Obscure II - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek - ebook
PROMOCJA

Obscure II - poradnik do gry ebook

Kamil "Draxer" Szarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do Obscure II znajdziecie wszystko, co może się w trakcie gry przydać: od kompletnego opisu przejścia, przez lokalizacje wszystkich małych kluczy, aż po sposoby na bossów, a wszystko to okraszone cennymi poradami i wskazówkami.

Obscure II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Opis przejścia cz.9
  • Opis przejścia cz.8
  • Opis przejścia cz.10
  • Opis przejścia cz.11
  • Opis przejścia cz.5
  • Opis przejścia cz.7
  • Opis przejścia cz.3
  • Opis przejścia cz.6
  • Opis przejścia cz.2
  • Opis przejścia cz.15

Informacja o grze

Obscure II to kontynuacja gry typu survival horror, wydanej w 2004 roku. Fabuła ukazuje wydarzenia, mające miejsce dwa lata po przerażających wypadkach z części pierwszej. Jak zwykle trzeba mieć wyjątkowo mocne nerwy, gdyż w przeciwnym razie niezwykle ciężko poradzić sobie z wszechobecnym uczuciem strachu.

Gra Obscure: The Aftermath, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, Wii, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Obscure IIporadnik do gry

autor: Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=677

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Opis przejścia cz.1

Opis przejścia cz.2

Opis przejścia cz.3

Opis przejścia cz.4

Opis przejścia cz.5

Opis przejścia cz.6

Opis przejścia cz.7

Opis przejścia cz.8

Opis przejścia cz.9

Opis przejścia cz.10

Opis przejścia cz.11

Opis przejścia cz.12

Opis przejścia cz.13

Opis przejścia cz.14

Opis przejścia cz.15

Opis przejścia cz.16

Wstęp

Witam w poradniku do Obscure II. Znajdziesz tu wszystko, co może Ci się w trakcie gry przydać: od kompletnego opisu przejścia, przez lokalizacje wszystkich małych kluczy, aż po sposoby na bossów, a wszystko to okraszone moimi poradami i wskazówkami. Obscure II nie jest grą zbyt złożoną - wręcz przeciwnie, jest całkiem liniowa, lecz można się nieźle zaciąć na niektórych zagadkach przedstawionych przez twórców. Z tym poradnikiem żadna łamigłówka nie straszna. Nie przedłużając, tradycyjnie zasugeruję, by używać poradnika tylko w krytycznych sytuacjach i zapraszam do lektury.

Kamil "Draxer" Szarek

Kilka uwag ogólnych

Rozwalaj wszystkie możliwe skrzynie. Pisałem, co w nich znajdywałem, ale uwaga! Może być różnie, niektóre przedmioty są generowane w grze losowo.

W opisie przejścia nie wspominałem o żadnych mniej lub bardziej istotnych dla fabuły notatkach, które można znaleźć w różnych miejscach - jest tu tylko to, co do przejścia gry niezbędne.

Przez całą grę masz do dyspozycji w każdej chwili dwie postacie. Jeśli chcesz uniknąć niepotrzebnej straty amunicji (np. na łatwych przeciwników), noś całą broń przy postaci którą kontrolujesz lub w ekwipunku. Nie warto dawać cennej broni postaci kontrolowanej przez komputer, gdyż wiąże się to z szybką utratą cennych kul.

Sposoby na przeciwników podawałem bezpośrednio w opisie, ale generalnie zasada jest taka: duży i wolny przeciwnik (np. grubasy) - pistolet, padnie zanim zdąży do Ciebie dotrzeć; mali i średni przeciwnicy (np. małe pasożyty, małe i średnie mutanty) - kije, więksi i twardsi przeciwnicy - wszystko inne.

Odnośnie skrytek: do otwarcia każdej skrytki potrzebne są trzy małe klucze. Skrytki nie mają określonej zawartości: otwórz pierwszą, a znajdziesz pistolet paraliżujący, lecz jeśli nie otworzysz pierwszej (bo np. nie znalazłeś trzech małych kluczy) a dopiero drugą, to w niej znajdziesz pistolet paraliżujący. Kolejność przedmiotów uzyskiwanych ze skrytek jest następująca: pistolet paraliżujący, kusza, flashball, pistolet na flary, super latarka, karabin, bonus.

Opis przejścia cz.1

Zacznij od wyjścia z pokoju. Udaj się wzdłuż korytarza (#001) aż do samego końca i przejdź przez drzwi po prawej. W kolejnej lokacji skręć od razu w prawo. Na końcu korytarza po lewej znajduje się pokój 200 (#002). Wejdź tam - wewnątrz czekają przyjaciele.

#001
#002

Obudzisz się w całkiem innym miejscu. W pobliżu znajdziesz kij baseballowy (#003) oraz Mei, która również nie ma pojęcia gdzie trafiliście. Przejdź przez coś w stylu cmentarnej bramy i rozwal za pomocą kija dwa swego rodzaju manekiny (#004).

#003
#004

Idąc dalej trafisz na kolejne manekiny blokujące drogę; zniszcz je i zejdź po drabinie na dół. Czeka Cię teraz przejście przez dziwny korytarz (#005), w którym czają się rozmaite "wybryki natury". Na szczęście kompletnie niegroźne. Groźnie za to będzie po wyjściu z korytarza: znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z wielkim kwiatem pośrodku. Obejrzyj ciało Amy leżące na jednym z jego płatków i...Zgiń z ręki potworów, które się pojawią (#006). :)

#005
#006

Pobudka! To był tylko sen. Jesteś jeszcze nie do końca przytomny (#007). Wyjdź z łazienki i idź korytarzem aż do pierwszych dużych drzwi po prawej stronie (wcześniej były zablokowane przez studentów). W kolejnym pomieszczeniu, przy schodach znajdziesz napój energetyczny, który poprawi Twój stan zdrowia. Wejdź schodami piętro wyżej i wyjdź przez drzwi po prawej na balkon (#008).

#007
#008

Będąc na balkonie chwyć się krawędzi i przejdź po niej na drugą stronę budynku (#009). W środku zejdź po schodach piętro niżej i przejdź przez drzwi pośrodku, a następnie korytarzem do przodu i w lewo, wprost pod pokój 117 (#010). Wejdź do środka.

#009
#010