Wrota Baldura - poradnik do gry - Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz, Tomasz "Sznur" Pyzioł - ebook

Wrota Baldura - poradnik do gry ebook

Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz, Tomasz "Sznur" Pyzioł

0,0

Opis

Opis lokacji występujących w grze i porady które pozwolą Ci całkowicie otworzyć "Wrota Baldura"

Wrota Baldura - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Heroes
  • Lokacje: 2100-3000
  • Lokacje: 0100-1000
  • Items
  • Lokacje: 1100-2000
  • Tips
  • Lokacje: 5100-5500
  • Lokacje: 4100-5000
  • Lokacje: 3100-4000
  • Cheats

Informacja o grze

Gdy nastała najmroczniejsza godzina dla gier cRPG, a co poniektórzy sugerowali już koniec gatunku, pojawił się na ratunek rycerz na białym koniu w postaci rewelacyjnego Baldur's Gate.

Gra Baldur's Gate, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 1999 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 65

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Wrota Balduraporadnik do gry

autorzy: Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz, Tomasz "Sznur" Pyzioł

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=15

[email protected]

Spis treści

Mapa

Heroes

Tips

Cheats

Items

Lokacje: 0100-1000

Lokacje: 1100-2000

Lokacje: 2100-3000

Lokacje: 3100-4000

Lokacje: 4100-5000

Lokacje: 5100-5500

Mapa

Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż granie w Baldur's Gate sprawiło nam bardzo wiele przyjemności i mamy nadzieję, iż będziemy wam mogli opisać jeszcze wiele tak dobrych gier. Przewodnik ten nie opisuje wszystkich aspektów gry lecz wyłącznie elementy które interesują nas i naszych znajomych. Pomijamy przede wszystkim te elementy które można znaleźć w oryginalnej instrukcji do gry co nie oznacza iż instrukcja ta jest mało istotna. Uważamy iż przeczytanie i zrozumienie instrukcji do gry jest pierwszorzędną rzeczą którą każdy z grających musi zrobić. I o ile ktoś doświadczony w AD&D może pominąć elementy znane mu z innych gier to początkujący gracz musi dokładnie zapoznać się z regułami rządzącymi Sword Coast gdyż będzie mu bardzo trudno zrozumieć co tak naprawdę dzieje się z jego postaciami. Dołączone do instrukcji mapy również bardzo przydają się w grze szczególnie mapa Baldur's Gate. Zasady gry oparte są na regułach AD&D Core Rules 2nd Edition. Pisząc ten przewodnik wychodzimy z założenia iż czytający go ma oryginał i zapoznał się z jego zawartością. Sama gra jest naprawdę bardzo rozbudowana i grając w nią nie warto spieszyć się z zaliczaniem kolejnych chapterów gdyż poza głównym wątkiem który sam w sobie jest dosyć rozbudowany istnieje bardzo dużo wątków pobocznych i pojedynczych spotkań które dają wspaniałą atmosferę oraz zaopatrują naszych bohaterów w złoto, doświadczenie i magiczne przedmioty.

Guide ten ma służyć przede wszystkim temu aby mieć pełną przyjemność z grania i że często nie samo wykonanie misji jest trudne lecz to, że nie wiemy o jej istnieniu. Pisaliśmy ten guide w oparciu o Amerykańską wersję gry. Liczymy się z tym iż mogliśmy pominąć jakieś questy ale ogólnie rzecz biorąc znajdziecie tu dosyć dokładny opis tego co was czeka w BG.

Nie wszystkie questy są dostępne od początku gry, niektóre z nich są dostępne dopiero w którymś z kolejnych epizodów. Również niektóre obszary będzie można zwiedzić dopiero w określonych okolicznościach. Questy są poukładane GEOGRAFICZNIE (nie chronologicznie) według numerów map.

