7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby „Factory Driver” oraz „Evolution”. Znajdziecie tu wszystko, czego nowy kierowca w świecie Need for Speed: Porsche Unleashed potrzebuje.
Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Gra wyścigowa należąca do stworzonej przez Electronic Arts serii Need for Speed. Tym razem autorzy skoncentrowali się wyłącznie na samochodach firmy Porsche, dzięki czemu możemy poznać 50 lat jej historii. Do naszej dyspozycji oddano 80 modeli ,od pierwszego 356 z 1950 roku po najnowszy model 2000 911 Turbo.
Gra Need for Speed: Porsche Unleashed, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 45
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=25
Classic Era
Golden Era
Modern Era
Prolog
Junior Test Driver (1)
Junior Test Driver (2)
Junior Test Driver (3)
Junior Test Driver (4)
Test Driver (1)
Test Driver (2)
Test Driver (3)
Chief Test Driver (1)
Chief Test Driver (2)
Chief Test Driver (3)
Prolog
Classic Era
Golden Era - Tournaments
Golden Era - Clasic Club
Modern Era - Tournaments
Modern Era - Golden Club
Modern Club
Need for Speed: Porsche Unleashed to gra zarówno doskonała jak i trudna. Zadaniem niniejszego poradnika jest pomoc w przebrnięciu przez tryby "Factory Driver" oraz "Evolution". Znajdziecie tu mapy wszystkich lokacji wraz z opisami, szczegóły na temat doboru odpowiednich samochodów, opisy poszczególnych zadań dla trybu "Factory Driver" itd. - krótko mówiąc, wszystko, czego nowy kierowca w świecie Porsche Unleashed potrzebuje.
W grze dostępne są dwa tryby gry dla pojedynczego gracza: Factory Driver i Evolution. Zalecam ukończyć najpierw Factory Driver, gdyż jest nieco mniej skomplikowany niż tryb Evolution. Oddzieliłem drobne porady dla pierwszego trybu od tych dla drugiego.
Factory Driver:
Nie przejmuj się, jeżeli musisz kilka(naście) razy powtarzać to samo zadanie. Tu wystarczy tylko Esc & race again, w trybie Evolution nie ma takiej opcji (race again w trybie evolution zabiera więcej czasu, a niekiedy również pieniądze).
Duża część zadań odbywa się na firmowym placu Porsche, na którym zazwyczaj w jakiś sposób poustawiane są pachołki. Pierwsza zasada - unikaj spotkań z pachołkami. Druga - poćwicz z początku takie triki jak np. 360 - w kolejnych zadaniach będzie ich więcej i w większej ilości naraz.
Evolution:
Pieniądze zarobione w tym trybie wydawałem przede wszystkim na nowe samochody, ale nieraz opłaca się zainwestować w upgrade'y starych wozów - szczególnie, jeżeli musisz jechać danym pojazdem w danym wyścigu (restrykcja), a możesz dużo wygrać.
Jeżeli masz taką możliwość, przechodząc daną Erę zajmij się wpierw ukończeniem wyścigów Classic Club Races. W przeciwieństwie do Tournamentów, nie posuwają czasu do przodu, a można na nich sporo zarobić (np. na kolejne wozy już po przejściu następnego Tournamenta. :-).
Jeszcze odnośnie poprzedniego punktu - jeżeli nie umiesz bardzo dobrze jeździć, nie porywaj się zbyt szybko na wyzwania w Club Races, czasami warto jest ukończyć Tournamenta, aby uzyskać dostęp do samochodów. To, w jaki sposób będziesz przechodził tryb Evolution, zależy od Ciebie. Wybierz jedną z dróg.
Dokładnie planuj swoje wydatki. Korzystaj z tabelki w rozdziale Samochody, aby dowiedzieć się np. ile będziesz potrzebował pieniędzy na następny pojazd.
Trasy w poszczególnych rajdach możesz przechodzić w dowolnej kolejności, więc jeżeli chcesz np. zaoszczędzić nieco na naprawie samochodów (a kosztuje ona wiele, szczególnie w późniejszych erach), przejdź najpierw te mapki, na których nie uszkadzasz samochodu.
Wszystkie samochody podzielone zostały tak jak w grze, na trzy duże grupy: Classic Era, Golden Era i Modern Era.
W tabeli uwzględnione są tylko fabrycznie nowe samochody, bez żadnych modyfikacji i dokupowanych części - w przeciwnym przypadku mogłyby wystąpić przekłamania w statystykach pojazdów.
Legenda do tabeli:
ACC - Acceleration - przyspieszenie,
TOP - Top Speed - maksymalna prędkość,
BRA - Braking - hamowanie,
HAN - Handling - prowadzenie samochodu,
OVE - Overall - sumując.
Im większe liczby w tych 5 komórkach, tym lepszy samochód, rzecz jasna. Pojazdy wyszczególnione w tabeli ułożone są rosnąco według statystyki OVE. Jeżeli statystyka OVE jest taka sama w przypadku kilku pojazdów, sortowane są kolejno rosnąco według rocznika, ceny i wreszcie alfabetycznie.
Mała literka x w tabeli w kolumnie Cena oznacza, iż nowego egzemplarza danego samochodu nie można kupić w obrębie danej ery bądź wcale.
Rocznik
Model
Klasa
Cena
ACC
TOP
BRA
HAN
OVE
1950
356 1100 Cabriolet
Class 3
11000
30
40
56
30
41
1950
356 1100 Coupe
Class 3
11000
30
40
56
33
42
1951
356 1300 Cabriolet
Class 3
x
34
41
59
30
43
1951
356 1300 Coupe
Class 3
x
34
41
59
33
44
1956
356 A 1300 Cabriolet
Class 3
11400
34
41
63
32
45
1956
356 A 1300 Coupe
Class 3
11400
34
41
63
35
45
1956
356 A 1600 Cabriolet
Class 3
12700
51
45
59
32
49
1959
356 A 1600 Convertible D
Class 3
x
51
45
59
32
49
1952
356 1500 Cabriolet
Class 3
x
54
48
59
30
50
1954
356 1300 Super Cabriolet
Class 3
x
49
45
61
33
50
1954
356 1300 Super Coupe
Class 3
x
49
45
61
36
50
1956
356 A 1600 Coupe
Class 3
12700
51
45
59
35
50
1956
356 A 1600 Speedster
Class 3
12700
51
45
59
35
50
1960
356 B 1600 Roadster
Class 2
13200
51
44
60
35
50
1960
356 B 1600 Coupe
Class 2
13300
51
44
61
36
50
1960
356 B 1600 Hardtop
Class 2
13300
51
44
60
35
50
1960
356 B 1600 Cabriolet
Class 2
14500
51
44
61
33