Fantastic 4 - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek - ebook

Fantastic 4 - poradnik do gry ebook

Kamil "Draxer" Szarek

0,0

Opis

Poradnik do gry „Fantastic 4” zawiera opisy wszystkich misji, nawet tych dodatkowych, informacje o postaciach, wszelkie potrzebne wskazówki, lokalizacje ukrytych przedmiotów i to wszystko opatrzone screenami.

Fantastic 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 2 (Intro)
  • Misja 1 (Intro)
  • Misja 1 (Brooklyn)
  • Misja 5 (Intro)
  • Misja 4 (Intro)
  • Misja 3 (Intro)
  • Walka
  • Misja 2 (Brooklyn)
  • Misja 6 (Doom)
  • Postacie

Informacja o grze

Fantasic Four to gra z gatunku action/adventure, która nawiązuje zarówno do opublikowanego w 2005 roku filmu pod tym samym tytułem, jak i serii komiksów, od prawie pięćdziesięciu lat goszczącej na amerykańskim rynku.

Gra Fantastic 4, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 76

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Fantastic 4poradnik do gry

autor: Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=409

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Postacie

Walka

Mini-gry

Dodatki do odblokowania

Solucja - porady ogólne

Intro

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Brooklyn

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Underground

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Tikal

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Museum

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Times Square

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Vault

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Shield

Misja 1

Misja 2

Space

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Doom

Misja 1

Misja 2

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Misja 6

Dodatkowe poziomy

Info

Latveria 1

Latveria 2

Hell

Wstęp

Co można napisać we wstępie do poradnika? Jeżeli zawiera opisy wszystkich misji, nawet tych dodatkowych, informacje o postaciach, wszelkie potrzebne wskazówki, lokalizacje ukrytych przedmiotów i to wszystko opatrzone screenami - można napisać, że jest kompletny. Jeżeli autor jest pewien (pewność od 95% wzwyż można zaokrąglić do 100% :), że gracz znajdzie tu wszystko, czego może podczas gry potrzebować - można o tym wspomnieć.

Poradnik, który właśnie czytasz, jest kompletny. Jestem na 99% pewien, że znajdziesz tu wszystko, czego możesz potrzebować.

Jeżeli jednak czegoś nie znajdziesz - pytania kieruj na maila. Służę pomocą.

Aha, drobna rada - nawet, jeżeli nie masz zamiaru korzystać z całego poradnika, a jedynie z jakiejś jego części (do czego jak zwykle zachęcam) - przeczytaj wstęp do solucji. Oprócz kilku informacji na jej temat możesz tam znaleźć przydatne wskazówki.

Zapraszam do lektury.

Postacie

Znajdziesz tu garść informacji na temat każdego z herosów, wykaz wszystkich umiejętności/kombosów wraz z cenami. Pod tabelkami umieściłem informację, jakie umiejętności polecam. Mimo tego, gorąco namawiam do obrania własnej drogi rozwoju postaci, takiej, jaka Tobie najbardziej pasuje. Mnie pasowały akurat te przedstawione w tym miejscu, ale to nie oznacza, że nie możesz ich delikatnie zmienić. Wręcz przeciwnie!

Drobna notka: wszystkie postacie mają w gruncie rzeczy podobny zestaw umiejętności. Nie chodzi mi tu o efekty przy ich wykonywaniu, bo te są całkowicie odmienne, ale o moc umiejętności, koszt poszczególnych etapów rozwoju, sposób wykonywania. Pod tymi względami każda umiejętność ma swój odpowiednik u innej postaci.

Reed Richards - Mr. Fantastic

Kto jak kto, ale Reed potrafi się nieźle rozciągnąć. Naukowiec, wyraźny przywódca fantastycznej czwórki. Po prostu klasyczny heros. Jego zestaw umiejętności:

Nazwa umiejętności

Cena - poziom 2

Cena - poziom 3

Udostępniona na poziomie...

Stretch Punch

2000

40000

Nie dotyczy

Spinning Fists

10000

50000

Nie dotyczy

Spider Mines

30000

60000

Nie dotyczy

Foot Slam

5000

Nie dotyczy

Brooklyn 1

Heart Punch

10000

Nie dotyczy

Tikal 1

Mallet

20000

Nie dotyczy

Underground 1

Rubber Band

30000

Nie dotyczy

Times Square 2

Bludgeoner

40000

Nie dotyczy

Vault 2

Jackhammer

50000

Nie dotyczy

Museum 2

Grając jako Reed zainwestowałem punkty w Spider Mines. Moim zdaniem bardzo się przydają do eksterminacji niektórych przeciwników, a z każdym poziomem rośnie ich liczba.

