BioShock - poradnik do gry - Krzysztof Gonciarz, Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz - ebook

BioShock - poradnik do gry ebook

Krzysztof Gonciarz, Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

0,0

Opis

Pełny opis przejścia gry, sekretne lokacje, opis broni, plazmidów, toników, a także Achievementów dla wersji XBOX 360.

BioShock - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Olimp (Olympus Heights) (Solucja)
  • Pawilon Medyczny (Medical Pavillon) (2) (Solucja)
  • Pawilon Medyczny (Medical Pavillon) (1) (Solucja)
  • Hefajstos (Solucja)
  • Plac Apolla (Apollo Square) (Solucja)
  • Punkt Prometeusza (Point Prometheus) (Solucja)
  • Witamy w Rapture (Welcome to Rapture) (1) (Solucja)
  • Zamek Sybarytów (Fort Frolic) (1) (Solucja)
  • Główna Rozdzielnia Rapture (Rapture Main Controls) (Solucja)
  • Siostrzyczki i Tatuśkowie (SPOILERY!)

Informacja o grze

BioShock stanowi połączenie gry akcji ukazanej w perspektywie pierwszej osoby (FPP) z produkcją cRPG oraz survival horrorem. Za produkcję odpowiedzialny jest zespół Irrational Games znany głównie z kultowej już produkcji System Shock 2.

Gra BioShock, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 71

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



BioShockporadnik do gry

autorzy: "Krzysztof Gonciarz", Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=673

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Solucja

Witamy w Rapture (Welcome to Rapture) (1)

Witamy w Rapture (Welcome to Rapture) (2)

Pawilon Medyczny (Medical Pavillon) (1)

Pawilon Medyczny (Medical Pavillon) (2)

Skarb Neptuna (Neptune's Bounty) (1)

Skarb Neptuna (Neptune's Bounty) (2)

Kryjówka Przemytników (Smuggler's Hideout)

Arkadia (1)

Arkadia (2)

Targ Farmerów (Farmers' Market)

Arkadia raz jeszcze

Zamek Sybarytów (Fort Frolic) (1)

Zamek Sybarytów (Fort Frolic) (2)

Hefajstos

Główna Rozdzielnia Rapture (Rapture Main Controls)

Olimp (Olympus Heights)

Plac Apolla (Apollo Square)

Punkt Prometeusza (Point Prometheus)

Poligon doświadczalny (Proving Grounds)

Finał

Wysoki poziom trudności

Rodzaje broni - opis

Stacje rozwoju broni - mapki

Toniki - opis

Toniki - mapki

Plazmidy - opis i mapki

Hacking

Wy-twórca (U-Invent)

Przeciwnicy i ich badanie

Siostrzyczki i Tatuśkowie (SPOILERY!)

Achievementy (X360)

Wprowadzenie

Cześć. Witaj w naszym poradniku do niesamowitej gry, jaką jest BioShock. Dołożyliśmy wszelkich starań, by niniejsze opracowanie było jednym z najbardziej wyczerpujących źródeł informacji o tejprodukcji na świecie. Przygotowaliśmy szczegółowe mapy wszystkich poziomów w grze, kompletne listy plazmidów, toników, dzienników, rodzajów broni. Opisaliśmy z osobna każdą giwerę, jaką będzie ci dane w grze znaleźć, oraz każdego przeciwnika, do którego będziesz z niej strzelać. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym graczem - nasz poradnik pomoże ci wyjąć z tej cudownej produkcji absolutnie wszystko, co da się w niej znaleźć.

Baw się dobrze!

Krzysztof "Lordareon" Gonciarz & Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

UWAGA: Poradnik został przygotowany tak, by mógł służyć zarówno posiadaczom polskiej, jak i angielskiej wersji gry. Zawarliśmy tu też dodatek dla posiadaczy Xboksów 360 - kompletną listę Achievementów.

UWAGA: W celach organizacyjnych wprowadzamy obowiązującą w poradniku kolorystykę tekstu. Nazwy istotnych przedmiotów (plazmidów, rodzajów broni, toników), które można znaleźć na danym poziomie, pisane są niebieską czcionką. Kolorzielony oznacza miejsce odpowiadające właściwemu numerkowi na mapie. Kolor brązowy wyróżnia dzienniki audio, które zbieramy w trakcie gry.

Solucja

Witamy w Rapture (Welcome to Rapture) (1)

Witamy w Rapture [Welcome to Rapture]

DANE POZIOMU:

Liczba nagrań: 2

Liczba stacji upgrade'u broni: 0

Nowe rodzaje broni: Klucz francuski [Wrench], Rewolwer [Pistol]

Plazmidy

Toniki

Błyskawica [Electro Bolt]

Brak

Gra rozpoczyna się od sceny, w której twój samolot rozbija się w oceanie. Płynąc wśród płomieni skieruj się do znajdującej się nieopodal latarni morskiej. Wejdź do środka. Znajdziesz tam otwartą batysferę - wejdź do niej i wciśnij klawisz [E] na Batysphere Lever [Dźwignia Batysfery], a rozpocznie się twoja droga do podwodnego miasta Rapture.

