ArmA II - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

ArmA II - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik zawiera opis wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza oraz rady dotyczące rozgrywki. Nie jest to jednak typowa solucja prowadząca za rękę, krok po kroku.

ArmA II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 5 – Razor Two (Kampania)
  • Misja 7 - Manhattan (Kampania)
  • Misja 1 - First to Fight (Kampania)
  • Misja 2 – Into the Storm (Kampania)
  • Oznaczenia (Główne porady)
  • Misja 6 – One Week Later (Kampania)
  • Rozgrywka (Główne porady)
  • Zakończenia (Kampania)
  • Misja 8 – Bitter Chill (Kampania)
  • Misja 4 - Harvest Red (Kampania)

Informacja o grze

ArmA 2 jest kontynuacją jednej z najpopularniejszych PeCetowych gier taktycznych. Akcja drugiej części rozgrywa się w niedalekiej przyszłości. Działania prowadzimy na terenie fikcyjnego państwa - Czarnoruś.

Gra ArmA II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



ArmA IIporadnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=910

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Główne porady

Oznaczenia

Rozgrywka

Kampania

Misja 1 - First to Fight

Misja 2 - Into the Storm

Misja 3 - Amphibious Assault

Misja 4 - Harvest Red

Misja 5 - Razor Two

Misja 6 - One Week Later

Misja 7 - Manhattan

Misja 8 - Bitter Chill

Misja 8a - Delaying the bear

Misja 9 - Badlands

Misja 10 - Dogs of war

Zakończenia

Wprowadzenie

Poradnik do gry ArmA II zawiera opis wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza oraz rady dotyczące rozgrywki. Tytuł studia Bohemia Interactive pozwala na dużą swobodę działania, a większość akcji i wymian ognia jest trudna do przewidzenia. Dlatego też nie jest to typowa solucja prowadząca za rękę, krok po kroku. Pamiętaj, aby nie zniechęcać się początkowymi niepowodzeniami. Doświadczenie nabyte w pierwszych godzinach zacznie procentować w przyszłości. Poradnik został w całości sporządzony na podstawie angielskiej wersji 1.02, z małymi poprawkami pod kątem 1.03 i przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają przygodę na poziomie trudności Regular.

Adam "eJay" Kaczmarek

Podziękowania:

T_bone - za umiejętne, a przede wszystkim cierpliwe kierowanie drużyną na serwerze.

Mateck - za trzeźwe spojrzenie na grę i wytykanie rozmaitych błędów.

Volt - za nietypowe rady odnośnie niektórych misji.

Garbol - za liczne konsultacje.

Tygrys205 - za niekonwencjonalne rozwiązania taktyczne na polu walki i szabrowanie wrogów.

Moi rodzice - za cierpliwość do mnie.

Bohemia Interactive - za stworzenie tak niesamowitej i jednocześnie złej gry.

Główne porady

Oznaczenia

W niniejszym poradniku zastosowałem w wielu miejscach kolorowy tekst, aby jeszcze łatwiej rozpoznać jego znaczenie i funkcję:

Fragmenty z czcionką

pogrubioną

to szczegóły rozgrywki i informacje tj. współrzędne miejsca oraz elementy misji, które z pewnością rozwieją wiele wątpliwości w kwestii uzbrojenia, wykonywania zadań czy po prostu spacerowania po mapie.

Tekst wyglądający jak

1#

przeczytać ten poradnik

to opis zadania wraz z numeracją w poradniku (nie w grze!).

Czcionka w

kolorze zielonym

sugeruje, że w tym momencie zadanie zostało wykonane - zazwyczaj łączy się z powyższą numeracją i formą.

Numeracja i nazwa zadania w połączeniu z

kolorem niebieskim

oznacza, że to zadanie nie zostało wykonane (niektóre questy muszą się tak skończyć!).

Dłuższy tekst w

kolorze brązowym

to decyzja, którą trzeba podjąć w dane chwili.

Zadania możemy podzielić na

główne

oraz

dodatkowe

. Te pierwsze są niezbędne do ukończenia misji. Dodatkowe zaś pojawiają się w momencie, gdy sami zdecydowaliśmy się na ich realizację. Zadanie główne oznaczone są w poradniku tekstem

Zadania

, a dodatkowe jako

Zadania Dodatkowe

.

Numeracja zdjęć:

[1]

- lewe górne,

[2]

- prawe górne,

[3]

- lewe dolne,

[4]

- prawe dolne.

Rozgrywka

Tak rozbudowana gra jak ArmA II z założenia ma symulować dowolną sytuację na polu bitwy oraz jej przebieg. Dotyczy to sprzętu i żołnierzy go obsługujących, a także taktyki, jaką wykorzystują w starciach. Te trzy elementy składają się na całość filozofii gry. W rozgrywce dla pojedynczego gracza całość jest mimo wszystko trochę spłycona, tak, aby początkujący użytkownik mógł bez problemu ogarnąć zasady rządzące światem produkcji firmy Bohemia Interactive. Podróżując po Czarnorusi i innych lokacjach pamiętaj, że:

Nie ma co żałować amunicji. Wróg ma jej pod dostatkiem. Przeszukuj zwłoki ofiar, zmieniaj broń, uzupełniaj magazynki.

W kilku misjach możesz się przełączać między postaciami! Korzystaj z tego, a zwłaszcza z Sykesa, który posiada DMR-a.

Mit o zapewniających schronienie krzakach nie zawsze się potwierdza. Generalnie leżąc w trawie wróg Cię nie widzi, ale... czasem AI potrafi strzelić na oślep i Cię trafić. Jedynym pewnym, naturalnym schronieniem są pnie stojących (i tylko stojących) drzew.

Paliwo w pojeździe możesz tankować nie tylko za pomocą cysterny, ale również beczek.

Na Czarnorusi działa grawitacja, więc strzelając z wyrzutni bierz poprawkę na dystans dzielący Cię od celu. Ta zasada nie obowiązuje w przypadku Javelina.

Czasem warto swojemu oddziałowi wydać polecenie "Wstrzymać ogień". Przypadkowa prowokacja żołnierzy wroga to najgorsza rzecz, jaka może się wydarzyć.