7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik zawiera opis wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza oraz rady dotyczące rozgrywki. Nie jest to jednak typowa solucja prowadząca za rękę, krok po kroku.
ArmA II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
ArmA 2 jest kontynuacją jednej z najpopularniejszych PeCetowych gier taktycznych. Akcja drugiej części rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Działania prowadzimy na terenie fikcyjnego państwa - Czarnoruś.
Gra ArmA II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 37
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=910
Oznaczenia
Rozgrywka
Misja 1 - First to Fight
Misja 2 - Into the Storm
Misja 3 - Amphibious Assault
Misja 4 - Harvest Red
Misja 5 - Razor Two
Misja 6 - One Week Later
Misja 7 - Manhattan
Misja 8 - Bitter Chill
Misja 8a - Delaying the bear
Misja 9 - Badlands
Misja 10 - Dogs of war
Zakończenia
Poradnik do gry ArmA II zawiera opis wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza oraz rady dotyczące rozgrywki. Tytuł studia Bohemia Interactive pozwala na dużą swobodę działania, a większość akcji i wymian ognia jest trudna do przewidzenia. Dlatego też nie jest to typowa solucja prowadząca za rękę, krok po kroku. Pamiętaj, aby nie zniechęcać się początkowymi niepowodzeniami. Doświadczenie nabyte w pierwszych godzinach zacznie procentować w przyszłości. Poradnik został w całości sporządzony na podstawie angielskiej wersji 1.02, z małymi poprawkami pod kątem 1.03 i przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają przygodę na poziomie trudności Regular.
Adam "eJay" Kaczmarek
Podziękowania:
T_bone - za umiejętne, a przede wszystkim cierpliwe kierowanie drużyną na serwerze.
Mateck - za trzeźwe spojrzenie na grę i wytykanie rozmaitych błędów.
Volt - za nietypowe rady odnośnie niektórych misji.
Garbol - za liczne konsultacje.
Tygrys205 - za niekonwencjonalne rozwiązania taktyczne na polu walki i szabrowanie wrogów.
Moi rodzice - za cierpliwość do mnie.
Bohemia Interactive - za stworzenie tak niesamowitej i jednocześnie złej gry.
W niniejszym poradniku zastosowałem w wielu miejscach kolorowy tekst, aby jeszcze łatwiej rozpoznać jego znaczenie i funkcję:
Fragmenty z czcionką
pogrubioną
to szczegóły rozgrywki i informacje tj. współrzędne miejsca oraz elementy misji, które z pewnością rozwieją wiele wątpliwości w kwestii uzbrojenia, wykonywania zadań czy po prostu spacerowania po mapie.
Tekst wyglądający jak
1#
przeczytać ten poradnik
to opis zadania wraz z numeracją w poradniku (nie w grze!).
Czcionka w
kolorze zielonym
sugeruje, że w tym momencie zadanie zostało wykonane - zazwyczaj łączy się z powyższą numeracją i formą.
Numeracja i nazwa zadania w połączeniu z
kolorem niebieskim
oznacza, że to zadanie nie zostało wykonane (niektóre questy muszą się tak skończyć!).
Dłuższy tekst w
kolorze brązowym
to decyzja, którą trzeba podjąć w dane chwili.
Zadania możemy podzielić na
główne
oraz
dodatkowe
. Te pierwsze są niezbędne do ukończenia misji. Dodatkowe zaś pojawiają się w momencie, gdy sami zdecydowaliśmy się na ich realizację. Zadanie główne oznaczone są w poradniku tekstem
Zadania
, a dodatkowe jako
Zadania Dodatkowe
.
Numeracja zdjęć:
[1]
- lewe górne,
[2]
- prawe górne,
[3]
- lewe dolne,
[4]
- prawe dolne.
Tak rozbudowana gra jak ArmA II z założenia ma symulować dowolną sytuację na polu bitwy oraz jej przebieg. Dotyczy to sprzętu i żołnierzy go obsługujących, a także taktyki, jaką wykorzystują w starciach. Te trzy elementy składają się na całość filozofii gry. W rozgrywce dla pojedynczego gracza całość jest mimo wszystko trochę spłycona, tak, aby początkujący użytkownik mógł bez problemu ogarnąć zasady rządzące światem produkcji firmy Bohemia Interactive. Podróżując po Czarnorusi i innych lokacjach pamiętaj, że:
Nie ma co żałować amunicji. Wróg ma jej pod dostatkiem. Przeszukuj zwłoki ofiar, zmieniaj broń, uzupełniaj magazynki.
W kilku misjach możesz się przełączać między postaciami! Korzystaj z tego, a zwłaszcza z Sykesa, który posiada DMR-a.
Mit o zapewniających schronienie krzakach nie zawsze się potwierdza. Generalnie leżąc w trawie wróg Cię nie widzi, ale... czasem AI potrafi strzelić na oślep i Cię trafić. Jedynym pewnym, naturalnym schronieniem są pnie stojących (i tylko stojących) drzew.
Paliwo w pojeździe możesz tankować nie tylko za pomocą cysterny, ale również beczek.
Na Czarnorusi działa grawitacja, więc strzelając z wyrzutni bierz poprawkę na dystans dzielący Cię od celu. Ta zasada nie obowiązuje w przypadku Javelina.
Czasem warto swojemu oddziałowi wydać polecenie "Wstrzymać ogień". Przypadkowa prowokacja żołnierzy wroga to najgorsza rzecz, jaka może się wydarzyć.