Mapa Wybrzeża Mieczy

Autorzy:

Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz i Tomasz "Switcher" Pyzioł

Heroes

Name

Class

Race

Sex

Alignment

Str

Dex

Con

Int

WIs

Cha

Area

X

Y

Ajantis

Paladin

Human

M

Lawfull Good

17

13

16

12

13

17

1400

1580

3137

Alora

Thief

Halfling

F

Chaotic Good

8

19

12

14

7

10

0600

1575

2204

Branwen

Cleric

Human

F

True Neutral

13

16

15

9

16

13

4900

3255

2880

Coran

Fighter/Thief

Elf

M

Chaotic Good

14

20

12

14

9

16

2200

1529

688

Dynaheir

Invoker

Elf

F

Lawfull Good

11

13

16

17

15

12

5100

2535

1444

Edwin

Conjurer

Human

M

Lawful Evil

9

10

16

18

9

10

4800

2833

3021

Eldoth

Bard

Human

M

Neutral Evil

16

12

15

13

10

16

1600

3184

3487

Faldorn

Druid

Human

F

True Neutral

12

15

11

10

16

15

1600

632

2890

Garrick

Bard

Human

M

Chaotic Neutral

14

16

9

13

14

15

3300

2571

2308

Imoen

Thief

Human

F

Neutral Good

9

18

16

17

11

16

2700

3142

3678

Jaheria

Fighter/Druid

Human

F

True Neutral

15

14

17

10

14

15

2100

3452

1853

Kagain

Fighter

Dwarf

M

Lawfull Evil

16

12

20

15

11

8

3300

1545

2012

Khalid

Fighter

Human

M

Neutral Good

15

16

17

12

10

9

2100

3452

1853

Kivan

Ranger

Halfelf

M

Chaotic Good

18\12

17

14

10

14

8

3200

3662

1475

Minsc

Ranger

Human

M

Neutral Good

18\93

15

15

8

6

9

4800

3383

1961

Montaron

Fighter/Thief

Halfling

M

Neutral Evil

16

17

15

12

13

9

2700

4516

2707

Quayle

Cleric/ Illusionist

Gnome

M

Chaotic Neutral

8

15

11

17

10

6

0900

474

808

Safana

Thief

Human

F

Chaotic Neutral

13

17

10

16

9

17

3600

3753

2397

Shar-Teel

Fighter

Human

F

Chaotic Evil

18/58

17

9

14

7

11

3500

278

307

Skie

Thief

Human

F

True Neutral

11

18

15

15

8

13

0100

-

-

Tiax

Cleric/Thief

Halfling

M

Chaotic Evil

9

16

16

10

13

9

1100

-

-

Viconia

Cleric

Dark elf

F

Neutral Evil

10

19

8

16

15

14

2400

453

741

Xan

Enchanter

Elf

M

Lawfull Neutral

13

16

7

17

14

16

5405

797

586

Xzar

Necromancer

Human

M

Chaotic Evil

14

16

10

17

16

10

2700

4578

2699

Yeslick

Fighter/Cleric

Dwarf

M

Lawful Good

15

12

17

7

16

10

1804

863

1731

Tips

Niektóre

NPCety

połączone są w pary, jeżeli odłączycie od drużyny jednego z pary, drugi odłączy się samodzielnie. Jeżeli chcecie posiadać w drużynie tylko jedną postać z pary, trzeba doprowadzić do sytuacji kiedy niepożądana przez nas postać zginie w walce. Można ją wtedy odłączyć a pożądana przez nas postać pozostanie w drużynie.

Ilość

HP

przydzielana postaciom podczas podnoszenia levelu oparta jest na rzutach kostką tak jak w AD&D, wystarczy zapisać grę i spróbować kilka razy, aby uzyskać większą liczbę HP na level.

Bardzo

przydają się w grze umiejętności złodzieja, przede wszystkim przy wykrywaniu i rozbrajaniu pułapek.

Pamiętajcie że jeżeli

gra

wyda wam się zbyt trudna w każdej chwili możecie wyeksportować waszą postać i zacząć grać nią od nowa, tracicie tylko złoto i reputację.

NPCety

które możemy przyłączyć podczas gry do swojej drużyny, przyłączą się do nas na poziomie doświadczenia jakie posiadamy w momencie przyłączania.

Jeżeli

macie