Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2001

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek

Poradnik do Star Trek: Deep Space Nine The Fallen zawiera dokładny opis przejścia gry wszystkimi postaciami. Każda z nich ma do wykonania kilkanaście misji, na kilku planetach dosyć różniących się od siebie.

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • – Hass’Terral Surface (WORF)
  • - SR III Ulysses (WORF)
  • - Hass’Terral Compound (WORF)
  • - Hass’Terral Surface (SISKO)
  • - Inside The Compound (SISKO)
  • – Marauders (WORF)
  • – Arduria (WORF)
  • – Prison Camp (WORF)
  • – Inside Ulysses (WORF)
  • – SRIII Surface (WORF)

Informacja o grze

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen to wyprodukowana przez studio The Collective przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), oparta na motywach popularnego serialu telewizyjnego. Gracz kieruje poczynaniami członków załogi tytułowej stacji kosmicznej, którzy wyruszają na poszukiwania starożytnych artefaktów, potrzebnych do ujarzmienia mocy niebezpiecznej rasy Pah.

Gra Star Trek Deep Space Nine: The Fallen, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek

Fragment ebooka Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek

Star Trek Deep Space Nine:The Fallenporadnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=38

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

WORF

- Marauders

- Jeraddo Mines

- Jeraddo Temple

- DS9 Betrayal

- SRIII Surface

- SR III Ulysses

- Inside Ulysses

- Prison Camp

- Arduria

- Hass'Terral Surface

- Hass'Terral Compound

- Hass'Terral Research Center

- DS9 Battle

SISKO

- Bajoran Transport

- Bajoran Transport 2

- Jeraddo Mines

- Jeraddo Temple

- DS9 Betrayal

- SRIII

- Inside the Ulysses

- Arduria

- Escape from Arduria

- Escape from Arduria part II

- Taking back Defiant

- Taking back Defiant II

- Hass'Terral Surface

- Inside The Compound

- Inside The Lab

- DS9 Battle

KIRA

- Bajor

- Jeraddo Mines

- Jeraddo Temple

- DS9 Betrayal

- USS Defiant

- Arduria

- Hass'Terral Base

- Hass'Terral Labs

- DS9 Pylon 2

Wprowadzenie

Drogi graczu, witaj w nieoficjalnym poradniku GRY-OnLine do gry Star Trek: Deep Space Nine The Fallen. Mam nadzieję, że opis poziomów pomoże Ci ukończyć grę wszystkimi postaciami. Każda z nich ma do wykonania kilkanaście misji, na kilku planetach dosyć różniących się od Siebie. The Fallen to gra nastawiona na akcję, podobna do takich tytułów jak Jedi Outcast, Tomb Raider lubMax Payne. Znajdziecie tu również kilka łamigłówek, które uruchomią wasze szare komórki. Ze swojej strony polecam przejście gry kolejno: Worfem, Sisko i Kirą. Poradnik został oparty właśnie o tą kolejność. Zapytasz pewnie: dlaczego tak zrobiłem pomimo ustalonej kolejności w głównym menu gry? Spowodowane jest to tym, że misje Worfa w większości rozwiązujemy siłowo. Tam też uczymy się podstawowych czynności, sztuczek, które w późniejszych etapach gry będą niezwykle użyteczne. Kierując Sisko należy mieć na uwadze, że jest to postać niezwykle wszechstronna, lubiąca zarówno walkę kontaktową jak i zagadki logiczne. Kira to uosobienie inteligencji, sprytu i kreatywności. Jej misje są moim zdaniem najbardziej grywalne i wciągające. Dlatego radzę zostawić sobie je na koniec. Nie oznacza to jednak, że reszta postaci ma misje nudne i nieciekawe. Warto dodać, że w większości przypadków losy powyższej trójki bohaterów splatają się ze sobą w trakcie zadań. Pomimo nienajlepszej już dzisiaj oprawy graficznej, gra dalej ma w sobie to "coś". A jej cena (liczona w paru złotych na aukcjach internetowych) dodatkowo zachęca do zakupu osoby posiadające słabsze komputery.