Początkowe statystyki (HP/COSMIC): 150/100

Końcowe statystyki, po zebraniu wszystkich odpowiednich bonusów: 300/200

Ben Grimm - The Thing

"Rzecz" to typowy osiłek, który miażdży wszystko dookoła. Można powiedzieć, że to taki Hulk, tyle, że odbarwiony i w kamiennym wydaniu. W zestawie również niebieskie spodenki. :)

Nazwa umiejętności

Cena - poziom 2

Cena - poziom 3

Udostępniona na poziomie...

Bull Rush

2000

40000

Nie dotyczy

Elbow Drop

10000

50000

Nie dotyczy

Thunderclap

30000

60000

Nie dotyczy

Power Toss

5000

Nie dotyczy

Brooklyn 1

Skull Crusher

10000

Nie dotyczy

Tikal 1

Rockslide

20000

Nie dotyczy

Underground 1

Anvil Smash

30000

Nie dotyczy

Times Square 2

Meteor Strike

40000

Nie dotyczy

Vault 2

Super Fly

50000

Nie dotyczy

Museum 2

Priorytetem dla mnie było osiągnięcie maksymalnego poziomu w umiejętności Thunderclap. Drogo, ale efektywnie. Później dorzuciłem do tego Bull Rush.

Początkowe statystyki (HP/COSMIC): 200/100

Końcowe statystyki, po zebraniu wszystkich odpowiednich bonusów: 400/200

Susan Storm - Invisible Woman

Pseudonim artystyczny tej urodziwej niewiasty wyjaśnia chyba wszystko. :) Siostra Johnny'ego. Oprócz stawania się niewidzialną na zawołanie, Sue potrafi wytwarzać tarcze wokół obiektów oraz strzelać potężnymi promieniami energii.

Nazwa umiejętności

Cena - poziom 2

Cena - poziom 3

Udostępniona na poziomie...

Force Bind

2000

40000

Nie dotyczy

Force Burst

10000

50000

Nie dotyczy

Force Wall

30000

60000

Nie dotyczy

Flip Kick

5000

Nie dotyczy

Brooklyn 1

Freeze

10000

Nie dotyczy

Tikal 1

Air Strike

20000

Nie dotyczy

Underground 1

Silent Roar

30000

Nie dotyczy

Times Square 2

Wishbone

40000

Nie dotyczy

Vault 2

Whiplash

50000

Nie dotyczy

Museum 2

Spośród umiejętności Sue najbardziej przypadła mi do gustu jedna - Force Wall i to właśnie w nią zainwestowałem. Nie ma to jak solidny promień kopiący tyłki przeciwnikom.

Początkowe statystyki (HP/COSMIC): 125/100

Końcowe statystyki, po zebraniu wszystkich odpowiednich bonusów: 250/200

Johnny Storm - Human Torch

Nazwisko nieprzypadkowo takie samo, jak i u Sue. Johnny po tajemniczym wypadku w kosmosie posiadł umiejętność kontroli płomieni i latania.

Nazwa umiejętności

Cena - poziom 2

Cena - poziom 3

Udostępniona na poziomie...

Fireball

2000

40000

Nie dotyczy

FireVortex

10000

50000

Nie dotyczy

Firewall

30000

60000

Nie dotyczy

Burn

5000

Nie dotyczy

Brooklyn 1

Charred

10000

Nie dotyczy

Tikal 1

Back Draft

20000

Nie dotyczy

Underground 1

Fire Bolt

30000

Nie dotyczy

Times Square 2

Incinerator

40000

Nie dotyczy

Vault 2

Aftermath

50000

Nie dotyczy

Museum 2

Johnny jest najmniej odporny na ciosy z całej czwórki. Dysponuje jednak kilkoma silnymi atakami. Rozwinąłem u niego najpierw Fire Vortex, a później, gdy mogłem już spokojnie wydawać punkty - Fireball.

