Keepsake - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

Keepsake - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry przygodowej Keepsake to kompletny opis jej przejścia, który zdecydowanie zmniejszy stres podczas zwiedzania kolejnych pomieszczeń Akademii Dragovale, pełnych magii, smoków i trudnych zagadek.

Keepsake - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • TEST
  • AKADEMIA cz.2
  • UMOWA cz.3
  • UMOWA cz.4
  • UMOWA cz.2
  • UMOWA cz.1
  • POSZUKIWANIA
  • MIKSTURA cz.5
  • AKADEMIA cz.1
  • MIKSTURA cz.4

Informacja o grze

Keepsake to tradycyjna przygodówka z interfejsem point-n-click. Akcja toczy się w świecie fantasy, a my wcielamy się w nastoletnią uczennicę szkoły magicznej. Zabawa polega głównie na dokładnym przeszukiwaniu lokacji, zbieraniu przedmiotów i rozwiązywaniu zagadek.

Gra Keepsake, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 28

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Keepsakeporadnik ‌do gry

autor: ‌Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo ‌© GRY-Online ‌S.A. Wszelkie ‌prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości ‌lub fragmentu niniejszej ‌publikacji w jakiejkolwiek postaci ‌jest zabronione bez ‌pisemnego ‌zezwolenia ‌GRY-Online S.A.

Prawa ‌do ‌użytych w tej publikacji ‌tytułów, ‌nazw własnych, zdjęć, ‌znaków towarowych i handlowych, ‌itp. ‌należą ‌do ‌ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona ‌jest wyłącznie ‌do użytku prywatnego. ‌Nie może być ‌sprzedawana, ‌odsprzedawana lub udostępniana publicznie ‌osobom trzecim bez pisemnej ‌zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja ‌na okładce - ‌wykorzystana za ‌zgodą © ‌Shutterstock ‌Images ‌LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. ‌Zgoda na wykorzystanie ‌wizerunku podpisana z ‌Shutterstock, Inc.

Poradnik w ‌wersji ‌WWW znajdziesz ‌na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=531

[email protected]

Spis ‌treści

WPROWADZENIE

AKADEMIA cz.1

AKADEMIA cz.2

TEST

MIKSTURA cz.1

MIKSTURA ‌cz.2

MIKSTURA cz.3

MIKSTURA cz.4

MIKSTURA ‌cz.5

POSZUKIWANIA

UMOWA ‌cz.1

UMOWA cz.2

UMOWA cz.3

UMOWA ‌cz.4

WPROWADZENIE

Witaj ‌drogi ‌Graczu w poradniku do ‌gry ‌przygodowej Keepsake. Jeżeli ‌świat magii, smoków i ‌trudnych zagadek to ‌twój chleb ‌powszedni, będziesz ‌się czuł ‌jak w niebie. Nie ‌zapomnij ‌jednak wgrać poprawki ‌w wersji 1.6, ‌która zdecydowanie zmniejszy ‌twój stres ‌podczas zwiedzania ‌kolejnych ‌pomieszczeń ‌Akademii Dragovale. Jeżeli ‌czujesz się na ‌siłach, aby rozwiązać ‌najtrudniejsze ‌zagadki proszę bardzo - ‌nie omieszkaj ‌się ‌zaopatrzyć w pióro bądź ‌długopis ‌oraz kilka ‌kartek papieru. Jeżeli łatwo ‌gubisz się w pierwszych ‌momentach rozgrywki, zawsze ‌możesz użyć mapy za ‌pomocą dużego czerwonego przycisku.

Adam "eJay" Kaczmarek

AKADEMIA cz.1

AKADEMIA

Zaczynasz w lesie obok kupca. Wyjaśni Ci, jak działa interface. Tutorial kończy się serią pytań, które mamy mu zadać. Gdy odejdzie, przeszukaj jego wóz - znajdziesz butelkę. Możesz odłożyć ją na miejsce, gdyż nie będzie do niczego potrzebna. Pora wybrać się do szkoły. Jak się okazuje, drzwi do niej są zamknięte. Zejdź po schodach i skieruj się do małej fontanny naprzeciwko. Wejdź do nadbudówki. Przyjrzyj się ściance i użyj małej przekładni. Ścianka obróci się, a oczom twoim ukaże się zamek do drzwi szkoły. Aby je otworzyć należy ustalić prawidłową kombinację uderzania w dzwonki przez figury: prawa górna, lewa dolna, lewa górna, prawa dolna. Wejdź do środka. Okazuje się, że budowla jest pusta. Skieruj się na prawo i wejdź do korytarza po prawej stronie schodów. Usłyszysz jakiś hałas. Idź ponownie w prawo, wyjdź na taras ogrodowy i po schodach skieruj się do małego pokoiku na końcu.

Ktoś zacznie prosić Cię o pomoc. To Zak - zamknięty w szafce smok. Porozmawiaj z nim na wszelkie możliwe tematy. Okazuje się, że siedzi tam od dawna i wcale nie musi być duży:) Przyjrzyj się drzwiom szafki i dotknij niebieskiego symbolu na górze. Zak wyleci z szafki, przy okazji dowie się, że smokiem to on jednak nie jest. Weź również pęk kluczy (otwórz drugie drzwi szafki) i wróć do głównego holu. Wejdź po schodach znajdujących się po prawej stronie. Na samej górze skręć w prawo, następnie w lewo. Zejdź na dół. Zauważysz w oddali kolejne schody prowadzące do góry. Na podłodze leży zniszczona książka - weź ją. Zak opowie Ci nieco o niej. Wyjdź korytarzem na zewnątrz. Znajdziesz grę "Labirynt Minotaura", nie masz jednak figur, aby sobie w nią pograć. Zejdź do ogrodu i idź w prawo.

AKADEMIA cz.2