Jak odczytywać zdjęcia? Przy opisie poziomów [1] dotyczy zdjęcia po lewej, natomiast [2] zdjęcia po prawej. Jest kilka przypadków z 3 zdjęciami z danej sytuacji, wtedy opis do kolejnej fotki wygląda tak [3]. Pogrubiłem tez kilka ważniejszych fragmentów rozgrywki. Jeżeli masz jakieś trudności w grze oprócz wymienionych w poradniku, polecam poniższy zestaw rad, które na pewno zwiększą twoje szanse na sukces. Pozdrawiam i życzę miłego grania!

Adam "eJay" Kaczmarek

Porady:

Amunicji szukaj w różnych zakamarkach, skrzyniach lub magazynach. Do lepszej penetracji pomieszczeń używaj trikodera.

Jeżeli nie wiesz jak wygląda twój cel, zajrzyj do menu "Cele Misji".

Do celu pomoże ci dojść trikoder, który za pomocą czerwonych strzałek oznaczy Ci drogę.

Każda z postaci ma tzw. alternatywną broń nie wymagającą amunicji. Jest to o tyle cenne, że pozostałe bronie nie gromadzą dodatkowych magazynków. Sisko i Kira mają więc po pistolecie fazerowym, a Worf duży miecz klingoński.

Występują 4 podstawowe grupy wrogów: Grigari (na początku i końcu), Jem'Hadar (w środku fabuły), Kardasjanie (na końcu) oraz grupa przeciwników pośrednich np. latające drony, pająki, ważki i inne owady potrafiące kąsać.

Grigari posiadają pancerz ochronny. Jeżeli grasz Worfem to używaj miecza, natomiast Sisko i Kira poradzą sobie sztuczką z fazerem.

Przed kampanią przejdź obowiązkowo trening, w którym poznasz tajniki fazera, naucz się sztuczki z pokonywaniem generatora pola.

Nie zdarzyło mi się, abym musiał wzywać amunicję od O'Brien'a w trakcie misji. Ta opcja jest całkowicie zbędna.

Jem'Hadar potrafią stać się niewidzialni. Eliminuj ich z dystansu snajperką, bądź poczekaj aż się staną widzialni, ale grozi to często śmiercią.

Wróg nie śpi i potrafi nagle pojawić się za twoimi plecami. Pamiętaj o tym!

Do pływania pod wodą przydaje się maska oddechowa. Poradnik wskazuje miejsce jej występowania.

Gra jest zabugowana, często zdarza się, że nie możemy znaleźć trikodera w misjach na Ardurii bądź niektórych kart dostępu.

Fanatyków-samobójców trzymaj na dystans, bądź unikaj z nimi bliskiej konfrontacji.

Jeżeli masz problemy z pokonywaniem fal wrogów to postaraj się eliminować każdego osobno, porozkładaj miny na podłogach w formie pułapki.

Gra nie jest trudna, AI często nie widzi śmierci swoich kolegów. Wykorzystaj więc patent snajperki i strzelaj z dystansu.

W grze rolę apteczki pełni hiposprej. Naładuj sobie zdrowia gdy spadnie ono poniżej 50 hp. Warto również zatrzymywać hiposprej na czarną godzinę.

Chyba o opcji Quick Save nie muszę wspominać (F6) ?

Po każdej udanej misji znajdziemy się na naszym statku. Możemy porozmawiać z członkami załogi o kolejnych zadaniach, poznać lepiej fabułę. Defiant posiada również kilka sklepów, pub i małą świątynię. Jednak nic stamtąd nie wyciągniesz.

WORF

- Marauders

Podejdź do drzwi znajdujących się na wprost. Za chwilę wysiądzie zasilanie. Wyjmij swój miecz klingoński i załatw dwóch pierwszych przeciwników [1]. Skieruj się na lewo do windy. Na samym początku spotkasz pierwszego z Grigarich. Na stan obecny musisz zabić go mieczem [2]. Idź do końca korytarza.

Włącz trikoder i znajdź amunicję oraz hiposprej w sąsiednich pomieszczeniach [1]. Spotkasz