Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Skoki Narciarskie 2006 zawiera informacje odnośnie techniki skakania, a także postępowania w trakcie kariery solowej i trenerskiej. Materiał wzbogacony został opisem wszystkich skoczni w grze, wraz z ich charakterystykami i zdjęciami.

Skoki narciarskie 2006 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Skocznie mamucie (Skocznie)
  • Wybicie (Nauka skakania)
  • Kariera trenerska – transport i zakwaterowanie
  • Kombinezony (Sprzęt)
  • Kariera solowa – forma
  • Skocznie małe (2) (Skocznie)
  • Skocznie małe (1) (Skocznie)
  • Kariera solowa – początki, porady
  • Skocznie normalne (4) (Skocznie)
  • Na belce (Nauka skakania)

Informacja o grze

Skoki Narciarskie 2006 to pozycja, która z pewnością zainteresuje miłośników skoków narciarskich, dyscypliny, która w naszym kraju błyskawicznie zaskarbiła sobie zainteresowanie dzięki wyczynom Adama Małysza.

Gra Skoki narciarskie 2006, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier sportowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 19

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Skoki narciarskie 2006poradnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=462

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Nauka skakania

Na belce

Pozycja dojazdowa

Wybicie

Lot

Lądowanie

Skocznie

Objaśnienia

Skocznie małe (1)

Skocznie małe (2)

Skocznie normalne (1)

Skocznie normalne (2)

Skocznie normalne (3)

Skocznie normalne (4)

Skocznie mamucie

Kariera solowa - początki, porady

Kariera solowa - forma

Sprzęt

Kombinezony

Narty

Kariera trenerska - transport i zakwaterowanie

Wstęp

Paradoksalnie, pisanie poradnika do Skoków Narciarskich 2006 okazało się rzeczą dosyć trudną. Z dużym bólem starałem się znaleźć ciężar między opisami dla graczy zaawansowanych, a zupełnie początkującymi, którzy skoki znają jedynie z nazwiska Małysz. Poza tym gra jest typowo "wakacyjna", która ma za zadanie rozluźnić strudzonego po ciężkim dniu szarego człowieka. Jej prosta budowa, ubogie opcje zdecydowanie przyśpieszają rozgrywkę. Niemniej, oddaję w wasze ręce dosyć pomocną biblioteczkę, która zawiera informacje odnośnie techniki skakania, a także postępowania w trakcie kariery solowej i trenerskiej. Dodatkowo materiał wzbogacony został opisem wszystkich skoczni w grze, wraz z ich charakterystykami i zdjęciami.

Nauka skakania

Na belce

Instrukcja do gry nie wyjaśnia dokładnie, co decyduje o długości skoku i jaki wpływ na lot ma np. spóźnione odbicie z progu. W tym miejscu wyjaśnię krok po kroku wszystkie możliwości, wariacje danej czynności wykonywanej w trakcie pojedynczego skoku oraz doradzę jak uniknąć błędów.

Na belce

Odbicie się od belki ma znaczący wpływ na prędkość dojazdową. Nie zaniedbujcie tej czynności i wykonujcie ją perfekcyjnie. Nie jest to za trudne. Nie śpieszcie się jednak z kliknięciem, tylko poczekajcie, aż prostokąt zacznie się kołysać na dobre. Wtedy wyczucie odpowiedniego momentu nie przysparza problemów. Żółty kolor oznacza, że odbicie nie zostało wykonane zbyt dobrze, ale gwarantuje w miarę przyzwoitą prędkość. Czerwony kolor to odbicie totalnie nieudane, tracimy wtedy około 15% docelowej szybkości, co wiąże się ze skokiem krótszym o około 10-15 metrów.