7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry przygodowej Keepsake to kompletny opis jej przejścia, który zdecydowanie zmniejszy stres podczas zwiedzania kolejnych pomieszczeń Akademii Dragovale, pełnych magii, smoków i trudnych zagadek.
Keepsake - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Keepsake to tradycyjna przygodówka z interfejsem point-n-click. Akcja toczy się w świecie fantasy, a my wcielamy się w nastoletnią uczennicę szkoły magicznej. Zabawa polega głównie na dokładnym przeszukiwaniu lokacji, zbieraniu przedmiotów i rozwiązywaniu zagadek.
Gra Keepsake, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 28
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=531
Witaj drogi Graczu w poradniku do gry przygodowej Keepsake. Jeżeli świat magii, smoków i trudnych zagadek to twój chleb powszedni, będziesz się czuł jak w niebie. Nie zapomnij jednak wgrać poprawki w wersji 1.6, która zdecydowanie zmniejszy twój stres podczas zwiedzania kolejnych pomieszczeń Akademii Dragovale. Jeżeli czujesz się na siłach, aby rozwiązać najtrudniejsze zagadki proszę bardzo - nie omieszkaj się zaopatrzyć w pióro bądź długopis oraz kilka kartek papieru. Jeżeli łatwo gubisz się w pierwszych momentach rozgrywki, zawsze możesz użyć mapy za pomocą dużego czerwonego przycisku.
Adam "eJay" Kaczmarek
Zaczynasz w lesie obok kupca. Wyjaśni Ci, jak działa interface. Tutorial kończy się serią pytań, które mamy mu zadać. Gdy odejdzie, przeszukaj jego wóz - znajdziesz butelkę. Możesz odłożyć ją na miejsce, gdyż nie będzie do niczego potrzebna. Pora wybrać się do szkoły. Jak się okazuje, drzwi do niej są zamknięte. Zejdź po schodach i skieruj się do małej fontanny naprzeciwko. Wejdź do nadbudówki. Przyjrzyj się ściance i użyj małej przekładni. Ścianka obróci się, a oczom twoim ukaże się zamek do drzwi szkoły. Aby je otworzyć należy ustalić prawidłową kombinację uderzania w dzwonki przez figury: prawa górna, lewa dolna, lewa górna, prawa dolna. Wejdź do środka. Okazuje się, że budowla jest pusta. Skieruj się na prawo i wejdź do korytarza po prawej stronie schodów. Usłyszysz jakiś hałas. Idź ponownie w prawo, wyjdź na taras ogrodowy i po schodach skieruj się do małego pokoiku na końcu.
Ktoś zacznie prosić Cię o pomoc. To Zak - zamknięty w szafce smok. Porozmawiaj z nim na wszelkie możliwe tematy. Okazuje się, że siedzi tam od dawna i wcale nie musi być duży:) Przyjrzyj się drzwiom szafki i dotknij niebieskiego symbolu na górze. Zak wyleci z szafki, przy okazji dowie się, że smokiem to on jednak nie jest. Weź również pęk kluczy (otwórz drugie drzwi szafki) i wróć do głównego holu. Wejdź po schodach znajdujących się po prawej stronie. Na samej górze skręć w prawo, następnie w lewo. Zejdź na dół. Zauważysz w oddali kolejne schody prowadzące do góry. Na podłodze leży zniszczona książka - weź ją. Zak opowie Ci nieco o niej. Wyjdź korytarzem na zewnątrz. Znajdziesz grę "Labirynt Minotaura", nie masz jednak figur, aby sobie w nią pograć. Zejdź do ogrodu i idź w prawo.