7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do Obscure II znajdziecie wszystko, co może się w trakcie gry przydać: od kompletnego opisu przejścia, przez lokalizacje wszystkich małych kluczy, aż po sposoby na bossów, a wszystko to okraszone cennymi poradami i wskazówkami.
Obscure II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Obscure II to kontynuacja gry typu survival horror, wydanej w 2004 roku. Fabuła ukazuje wydarzenia, mające miejsce dwa lata po przerażających wypadkach z części pierwszej. Jak zwykle trzeba mieć wyjątkowo mocne nerwy, gdyż w przeciwnym razie niezwykle ciężko poradzić sobie z wszechobecnym uczuciem strachu.
Gra Obscure: The Aftermath, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, Wii, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 37
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=677
Witam w poradniku do Obscure II. Znajdziesz tu wszystko, co może Ci się w trakcie gry przydać: od kompletnego opisu przejścia, przez lokalizacje wszystkich małych kluczy, aż po sposoby na bossów, a wszystko to okraszone moimi poradami i wskazówkami. Obscure II nie jest grą zbyt złożoną - wręcz przeciwnie, jest całkiem liniowa, lecz można się nieźle zaciąć na niektórych zagadkach przedstawionych przez twórców. Z tym poradnikiem żadna łamigłówka nie straszna. Nie przedłużając, tradycyjnie zasugeruję, by używać poradnika tylko w krytycznych sytuacjach i zapraszam do lektury.
Kamil "Draxer" Szarek
Rozwalaj wszystkie możliwe skrzynie. Pisałem, co w nich znajdywałem, ale uwaga! Może być różnie, niektóre przedmioty są generowane w grze losowo.
W opisie przejścia nie wspominałem o żadnych mniej lub bardziej istotnych dla fabuły notatkach, które można znaleźć w różnych miejscach - jest tu tylko to, co do przejścia gry niezbędne.
Przez całą grę masz do dyspozycji w każdej chwili dwie postacie. Jeśli chcesz uniknąć niepotrzebnej straty amunicji (np. na łatwych przeciwników), noś całą broń przy postaci którą kontrolujesz lub w ekwipunku. Nie warto dawać cennej broni postaci kontrolowanej przez komputer, gdyż wiąże się to z szybką utratą cennych kul.
Sposoby na przeciwników podawałem bezpośrednio w opisie, ale generalnie zasada jest taka: duży i wolny przeciwnik (np. grubasy) - pistolet, padnie zanim zdąży do Ciebie dotrzeć; mali i średni przeciwnicy (np. małe pasożyty, małe i średnie mutanty) - kije, więksi i twardsi przeciwnicy - wszystko inne.
Odnośnie skrytek: do otwarcia każdej skrytki potrzebne są trzy małe klucze. Skrytki nie mają określonej zawartości: otwórz pierwszą, a znajdziesz pistolet paraliżujący, lecz jeśli nie otworzysz pierwszej (bo np. nie znalazłeś trzech małych kluczy) a dopiero drugą, to w niej znajdziesz pistolet paraliżujący. Kolejność przedmiotów uzyskiwanych ze skrytek jest następująca: pistolet paraliżujący, kusza, flashball, pistolet na flary, super latarka, karabin, bonus.
Zacznij od wyjścia z pokoju. Udaj się wzdłuż korytarza (#001) aż do samego końca i przejdź przez drzwi po prawej. W kolejnej lokacji skręć od razu w prawo. Na końcu korytarza po lewej znajduje się pokój 200 (#002). Wejdź tam - wewnątrz czekają przyjaciele.
Obudzisz się w całkiem innym miejscu. W pobliżu znajdziesz kij baseballowy (#003) oraz Mei, która również nie ma pojęcia gdzie trafiliście. Przejdź przez coś w stylu cmentarnej bramy i rozwal za pomocą kija dwa swego rodzaju manekiny (#004).
Idąc dalej trafisz na kolejne manekiny blokujące drogę; zniszcz je i zejdź po drabinie na dół. Czeka Cię teraz przejście przez dziwny korytarz (#005), w którym czają się rozmaite "wybryki natury". Na szczęście kompletnie niegroźne. Groźnie za to będzie po wyjściu z korytarza: znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z wielkim kwiatem pośrodku. Obejrzyj ciało Amy leżące na jednym z jego płatków i...Zgiń z ręki potworów, które się pojawią (#006). :)
Pobudka! To był tylko sen. Jesteś jeszcze nie do końca przytomny (#007). Wyjdź z łazienki i idź korytarzem aż do pierwszych dużych drzwi po prawej stronie (wcześniej były zablokowane przez studentów). W kolejnym pomieszczeniu, przy schodach znajdziesz napój energetyczny, który poprawi Twój stan zdrowia. Wejdź schodami piętro wyżej i wyjdź przez drzwi po prawej na balkon (#008).
Będąc na balkonie chwyć się krawędzi i przejdź po niej na drugą stronę budynku (#009). W środku zejdź po schodach piętro niżej i przejdź przez drzwi pośrodku, a następnie korytarzem do przodu i w lewo, wprost pod pokój 117 (#010). Wejdź do środka.