Zanim batysfera zostanie otwarta, będziesz świadkiem krwawej sceny rozgrywającej się za szybą. W głośniku rozlegnie się głos - to Atlas, jeden z mieszkańców miasta, prosi cię abyś podniósł radio znajdujące się w batyskafie. Wciśnij [E], by je podnieść. Od tego czasu cała komunikacja z odległymi mieszkańcami miasta będzie odbywała się przez ten właśnie przyrząd.

01 - Tu zaczynamy swoją przygodę. Aby najpełniej korzystać z poradnika, często zerkaj na mapę i zwiedzaj poziom w kolejności wskazanej przez zielone numery, odpowiadające kolejnym pomieszczeniom. Tym sposobem niczego nie przegapisz.

Dostań się na wyższy poziom [Get to higher ground] - Atlas sugeruje nam abyśmy uciekając przed napastnikiem i zalewającą pomieszczenia wodą wydostali się na wyższe pokłady.

02 - Jest tutaj Vita-Chamber [Komora witalna] - w takich komorach odradzamy się, jeśli zostaniemy uśmierceni w trakcie gry. Komór nie musimy w żaden sposób aktywować - zawsze przeniesiemy się do tej najbliższej.

03 - Podnieś Wrench (Broń: Klucz francuski). Zgodnie z sugestią Atlasa podnosimy z ziemi naszą pierwszą broń - Klucz francuski. Do czasu, gdy znajdziemy inne rodzaje broni i amunicję, bronimy się kluczem. (uwaga: więcej informacji na temat dostępnych typów broni znajdziesz w dziale poradnika "Broń"). Użyj klucza, by przebić się przez gruzy, po czym kucnij [C], by przejść do następnego pomieszczenia.

UWAGA: W grze przeszukujemy wszystko i wszystkich. Każde zwłoki, każdą szafkę. Zbieramy wszystkie przedmioty, jakie znajdziemy. Nie ma tu niczego, co mogłoby nas otruć, zarazić, czy w jakikolwiek inny sposób ujemnie wpłynąć na naszą postać. Jedynie alkohol w większej ilości powoduje chwilowe zamroczenie. Nawet przedmioty, które z pozoru są niepotrzebne, będziemy mogli wykorzystać w dalszych etapach gry np. przerabiają je na użyteczny ekwipunek.

04 - Zaatakuje nas tu pierwszy przeciwnik: Zwyrodniały Genofag [Thuggish Splicer]. Pokonaj go kilkoma uderzeniami klucza i wyjdź po schodach na górze. Po prawej znajdziesz kosz, gdzie znajduje się apteczka oraz zastrzyk Ewy. Drugi zastrzyk jest w podobnym koszu po lewej. Z automatu pośrodku weź swego pierwszego plazmida - Błyskawicę [Electro Bolt]. Po krótkiej scence użyj swej nowej mocy, by otworzyć drzwi: wyceluj w kontrolkę na lewo od nich i "strzel". Zanim wyjdziesz, zgarnij jeszcze kilka przekąsek ze stołu, a uzupełnisz nadwątlone siły.

UWAGA: Połączenie Klucza (i umiejętności podnoszących jego skuteczność) oraz Błyskawicy (i jego późniejszych wersji) służyły nam przez prawie przez całą grę jako jeden z najskuteczniejszych sposobów pozbywania się przeciwników. Aby w pełni wykorzystać dawane przez nie możliwości, zawsze najpierw paraliżuj przeciwnika Błyskawicą, a następnie podbiegnij do niego i zadaj kilka ciosów kluczem.

UWAGA: Pomiędzy atakiem za pomocą broni i Plazmidów przełączamy się prawym przyciskiem myszki.

Witamy w Rapture (Welcome to Rapture) (2)

Idź otwartym przejściem i przebiegnij przez korytarz, po drodze przedostając się przez zniszczony fragment samolotu. Gdy będziesz w pomieszczeniu po drugiej stronie, pokonaj kolejnego genofaga. W okolicy znajdziesz apteczkę i dwa zastrzyki Ewy. Przejdź przez następne drzwi i pokonaj jeszcze jednego przeciwnika. Przejdź przez drzwi i wejdź do półokrągłej windy. Wyjedziesz na wyższy poziom.

05 - Atlas poprosi cię o uratowanie swojej rodziny która nie może się wydostać z części miasta zwanej Skarbem Neptuna. Kieruj się dalej korytarzami.

06 - W dziecinnym wózku znajdziesz kolejną broń - Rewolwer.

UWAGA: Każda broń obsługuje kilka typów amunicji. By zmienić aktualnie używany rodzaj pocisków, wciśnij klawisz [Shift].

07 - Zejdź po schodach na Kaszmir Dolne Piętro. Spotkasz tu nowy typ przeciwnika: Ołowianego Genofaga. Od dotychczas spotkanych różnią się oni tym, że używają broni palnej i są nieco twardsi. Póki co nie sil się na używanie rewolweru - wciąż lepszą bronią będzie błyskawica i klucz francuski. Zauważ, że jeśli używasz Błyskawicy na przeciwniku stojącym w wodzie, to zadajesz mu zwiększone obrażenia (na tym etapie gry zawsze kończy się to jego śmiercią).

Znajdziesz