NHL 06 - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

NHL 06 - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do NHL 06 zawiera wiele rad odnośnie zarządzania drużyną i skierowany jest do graczy, którym gra sprawia kłopot. Materiał wzbogacony jest licznymi zdjęciami i opisami.

NHL 06 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Początek (Dynasty Mode)
  • Faule (Podstawowe zasady gry)
  • Przerwy (Podstawowe zasady gry)
  • Spalone (Podstawowe zasady gry)
  • Treningi
  • Skill Stick
  • Mecz – sytuacje, porady
  • Menadżer (Dynasty Mode)
  • Penalty Kill (Skład)
  • Quick Plays – ofensywa i defensywa

Informacja o grze

NHL 06 to przygotowana przez studio deweloperskie EA Canada gra sportowa, w której gracze mają okazję wziąć udział w meczach amerykańskiej ligi hokeja na lodzie rozgrywanych w sezonie 2004/2005. W porównaniu z wcześniejszymi odsłonami serii twórcy wprowadzili szereg nowych zagrań i ruchów zawodników, a także poprawili jakość oprawy wizualnej.

Gra NHL 06, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier sportowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 35

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



NHL 06poradnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=435

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawowe zasady gry

Spalone

Przerwy

Faule

Dynasty Mode

Początek

Menadżer

Menu główne

Upgrades

Finances

Skład

Offense

Defense

Powerplay

Penalty Kill

Hero Line & Shootout

Treningi

Strategie

Rozegrania ofensywne

Zagrania defensywne

Power Play

Penalty Kill

Quick Plays - ofensywa i defensywa

Skill Stick

Mecz - sytuacje, porady

Po sezonie

Wprowadzenie

Poradnik do NHL 06 zawiera wiele rad odnośnie zarządzania drużyną i skierowany jest do graczy, którym gra sprawia kłopot. Zaimplementowane podstawowe zasady hokeja powinny w znaczący sposób wzbogacić wiedzę na temat tej dyscypliny sportu. Nie zaznaczyłem wyraźnie jednej koncepcji budowania drużyny, gdyż właśnie na tym polu pozostawiam wolną rękę potencjalnemu graczowi. Poradnik wzbogacony jest licznymi zdjęciami i opisami. Krok po kroku odkrywa wszelkie tajemnice nowej odsłony serii.

W kwestii klawiszologii - zachęcam do kupna pada, gdyż tylko na nim można w pełni docenić nowe możliwości NHL 06. Cały spis klawiszy zawarty jest w głównym menu.

Życzę miłej zabawy, bo hokej (nawet na ekranie komputera) to też zabawa.

Podstawowe zasady gry

Spalone

Two line pass

Zasada tego spalonego jest dość skomplikowana i do dziś wzbudza kontrowersje. Żeby jednak nie rozpisywać tego w formie elaboratu, spróbuję wyjaśnić to w miarę prosto i bez zbędnych szczegółów. W gruncie rzeczy cały ten przepis nie pozwala graczowi ze strefy defensywnej podawać do kolegi, który jest w strefie neutralnej i przekroczył czerwoną linię na środku lodowiska. Posługując się powyższym obrazkiem można opisać to tak:

Zawodnik nr 1 jest w strefie defensywnej. Zawodnik nr 2 wjechał w strefę neutralną i jest blisko przekroczenia linii czerwonej. W tym momencie można jeszcze podawać krążek. Jednak gdy zawodnik nr 2 przekroczy linię środkową (czerwoną) i krążek do niego trafi po przejechaniu linii, wtedy odgwizdywany jest spalony tzw. "Two line pass". Przepis ten nie obowiązuje, gdy zawodnik nr 1 wjedzie w strefę neutralną. Tu można rozgrywać akcję w dowolny sposób.

Offside

Ten rodzaj spalonego jest już o wiele łatwiejszy do wytłumaczenia. Zawodnik z krążkiem jako pierwszy musi wjechać w strefę ofensywną, czyli w stronę bramki przeciwnika. Obrazek doskonale wyjaśnia tą regułę. Zawodnik nr 1 jest w posiadaniu krążka, natomiast zawodnik nr 2 chce wspomóc kolegę w ataku. Musi jednak poczekać, zanim 1 wjedzie za niebieską linię. Wtedy reszta zespołu może wjechać za nim. Należy bacznie przestrzegać tego przepisu, bo obowiązuje on również wtedy, gdy przeciwnik wybije krążek i przejmiemy go w strefie neutralnej. Wtedy ponownie należy przeczekać, aż zespół się wróci do strefy neutralnej/defensywnej. Zresztą w razie zagrożenia "zrobienia" spalonego będziecie widzieli ostrzegawczy sygnał w postaci napisu w prawym górnym rogu - "Offside warning".

Przerwy

Icing (uwolnienie)

Uwolnienie to nic innego, jak wybicie krążka z własnej strefy defensywnej do strefy defensywnej przeciwnika. Używa się go przy standardowej grze na czas lub zażegnaniu niebezpieczeństwa. Podobnie jak w przypadku spalonego będziecie widzieli napis "Icing Warning". Gra zostaje przerwana tylko wtedy, gdy wybity krążek zostanie przechwycony przez hokeistę przeciwnej drużyny. Reguła ta nie ma miejsca w sytuacji, gdy krążek zostaje wybity przez drużynę grającą w osłabieniu. Gra wznawiana jest w "kółku", którego najbliżej był zawodnik wybijający krążek.

Faceoff

Czasem przy dużym tłoku bramkarze lubią przetrzymywać krążek. Kładą się na niego i zabezpieczają przed napastnikami. Aby zmusić przeciwnego bramkarza do wykonania takiego manewru, należy jak najszybciej (po jego interwencji i chwyceniu krążka) stanąć obok niego i spróbować uderzyć krążek (taki mały pressing). Gra wznawiana jest w kołku obok bramki. Te wznowienia to właśnie Faceoff's. Mają one miejsce po każdej przerwie w grze.

Faule

Elbowing

Nadmierna i częsta gra łokciem kończy się karą 2 minut spędzonych na ławce kar.

Roughing

To