz „Exponat AX”. Publikację wzbogacają wstęp i biografia, napisane przez Adama Ruska, a także obszerna galeria wcześniej niepublikowanych plansz i szkiców Kasa. Nowością i nie lada gratką dla fanów twórczości autora są także trzy nowe okładki do czarno-białych opowieści (wydanych w „Fantastyce” w odcinkach) i okładka główna całego albumu, które Kas narysował specjalnie do tego wydania. Dwutysięczny album w Klubie Świata Komiksu!

Liczba stron: 264

Rok wydania: 2020

Format (wymiary): 20.5x28.5cm

ISBN: 9788328158597

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.