Początkowe statystyki (HP/COSMIC): 100/100

Końcowe statystyki, po zebraniu wszystkich odpowiednich bonusów: 200/200

Walka

W grze masz możliwość zadawania kilku różnych rodzajów ciosów. Oto ich krótka charakterystyka:

Atak/Silny atak: czyli absolutne podstawy, zwykłe ciosy. Każda z postaci ma te dwa ataki. Można je wyprowadzać seriami, by zadać większe obrażenia, lub łączyć w konkretne kombinacje, dające efekt w postaci kombosów.

Specjalne ataki: wykorzystują Twój Cosmic Bar (ten niebieski pasek). Ich wykonanie nie jest aż tak banalne jak wykonanie zwykłego ataku, tym niemniej nadal bardzo proste. Nie muszę chyba mówić, że są znacznie bardziej efektowne (i efektywne) niż zwykłe ataki.

Kombosy: ich wyprowadzenie polega na wklepaniu odpowiedniej kombinacji klawiszy (minimalnie 3 ruchy). Mają taką samą (jeśli nie większą) moc, jak specjalne ataki. Wyprowadzanie kombosów wypełnia pasek Super Mode.

Super atak: postać atakuje "super atakami" przez pewien czas po aktywacji Super Mode. Bardzo potężne ataki.

Ultimate: ataki tego rodzaju możesz wyprowadzać tylko przy niektórych bossach, po przejściu niewielkiej mini-gry. Są to (zazwyczaj) ataki kończące całą walkę, więc jeżeli masz możliwość ich wyprowadzenia - koniecznie z niej korzystaj. Tego typu ataki wyprowadzać potrafi tylko Ben (no, i za jednym razem Johnny).

Mini-gry

Każda z postaci ma odmienne mini-gry, które musisz wygrywać, by posuwać się do przodu. Oto krótki opis każdej z nich.

Screen

Opis

Mini-gra Reeda polega na ułożeniu drogi z zewnątrz do środka koła. W tym celu musisz odpowiednio ustawić poszczególne kręgi. W trakcie solucji podawałem odpowiednie kody, które gwarantują zwycięstwo, np. kod 3L-2P oznacza, że najbardziej zewnętrzny krąg (ten, który zaznaczony jest na początku) należy obrócić trzy razy w lewą stronę (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara), a bardziej wewnętrzny krąg dwa razy w prawo (zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek). Myślnik oznacza klawisz "góra". Im dalej, tym bardziej skomplikowane będą łamigłówki. Wzrośnie również liczba kręgów do obracania.

Mini-gra Bena polega na jak najczęstszym wciskaniu wskazanego przez grę przycisku. Masz kilka sekund na to, by wypełnić cały pasek, a pasek wypełnia się, gdy wciskasz przycisk. W ciągu pięciu sekund musisz wypełnić cały pasek.

Mini-gra Sue polega na naprzemiennym wciskaniu odpowiednich klawiszy, by wypełnić w wymaganym czasie cały pasek.

Mini-gra Johnny'ego polega na wciskaniu danego klawisza w odpowiednim momencie. Odpowiedni moment to wtedy, gdy symbol danego przycisku otoczony jest okręgiem. Wówczas pasek się wypełnia, a Ty jesteś bliżej wygranej.

Dodatki do odblokowania

W grze znajduje się sporo dodatkowych materiałów, które możesz odblokować - o ile posiadasz odpowiednią ilość punktów do wydania oraz zbierasz ukryte symbole F4. :) Oto ich lista.

Do kupienia z menu:

Nazwa

Liczba

Opis

Cena

Kolejność

Trailer

1

Trailer gry Ultimate Spider-Man. Nie trzeba go kupować, dostępny od razu.

Nie dotyczy

Nie dotyczy

Concepts

5

Rozmaite artworki przedstawiające projekty postaci zawartych w grze.

1000 za każdą paczkę

Artworki z przeciwnikami, bossami, głównymi postaciami oraz 2 paczki ze szkicami "Ultimate Fantastic Four"

Ultimates

5

Przykładowe strony z komiksów "Ultimate Fantastic Four".

2500 za każdą paczkę

Odpowiednio strony z części od 1 do 5

Covers

6

Okładki komiksów "Fantastic Four".

2500 za każdą paczkę

Nie dotyczy

Bios

5