Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry - Kamil "Draxer" Szarek - ebook
PROMOCJA

Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry ebook

Kamil "Draxer" Szarek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Harry Potter i Zakon Feniksa” jest podzielony na dwie duże części: opis przejścia oraz encyklopedię, w której znajdują się informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady dotyczące rozgrywki.

Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki (Encyklopedia)
  • Portrety (Encyklopedia)
  • Punkty Odkrycia (Encyklopedia)
  • Zadania nauczycieli (Opis przejścia)
  • Zadania Gwardii Dumbledore’a, cz. 2 (1) (Opis przejścia)
  • Hogwart - początek (Opis przejścia)
  • Zadania Gwardii Dumbledore’a, cz. 1 (1) (Opis przejścia)
  • Zadania Gwardii Dumbledore’a, cz. 2 (2) (Opis przejścia)
  • Latające stworzenia (Encyklopedia)
  • Gargulki (Encyklopedia)

Informacja o grze

Harry Potter and the Order of Phoenix jest wydaną przez Electronic Arts grą opartą na piątym z kolei filmie traktującym o przygodach młodego czarodzieja. Podobnie jak poprzednie części, tytuł został opracowany w wersjach na wszystkie liczące się platformy do gier. Nie odbiega też gatunkowo od tego, do czego przyzwyczaiły nas wcześniejsze odsłony. Mamy więc do czynienia z przygodową grą akcji pokazaną w perspektywie trzeciej osoby.

Gra Harry Potter and the Order of the Phoenix, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, GBA, X360, PS3, Wii, NDS, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 32

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Harry Potteri Zakon Feniksaporadnik do gry

autor: Kamil "Draxer" Szarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=657

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Encyklopedia

Punkty Odkrycia

Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki

Sprzątanie

Latające stworzenia

Plakietki czarodziejów

Gargulki

Eksplodujący Dureń

Portrety

Figury szachowe

Paczki Freda i George'a

Insygnia Hogwartu

Duchy

Szachy czarodziejów

Ślady zwierząt

Opis przejścia

Początek

Grimmauld Place 12

Hogwart - początek

Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (1)

Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (2)

Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 1 (3)

Grimmauld Place 12

Hogwart

Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 2 (1)

Zadania Gwardii Dumbledore'a, cz. 2 (2)

Departament Tajemnic

Zadanie Luny

Zadania nauczycieli

Wstęp

Witam w poradniku do, śmiem twierdzić, najlepszej jak dotąd gry na podstawie książki o Harrym Potterze, czyli Harry Potter i Zakon Feniksa. Poradnik jest podzielony na dwie duże części: encyklopedię oraz opis przejścia. W encyklopedii znajdziesz informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady przydatne w trakcie samej rozgrywki, natomiast w opisie przejścia...Cóż, opis przejścia. :) Jak zwykle zachęcam do korzystania z poradnika tylko w krytycznych sytuacjach, by nie psuć sobie frajdy - gra nie należy do wymagających, jedyne co faktycznie sprawia kłopoty to odszukanie detali i rozwiązanie kilku trudniejszych zagadek. Jeżeli po lekturze nadal będziecie mieli jakieś wątpliwości, problemy - odpowiem na pytania. Nie przedłużając, zapraszam do lektury!

Aż miło robić takie screeny. :)

Encyklopedia

Punkty Odkrycia

Zacznijmy od podstawowego stwierdzenia: żeby odblokować wszystkie możliwe sekrety, trzeba się nieźle napracować. Twórcy upchali w grze tony detali które czasami można odnaleźć bardzo szybko, lecz czasami nie. Mam tu na myśli zwłaszcza Punkty Odkrycia, które są dosłownie wszędzie. Dlatego też nie wahaj się używać wszystkich przedmiotów, które wykazują jakiś potencjał (czytaj: pulsują, gdy podglądasz ile procent punktów zdobyłeś na danym obszarze). Zwróć też uwagę, że nawet po "przejściu gry" (tu: zakończeniu wątku fabularnego), nadal możesz przemieszczać się po Hogwarcie, zbierać punkty i inne rzeczy które mogłeś pominąć w trakcie głównej rozgrywki. W niniejszej encyklopedii znajdziesz masę porad które pomogą Ci odnaleźć większość przedmiotów/osób/czegokolwiek wymaganych do osiągnięcia pełnego sukcesu. Enjoy!

Drobna uwaga: starałem się zaznaczać punkty na mapach z możliwie dużą dokładnością. Gdy już czegoś szukasz, spróbuj poznać otaczające korytarze, zorientować się gdzie dokładnie jesteś - Twoja pozycja na Mapie Huncwotów w grze nie jest tak precyzyjnie oznaczona.

Punkty Odkrycia

Bohaterzy "erpegów" mają punkty doświadczenia, Harry Potter ma Punkty Odkrycia. Mamy tu do czynienia z dosyć podobnymi mechanizmami: zdobywając kolejne Punkty Odkrycia, możesz ulepszać swoje zaklęcia (mówiąc językiem cRPG, awansować na wyższe poziomy; prawdę mówiąc, to ulepszanie ma znikomy efekt). Gra pod tym względem jest dosyć nieliniowa; możesz zbierać punkty w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Przejdźmy jednak do sedna sprawy: jak je zdobywać?

Ogólna zasada jest prosta: musisz wtykać swój nos wszędzie tam gdzie możesz (i tam gdzie nie możesz też). Rozmawiaj z obrazami, używaj zaklęć na podświetlających się przedmiotach (niekiedy trzeba to robić kilkakrotnie!), zapalaj pochodnie, sprzątaj, etc. Dodatkową podpowiedź stanowi wciśnięcie na dłużej klawisza C - ujrzysz wiadomość ile procent punktów odszukałeś w danej lokacji, oraz przedmioty, które są potencjalnymi źródłami punktów (będą w tym widoku pulsowały). Możesz się wówczas rozglądać w poszukiwaniu punktodajnych przedmiotów. A teraz trochę konkretniejszych opisów...

Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki

Przedmioty użytku codziennego i trudniejsze zagadki

Incendio na każdej pochodni/latarni (oczywiście oprócz tych, które się palą ;), Incendio na każdym gargulcu, Incendio na każdym piecyku.